Battleborn dröjer några månader till

Robot
Battleborn dröjer några månader till
Medlem
Battleborn dröjer några månader till

Inget av spelen känns något vidare intressant för mig tyvärr. Jag saknar Wolfenstein: ET, nu när jag enbart spelar på konsol så är utbudet knapert.

Destiny var rätt kul i början, ett tag. TLoU MP är riktigt kul dock.

Medlem

https://rsvp.battleborn.com/ för att få en nyckel till closed technical test.

Medlem

Spelet känns fruktansvärt tråkigt. och hatar att dem markanadsför det som ett Borderlandsspel. eftersom det är så långt ifrån verkligheten.

Medlem

Dom behöver långt mer än ett par månader. Just nu är det en dålig kopia av super monday night combat, och för dom slutade det inte bra.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Dom behöver långt mer än ett par månader. Just nu är det en dålig kopia av super monday night combat, och för dom slutade det inte bra.

Det ser sjukt tråkigt ut. Super Monday Night Combat var ju faktiskt roligt, synd att det inte gick så bra för dom.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Det känns som att FOV är 60 och vapnen täcker stor del av skärmens yta också.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Overwatch med mer Moba i sig verkar det som. Intressant dock att det enligt artikelförfattaren redan är 2016.

Medlem

Har kört CTT'n ett par timmar varje dag sedan i helgen, uppe på runt lvl 60, och potentialen för spelet är riktigt bra. Har saknat något som är MOBA-liknande med lite PVE, permanent gear, och samtidigt har bra Quake-liknande känsla. De har lyckats förvånansvärt bra med melee-karaktärerna också.

Edit:
Kanske ska säga att det är ett technical test så saknas en hel del polering, så om ni testar så tänk på att det är är inte en PR-"Open Beta" utan ett riktigt test med NDA och allt.

Medlem

det doftar inte bara moba, battleborn är moba i första persons vy och det är riktigt roligt med

Allt jag kan tänka på är hur det kommer dröja ännu längre nu innan Borderlands 3 kommer.

Medlem

"Den nya planen är att förse världen med Battleborn den 3 maj i år"
Hmm ja den där planen kan nog bli väldigt svår att följa

Medlem

Är nog mer peppad på detta än Overwatch. Jag gillar karaktärerna i Overwatch men DOTA-liknande spelmoment skulle göra att det känns som det finns mer i spelupplevelsen än att bli så bra som möjligt på att göra headshots.... Lixom.


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar