Vad spelar du när du är trött?

Medlem
Vad spelar du när du är trött?

Bokstavligt talat, det jag menar är, när du av valfri anledning någon gång på eftermiddagen, alternativt tidig kväll inser att hjärnan känns som veckogammal spenat. Att allt som kräver tankeverksamhet känns skitjobbigt.

På tok för tidigt för att gå och lägga sig, bara skit på TV, har ingen bra bok att läsa, och plånboken är tom. Kort sagt, det enda vettiga som finns att göra är att spela, men hjärnan är som kola. Vad spelar du då?

Själv tenderar jag till att återvända till Civ 4 på lagom lätt svårighetsgrad.

Så frågan är som i rubriken, vad spelar ni när ni är toktrötta?


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Brukar köra Broforce när jag inte har någon ork till nåt annat.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag brukar slänga på något enklare racing eller sportspel. T.ex Gran Turismo 6 eller MLB15 the Show. Enkla nog att spela utan att behöva tänka speciellt mycket.

Medlem

Jag brukar sätta mig och raida mythic på World of Warcraft, är såpass faceroll så kräver ingen större tankekraft. Nja inte riktigt men brukar spela wow och köra lite guldfarming, köra igenom gamla raids eller annat som inte kräver att man är allt för uppmärksam


signatur

M'kay?

Medlem

Jag går och lägger mig. Det är aldrig för tidigt.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Jag går och lägger mig. Det är aldrig för tidigt.

Jag säger inte att du är helt ute och cyklar, men frågan var inte när det är lämpligt att gå och lägga sig.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Akronym:

Bokstavligt talat, det jag menar är, när du av valfri anledning någon gång på eftermiddagen, alternativt tidig kväll inser att hjärnan känns som veckogammal spenat. Att allt som kräver tankeverksamhet känns skitjobbigt.

På tok för tidigt för att gå och lägga sig, bara skit på TV, har ingen bra bok att läsa, och plånboken är tom. Kort sagt, det enda vettiga som finns att göra är att spela, men hjärnan är som kola. Vad spelar du då?

Själv tenderar jag till att återvända till Civ 4 på lagom lätt svårighetsgrad.

Så frågan är som i rubriken, vad spelar ni när ni är toktrötta?

GTAV Online faktiskt, men då gör jag bara en enda sak,skaffar mig ett jet plan och flyger omkring och dödar alla jag ser med kulsprutan nere på marken, väldigt avslappnande, kul och kräver minimal tanke verksamhet.

1
Skriv svar