Se döläcker filmisk trailer från World of Warcraft: Legion

Robot
Se döläcker filmisk trailer från World of Warcraft: Legion
Medlem
Se döläcker filmisk trailer från World of Warcraft: Legion

Såhär skulle Warcraft filmen av Legendary varit. Men men.

Annars så tycker jag fortfarande Lich King cinematicen är bäst hitills. Typ 5 år sen den släpptes.

Förväntade mig en glims av Sargeras eller Illidan var med.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Cool and all that MEN inte förrns sommaren? WoD är ju redan avslutat ! Alla dessa månader av ingenting då?

Kanske är pga detta som Blizard inte längre kommer avslöja hur många som spelar spelet då det oundvikligen kommer dyka rätt hårt.

Dom knöt ihop säcken för snabbt och slarvigt på Wod och släppte legion info för tidigt. Blizzard borde ta lärdom av Bethesda och Fallout 4 gällande PR i framtiden.

MEG
Medlem

Oavsett vad man tycker om WoW eller Blizzard idag så¨är det iaf en sak de fortfarande gör bra och det är trailers.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Tycker det såg bra ut, men måste hålla med om att summer 2016 är en besvikelse.

Medlem

Är det verkligen meningen att det ska vara så här pinsamt dåligt skrivet och otroligt ostigt?

Medlem

Jag hörde något om att leveltaket skulle höjas, och att det skulle bli förändringar på garrison samtidig som dom eventuellt skulle höja leveltaket.
Annars då...inget nytt om höjningen av lvltaket?

Medlem
Skrivet av Ender:

Jag hörde något om att leveltaket skulle höjas, och att det skulle bli förändringar på garrison samtidig som dom eventuellt skulle höja leveltaket.
Annars då...inget nytt om höjningen av lvltaket?

Level 110
Garrison i WoD blir inte aktuellt längre, du får en "ny garrison" i Legion, fast då har du bara några followers (Dom dämpar storleken rätt kraftigt)

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Är det verkligen meningen att det ska vara så här pinsamt dåligt skrivet och otroligt ostigt?

Vi som börjar bli gamla. Kidsen älskar det här.

Medlem

Fin cinematic. Det här är dock första gången jag inte alls är hajpad av en WoW-expansion, och jag har spelat i tio år. Känns som att level 100 var ett jämnt och bra tal att avsluta vid.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

"A terrible darkness is returned to our world"

Har man inte hört det,.. typ.. i varje expansion? xD

Medlem
Skrivet av Remus:

Såhär skulle Warcraft filmen av Legendary varit. Men men.

Annars så tycker jag fortfarande Lich King cinematicen är bäst hitills. Typ 5 år sen den släpptes.

Förväntade mig en glims av Sargeras eller Illidan var med.

Om du bara anar hur mycket kostnaden att göra det skulle varit

jag skulle även gärna velat se en film full animerad såhär dock med! men kostnaden för att producera en film såhär är skyhög.

Medlem

Kan ni inte skriva nyheter så man förstår vad det syftar på. Såg en trailer för en film och detta är en trailer för ett spel? Fattar ingenting...

Medlem

Lite konstigt när denna trailer är betydligt bättre och mer välgjord än den från filmen.

FM-guru
F.d. Sisyr

Hahaha, fyfan vad ostigt.

Medlem

Jag tycker det är lite väl tidigt att de börjar pusha för pre-orders redan när det är typ över ett halvår till release?

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Remus:

Såhär skulle Warcraft filmen av Legendary varit. Men men.

Annars så tycker jag fortfarande Lich King cinematicen är bäst hitills. Typ 5 år sen den släpptes.

Förväntade mig en glims av Sargeras eller Illidan var med.

Om du bara anar hur mycket kostnaden att göra det skulle varit

jag skulle även gärna velat se en film full animerad såhär dock med! men kostnaden för att producera en film såhär är skyhög.

Man ändå En film som Lich King, en riktigt mörk film...legendarisk Lich King för fem år sen var och är bäst hittills!!


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Kändes lite som filmklippet vart snott av Guildwars2, slutfighten med den elaka draken... å andra sidan blev jag just väldigt sugen att lira gw2 igen ;D

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Remus:

Såhär skulle Warcraft filmen av Legendary varit. Men men.

Annars så tycker jag fortfarande Lich King cinematicen är bäst hitills. Typ 5 år sen den släpptes.

Förväntade mig en glims av Sargeras eller Illidan var med.

Om du bara anar hur mycket kostnaden att göra det skulle varit

jag skulle även gärna velat se en film full animerad såhär dock med! men kostnaden för att producera en film såhär är skyhög.

varje frame tog 4-6 timmar att rendera, och använder 20-30Gb data lol, så jaa, hmm, 30år för en film?

Quake-konnässsör
Skrivet av Gaara:

Jag tycker det är lite väl tidigt att de börjar pusha för pre-orders redan när det är typ över ett halvår till release?

Tror witcher 3 började ännu tidigare, väntade mer eller mindre ett år på med order från en viss butik

1
Skriv svar