Ninja, forskare och Starcraft-proffs – här är de tre sista hjältarna i Overwatch

Robot
Ninja, forskare och Starcraft-proffs – här är de tre sista hjältarna i Overwatch
Medlem
Ninja, forskare och Starcraft-proffs – här är de tre sista hjältarna i Overwatch

Synnerligen ful mech. Ser ut som en flygande köttbulle med två tandpetare under.

Genji däremot verkar lockande, ser ut som ett betydligt lämpligare val i public spel än Mei. Det är ju klart att det behövs defensiva roller även i public men jag kan inte tänka mig att det kan vara kul att springa runt och frysa motståndare i public, vad är nyttan när alla andra bara springer för sig själva och inte spelar för laget skull?

Notera att jag inte spelat Overwatch men det är i alla fall så det ser ut i TF2

Skribent
Skrivet av Volk:

Synnerligen ful mech. Ser ut som en flygande köttbulle med två tandpetare under.

Genji däremot verkar lockande, ser ut som ett betydligt lämpligare val i public spel än Mei. Det är ju klart att det behövs defensiva roller även i public men jag kan inte tänka mig att det kan vara kul att springa runt och frysa motståndare i public, vad är nyttan när alla andra bara springer för sig själva och inte spelar för laget skull?

Notera att jag inte spelat Overwatch men det är i alla fall så det ser ut i TF2

Jag GISSAR att det kommer ett rankat läge där du efter en del klättrande kommer upp till en nivå där folk spelar som ett lag. De som inte gör det lär förlora mycket och klättrar ner i rankingen igen.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Hade hoppats på något mer mech liknande istället för en smällfet Goliath.

Medlem

Jag gillar mechen förutom färgerna. Får klara ghost in the shell-vibbar av designen vilket säkert är medvetet.

Medlem

Tyckte d.va kunde ha fler starcraft releterade repliker.

Medlem

sigh.....*unzip*

Medlem

Overwatch har snabbt gått från ett spel jag sett fram emot rejält till nästan det motsatta. Nu när konsolversionerna är annonserade börjar man visa klipp med gimp-gamepad-styrning.

Sen det mejl jag fick idag gav rätt rejäl spysmak. €60 ska de ha för att köpa grisen i säcken. "Men skynda på så ni inte missar att reservera ert exemplar." HJÄLP! De digitala exen kommer ta slut! Helt ärligt, det är en så billig taktik att man blir lite äcklad.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av jonis:

Sen det mejl jag fick idag gav rätt rejäl spysmak. €60 ska de ha för att köpa grisen i säcken. "Men skynda på så ni inte missar att reservera ert exemplar." HJÄLP! De digitala exen kommer ta slut! Helt ärligt, det är en så billig taktik att man blir lite äcklad.

'Grisen i säcken' är väl en överdrift, det är nog ingen som har några frågetecken om hur det här spelet ter sig längre. Det är väl bara att låta bli att köpa det tills det blir rea eller nåt om du tycker det är för dyrt.

Medlem

Fyfan vad tråkigt det ser ut

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av jonis:

Sen det mejl jag fick idag gav rätt rejäl spysmak. €60 ska de ha för att köpa grisen i säcken. "Men skynda på så ni inte missar att reservera ert exemplar." HJÄLP! De digitala exen kommer ta slut! Helt ärligt, det är en så billig taktik att man blir lite äcklad.

'Grisen i säcken' är väl en överdrift, det är nog ingen som har några frågetecken om hur det här spelet ter sig längre. Det är väl bara att låta bli att köpa det tills det blir rea eller nåt om du tycker det är för dyrt.

Grisen i säcken är alltid grisen i säcken tills man själv testat. Spelar ingen roll vad x miljoner andra tycker, eller vilka intryck man får från x miljoner videoklipp.

Det var heller inte priset i sig jag syftade på, det nämndes bara i sammanhanget. Förköpsmentaliteten i allmänhet är ett stort problem, och deras illa dolda hetstaktik att digitala exemplar riskerar att ta slut i synnerhet.

Blizzard gör välpolerade titlar, men de är verkligen inget undantag när det kommer till dålig day1-statistik (Diablo 3 t ex.).


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Teo
Medlem
Skrivet av jonis:

Overwatch har snabbt gått från ett spel jag sett fram emot rejält till nästan det motsatta. Nu när konsolversionerna är annonserade börjar man visa klipp med gimp-gamepad-styrning.

Sen det mejl jag fick idag gav rätt rejäl spysmak. €60 ska de ha för att köpa grisen i säcken. "Men skynda på så ni inte missar att reservera ert exemplar." HJÄLP! De digitala exen kommer ta slut! Helt ärligt, det är en så billig taktik att man blir lite äcklad.

Det äcklar mig hur snål du är.

1
Skriv svar