Gå till första olästa inlägg

nj
Medlem
Gå till första olästa inlägg

En funktion för att snabbt kunna ta sig till det senaste olästa inlägget i en tråd vore faktiskt trevligt (hittade inget om att det föreslagits tidigare).
Särskilt i flera sidor långa trådar där man vet att man var någonstans på tex sida 4, men inte exakt vart, och istället för att behöva läsa genom alla inlägg på sidan tills man hittar rätt så forslas man direkt till rätt inlägg.

Medlem

ja, tillsammans med en särskild ikon för de trådar man skrivit i vore trevligt


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Japp, det behövs!


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Skulle vara bra.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Du får en sådan länk i mailet som skickas ut.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

nj
Medlem
Skrivet av conthox:

Du får en sådan länk i mailet som skickas ut.

Det kräver väl dock att man skrivit i tråden, har den funktionen igång, samt måste kolla sin mail för att få en direktlänk?
Låter lite omständigare än att bara gå in i tråden och vid direktlänkarna till de olika sidorna ha en direktlänk till senast lästa inlägg, som de flesta phpBB-forum (och andra som jag sett) har.

Medlem

Vi har ju gnällt på det sedan dag ett, men sa inte Simon (eller någon i crew) att det var en sån där onödig feature?

Edit: Kan ju tillägga att jag fortfarande svär så det osar varje gång jag besöker FZ forum på grund av bristen på denna ytterst grundläggande feature..

Medlem

jo det har tjatats om ett bra tag...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Ingen ny info? Vill inte låta alltför gnällig och bekväm, men det börjar bli alltför mycket arbete att leta sig fram i trådar som är längre än 2 sidor till det senast lästa inlägget. Slutar oftast med att jag helt enkelt struntar i att återgå till trådar som jag tidigare var intresserad av.

Börjar kännas sympatipinsamt att surfa omkring på ett forum år 2007 och behöva jaga första olästa inlägget manuellt..

1
Skriv svar