Medlem
Rocket Arena 2

Hejsna alla galna!
Har satt upp en rocket arena 2 server för alla gammla rävar som vill ha lite nostalgi

Servern ligger just nu på min egna dator så den kommer inte ligga uppe 24/7, men den kommer snart att flyttas till en egen server.

IP: 87.96.199.250:27910

Inaktiv

lets get it ooooon!

Inaktiv

hö.....hö !

Medlem

oh fett nice, iofs är jag världens noob men endå:), Ska se om jag kan få igång q2 igen:)....

Inaktiv

Ra2 håller inte längre. hejsan!

Medlem
Skrivet av kaffe-gren:

Ra2 håller inte längre. hejsan!

Du håller inte längre...

Inaktiv

säger mannen som fortf sitter i sin studentlya o röker brass hela dagarna klar med utbildningen nu såhär 13 år senare förresten?

Inaktiv

Gren, taskigt sagt om en hedersman som försöker lära mig basics i wow !

p.s. jag håller definitivt inte längre

Medlem
Skrivet av kaffe-gren:

säger mannen som fortf sitter i sin studentlya o röker brass hela dagarna klar med utbildningen nu såhär 13 år senare förresten?

Troligt

Medlem

Putte ingen ide du försöker, de flesta (alla?) såg redan för många år sedan att gren var ett s.k. "lost case".
Dessutom gör det ingetr om du inte håller längre för du har fixat en efterträdare som kan bära fanan när du tar det lugnt i bakgrunden.

zlo
Medlem

grym idé Kato, nu är jag väl några månader sen men blir ju bra sugen på att leta upp min PC och se om man kan någonting längre

Inaktiv
Medlem

Sjuk necro!

Vi är igång igen, Ra2 på 85.228.90.245:27920 och en jumpmod på 85.228.90.245:27930 !

GIBBA!

zlo
Medlem

Gott snack"
Ska bygga klart min spelburk så dyker jag upp!

Medlem

kato verkar ha problem med servrarna pga win10

slänger upp ip här när vi fått skiten stabil

zlo
Medlem

Topp! Just klar med datorbygget, dock verkar det vara nå skit med moderkortet. Suck.

Medlem

hoppas det ordnar sig zlo

nu blir det tydligtvis jag som ska köra server på min gamla trä-laptop. sätter upp den när jag inte jobbar till klockan är idiot å käringa är blid

fisken

zlo
Medlem

Bara ge mig ett IP. Kan köra hjälpligt på min Mac så länge!

Medlem

yäs ska nog få sparka liv i fanskapet ikväll, om inte så på söndag .) dumpar IP här när det e på g

zlo
Medlem
Inaktiv
Medlem

51.174.196.176:27920

var snel

zlo
Medlem

Hängde sig direkt

Medlem

skumt, funkar för mig å min polare

sitter på #q2.se på quakenet om du behöver hjälp (wwind)

1
Skriv svar