Supertisdagen© – Spelar du Fallout, Starcraft eller Tomb Raider?

Robot
Supertisdagen© – Spelar du Fallout, Starcraft eller Tomb Raider?
Medlem
Supertisdagen© – Spelar du Fallout, Starcraft eller Tomb Raider?

Finns det nån chans att ni kommer visa lite FO4 i en livestream som med t.ex. Mad Max?

Medlem

Jag spelar Divinity Original Sin Enhanced Edition på tisdag. Har börjat och tänker köra klart innan det blir något annat.

Medlem

Har helt missat att Tomb Raider också ska släppas. Men det får vänta, nu är det Fallout som gäller!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Funderar på om jag ska spela Fallout 4, Fallout 4 eller Fallout 4.

Blir nog Fallout 4. Och att gå hem tidigare från jobbet.

Medlem

Inget av dem. Eternal Crusade, Mordheim och Blood Bowl 2 är de som står högst upp på min lista, i den ordningen.

Fallout 4 är det ett jävla rövarpris på, så väntar på någon rea/GOTY variant. SC2 känns som det kvittar. Tomb Raider väntar jag också på en prissänkning.


signatur

I drank what?

Medlem

Tisdag är MS Röj-dagen


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

På alla butiker står det att tomb raider släpps den 13e november, alltså på fredag?

Medlem

http://www.xbox.com/sv-SE/games/rise-of-the-tomb-raider
Även där står det 13 november, så här verkar ni fått lite fel?

Inaktiv

Sugen på Legacy of the void, men Fallout 4 blir det.

Medlem

Nehe pallar inte vänta till tisdag, fryser ner mig istället

Medlem

Inget av dom, väntar med att spela tills jag läst recensioner, sett lite gameplay och eventuella problem som behöver patchas

Medlem

Endast Fallout 4 blir det för mig

Medlem

Dunka med Cat 966K en hel dag, sen ska man väl hitta lite kvarglömd ström till och börja med Fallout 4 under eftermiddagen eller natten. Det är trots allt mörkt ute nu när man går och kommer hem från jobbet igen.

Är det öppet 04.00 när man soppar i sig en kanna presso så kanske man hinner tisdagsmysa med och karaktärbilda sig.

Medlem

Blev av med jobbet i fredags så nu tänker jag vara tonåring tills årsskiftet

Medlem

Fortsätter med The Witcher 3 måste spela klart det först. Sen blir det väll expansionen.
Sen fallet 4, då har det väll hunnit patchas osv så man slipper råka ut för gamebreaking buggar.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Fallout 4 primärt, sen också Legacy of the Void såklart. Tyvärr har väl StarCraft dött lite för mig det sista. Känns som man är redo för ett WC4 nu istället.

Medlem

Jag vill spela Rise of the Tomb Raider men har ingen krysslåda som jag planerade att skaffa :/

Har inte råd för har planerat en resa till IKEA.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

fattade jag fel att starcraft commer den 9?


signatur

New life, New hope

Medlem

Witcher 3 expansionen, sen Tomb Raider, sen Starcraft II, sen Fallout 4. Om jag hinner bli färdig med Blops 3.

Medlem
Medlem

Fallout 4 så klart. Starcraft är jag inte intresserad av och Tomb Raider kommer jag avvakta med.

Och btw. TR släpps den 10:e i USA men den 13:e här i Europa.

Inaktiv

Självklart tomb raider. Beräknar att det tar 10-15h att spela igenom. Bättre att börja så. när fallout 3 och 4 är nedladdat så har man 50-120h spelande framför sig med det i lugn o ro varvat med lote halo gears och battlefront....

Medlem

Utan tvekan fallout 4 jag har längtat efter det spelet i åratal nu, så på tisdag kryper jag ner under min sten med proviant^^

Medlem

Starcraft 2! På tisdag får jag äntligen se mina 3 collectors edition boxar i hyllan

Medlem

Fallout 4 på 79" TV i 4K upplösning.
Ledig från jobbet tills efter nyår.. Min kropp är redo!

Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:

fattade jag fel att starcraft commer den 9?

Legacy of The Void släpps 00:01 CET den 10:e November.
http://eu.battle.net/sc2/en/blog/19940903

Medlem
Skrivet av Sviskon:

Fallout 4 på 79" TV i 4K upplösning.
Ledig från jobbet tills efter nyår.. Min kropp är redo!

Heliga helvette. Fick mig att tänka på det här klippet

x)

Hur bra funkar det att spela förresten på en 4K TV? Hur är tex responstiden? Sen kan man använda en displayport att koppla till datorn eller måste man använda hdmi?

Medlem

Enkelt val!

Har inte nån krysslåda, hatar rts.. så.. Fallout 4.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Inget av dem. Eternal Crusade, Mordheim och Blood Bowl 2 är de som står högst upp på min lista, i den ordningen.

Fallout 4 är det ett jävla rövarpris på, så väntar på någon rea/GOTY variant. SC2 känns som det kvittar. Tomb Raider väntar jag också på en prissänkning.

Rövarpriser? Är väl ganska normalt pris på ett nytt spel eller ? Billigaste priset på fallout 4 jag sett, är på Green man gaming för 39.99£. Spelbutiken är lite dyrare. Jag tycker det är ok priser iaf
Själv ska jag spela en massa fallout 4 och bryta av med lite starcraft 2 då och då

123
Skriv svar