Svenska spelaren Ostkaka är världsmästare i Hearthstone

Robot
Medlem
Svenska spelaren Ostkaka är världsmästare i Hearthstone

Trodde detta var en sådan där blizzardnyhet där man inte kan vara säker på om spelaren finns på riktigt eller inte.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Helt orelaterat men jag hade en "commander" i planetside2 för många år sedan, en norsk medelålders herre som kallades Ostekake. Han var hård men rättvis.

Så, tillbaka till ämnet


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Så han finns på riktigt?


signatur
Medlem

~850 papp i vinst. Det är inte dåligt.

Herr rygg

Stort grattis! Själv kämpar man ju på. Har endast nått rank 7:/


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Medlem

Grattis!

Medlem

Som att se Poker i ketshupflaska... Först händer ingenting, sen händer ingenting, sedan kommer en liten klick, man gäspar och går och hämtar Pete's Chili Sauce istället.

Medlem

Är det ett tecken på att vi i Sverige inte har något liv med tanke på hur många elitspelare som kommer från vårt avlånga land?

Ps. Ta inte detta skämt på blodigt allvar

Medlem
Skrivet av Smoo87:

Är det ett tecken på att vi i Sverige inte har något liv med tanke på hur många elitspelare som kommer från vårt avlånga land?

Ps. Ta inte detta skämt på blodigt allvar

Skulle nog säga att det ligger något i det du säger istället för att se det som ett skämt jag.

Medlem
Skrivet av obbe:
Skrivet av Smoo87:

Är det ett tecken på att vi i Sverige inte har något liv med tanke på hur många elitspelare som kommer från vårt avlånga land?

Ps. Ta inte detta skämt på blodigt allvar

Skulle nog säga att det ligger något i det du säger istället för att se det som ett skämt jag.

Ja självklart ligger det nog något i det, men det gör det ju inte till mindre skämt

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av obbe:
Skrivet av Smoo87:

Är det ett tecken på att vi i Sverige inte har något liv med tanke på hur många elitspelare som kommer från vårt avlånga land?

Ps. Ta inte detta skämt på blodigt allvar

Skulle nog säga att det ligger något i det du säger istället för att se det som ett skämt jag.

Ja självklart ligger det nog något i det, men det gör det ju inte till mindre skämt

Om det är sant är det inte ett skämt i mina kretsar i alla fall. ^^

Medlem

sjukt kul att höra dom säga ostkaka

Medlem
Skrivet av obbe:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av obbe:
Skrivet av Smoo87:

Är det ett tecken på att vi i Sverige inte har något liv med tanke på hur många elitspelare som kommer från vårt avlånga land?

Ps. Ta inte detta skämt på blodigt allvar

Skulle nog säga att det ligger något i det du säger istället för att se det som ett skämt jag.

Ja självklart ligger det nog något i det, men det gör det ju inte till mindre skämt

Om det är sant är det inte ett skämt i mina kretsar i alla fall. ^^

Ett skämt kan innehålla sanning. Som i detta fallet var skämtet "inte har något liv" en överdrift för att skämta till det. Bara för att det ligger nått i det man säger så är det ju inte automatiskt sanning

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av obbe:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av obbe:
Skrivet av Smoo87:

Är det ett tecken på att vi i Sverige inte har något liv med tanke på hur många elitspelare som kommer från vårt avlånga land?

Ps. Ta inte detta skämt på blodigt allvar

Skulle nog säga att det ligger något i det du säger istället för att se det som ett skämt jag.

Ja självklart ligger det nog något i det, men det gör det ju inte till mindre skämt

Om det är sant är det inte ett skämt i mina kretsar i alla fall. ^^

Ett skämt kan innehålla sanning. Som i detta fallet var skämtet "inte har något liv" en överdrift för att skämta till det. Bara för att det ligger nått i det man säger så är det ju inte automatiskt sanning

Agree to disagree.

Medlem
Skrivet av Soulless:

Helt orelaterat men jag hade en "commander" i planetside2 för många år sedan, en norsk medelålders herre som kallades Ostekake. Han var hård men rättvis.

Så, tillbaka till ämnet

Spelade han "Pink Fluffy Unicorns dancing on rainbows" när folk inte lyssnade eller mesade sig? Råkade det vara Space Marines of Chaos eller något liknande som hans outfit hette?

Skribent

Jag mötte Ostkaka i en sån där öppen onlineturnering en gång. Gick inget vidare. =/


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

OSTKA KAPOW ER


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av Manqs:
Skrivet av Soulless:

Helt orelaterat men jag hade en "commander" i planetside2 för många år sedan, en norsk medelålders herre som kallades Ostekake. Han var hård men rättvis.

Så, tillbaka till ämnet

Spelade han "Pink Fluffy Unicorns dancing on rainbows" när folk inte lyssnade eller mesade sig? Råkade det vara Space Marines of Chaos eller något liknande som hans outfit hette?

Battle Marines of Chaos (BMC) har jag för mig och vill även minnas något med Unicorns! Låter som samma ostekaka, han var inte imponerad av folk som inte spelade seriöst!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Gratulerar gratulerar!

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av Manqs:
Skrivet av Soulless:

Helt orelaterat men jag hade en "commander" i planetside2 för många år sedan, en norsk medelålders herre som kallades Ostekake. Han var hård men rättvis.

Så, tillbaka till ämnet

Spelade han "Pink Fluffy Unicorns dancing on rainbows" när folk inte lyssnade eller mesade sig? Råkade det vara Space Marines of Chaos eller något liknande som hans outfit hette?

Battle Marines of Chaos (BMC) har jag för mig och vill även minnas något med Unicorns! Låter som samma ostekaka, han var inte imponerad av folk som inte spelade seriöst!

Gjorde flertalet 100 man max suit drops med dem. Var alltid lika episkt.

Medlem

Har alla haft Ostekake som commander? Hade det i Planetside 1 dock


signatur

PC load letter? WTF is that!?!

Medlem
Skrivet av Soulless:

Helt orelaterat men jag hade en "commander" i planetside2 för många år sedan, en norsk medelålders herre som kallades Ostekake. Han var hård men rättvis.

Så, tillbaka till ämnet

Haha, jag minns faktiskt homon. TR på Miller


signatur

MattiAceGaming

Medlem

Frödinge Ostkaka äger

Medlem

Då har han nästan råd med biljetten hem efter skatt då.

Medlem

E inte de här lite Magic fast digital version 2? (Version 1 klassar jag som det digitala Magic, har för mig de finns ett sånt iaf).

Medlem
Skrivet av delli:

E inte de här lite Magic fast digital version 2? (Version 1 klassar jag som det digitala Magic, har för mig de finns ett sånt iaf).

Typ. En av dom som designade Magic har hjälpt till med Hearthstone

Medlem
Skrivet av Gaara:

Frödinge Ostkaka äger

Äkta Hälsingeostkaka FTW.

Frödinge Ostkaka är nå hittepå


signatur
Medlem

Måste vara så sjukt frustrerande att tävla i hearthstone när det typ är den som har mest tur som vinner

Medlem
Skrivet av Buckmagoo:

Måste vara så sjukt frustrerande att tävla i hearthstone när det typ är den som har mest tur som vinner

Ja då får väl alla spela schack då... Suck

12
Skriv svar