Ridå upp för Sims 3: Kvällsnöjen

Medlem
Ridå upp för Sims 3: Kvällsnöjen

Bara skrapat på ytan ?
Va fan, alltså sims 5-6-7 + expansions ?
fy fan..

Inaktiv

baah. så uttjatat.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Skrivet av landy:

Bara skrapat på ytan ?
Va fan, alltså sims 5-6-7 + expansions ?
fy fan..

Vad är det för fel med att de släpper spel som många människor uppenbarligen gillar och köper?

Om vi tittar på en timeline så ska vi se:

Sims 3 släpps juni 2009.

World Adventures släpps november 2009, 5 månader senare.

Ambitions släpps juni 2010, 7 månader senare.

Det som nämns i artikeln ska släppas i höst, dvs antagligen oktober/november, vilket också ger oss 5 månader, cirka.

3 expansioner på 116-18 månader alltså. Knappast mjölking, eller hur? Särskilt med tanke på att kunderna vi pratar om ofta inte köper andra spel än dessa. Hur många spel köper du på 18 månader?

Medlem

Är intervjun lite av ett skämt eller? Tycker svaret låter lite lustigt när ni frågar om vi kommer drunkna i ännu fler expansioner.

Medlem
Skrivet av Cedric:

Är intervjun lite av ett skämt eller? Tycker svaret låter lite lustigt när ni frågar om vi kommer drunkna i ännu fler expansioner.

Mejlintervjuer riskerar att bli styltigare än om man hade pratat med någon på riktigt, ja. Men det är inget skämt

Medlem

Detta verkar nog vara det minst intressanta expansionet till Sims 3 än sålänge enligt mig.

Intressant namn på den här expansionen, undrar vad det handlar om?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

"Det jag älskar med The Sims är att det, liksom i det verkliga livet, finns så många naturliga och bra sätt att utöka upplevelsen."

dvs,
Det finns så många expansioner att ge ut.

Är bara jag som läser en sådan tolkning?

Medlem

Känns som dom fortfarande är lite för nära 2. Fast jag är fortfarande sugen på att skaffa 3:an.

Medlem

som en sån där sims knarkare säger vi ja tack


signatur

no i will not go loladin no not at all

1
Skriv svar