Dags att installera Fallout 4!

Medlem
Skrivet av omgponies:
Skrivet av Fitniss:

Jag kommer spela kl 12 imorgon på pc thihihi

yes

VPN?

Medlem
Skrivet av Fitniss:

Jag kommer spela kl 12 imorgon på pc thihihi

Ett varningens finger; Steam kan banna, eller straffa, ditt konto om dom upptäcker att du kör VPN för att kunna spela ett spel i förtid. Och dom stänger ner konton rätt friskt vad jag har läst om på nätet pga. VPN-användning.

VPN är emot Steams regler, men du får bara använda VPN inom ditt egna land. Men du får inte sätta den i Australien för att kunna spela i nåt annat land.

Skulle fan aldrig våga använda VPN i Steam, dom är rätt hårda med det

Medlem
Skrivet av NeoWeo:

Allt bannande hit och dit. Recensioner som tas bort. Det här bådar inte gott.

kallas nda

Medlem
Skrivet av WulffX03:
Skrivet av Fitniss:

Jag kommer spela kl 12 imorgon på pc thihihi

Ett varningens finger; Steam kan banna, eller straffa, ditt konto om dom upptäcker att du kör VPN för att kunna spela ett spel i förtid. Och dom stänger ner konton rätt friskt vad jag har läst om på nätet pga. VPN-användning.

VPN är emot Steams regler, men du får bara använda VPN inom ditt egna land. Men du får inte sätta den i Australien för att kunna spela i nåt annat land.

Skulle fan aldrig våga använda VPN i Steam, dom är rätt hårda med det

han syftar på klockan 00.00 vilken tydligen vad jag läst är tiden då det ska öppnas upp för alla så varför skulle han bli bannad?

Medlem
Skrivet av Badman:

Hade bra flyt på stem 32.5/mb Nu är det bara att vänta. Exploderar snart:)

Damn! jag tyckte det gick snabbt med 9mb/s

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av WulffX03:
Skrivet av Fitniss:

Jag kommer spela kl 12 imorgon på pc thihihi

Ett varningens finger; Steam kan banna, eller straffa, ditt konto om dom upptäcker att du kör VPN för att kunna spela ett spel i förtid. Och dom stänger ner konton rätt friskt vad jag har läst om på nätet pga. VPN-användning.

VPN är emot Steams regler, men du får bara använda VPN inom ditt egna land. Men du får inte sätta den i Australien för att kunna spela i nåt annat land.

Skulle fan aldrig våga använda VPN i Steam, dom är rätt hårda med det

han syftar på klockan 00.00 vilken tydligen vad jag läst är tiden då det ska öppnas upp för alla så varför skulle han bli bannad?

Nej, det släpps först i Nya Zeeland eftersom Bethesda släpper enligt lokal tid i olika regioner och inte samma tid globalt. Klockan 12.00 imorgon Svensk tid släpps det i Nya Zeeland, med vpn kan man alltså spela det då. Hen har dessutom redan svarat ja på frågan om det är med vpn.

Medlem

Stort Heads up till alla som Preloadar på SSD.
Om det är eran C-Disk så kommer det krävas ungefär dubbelt så mycket utrymme för att dekomprimera alla filer vid launch. Så se till att ha lite extra utrymme så ni inte sitter där och måste ladda hem spelet igen på launch day!

Inaktiv
Skrivet av gabbellix:

Stort Heads up till alla som Preloadar på SSD.
Om det är eran C-Disk så kommer det krävas ungefär dubbelt så mycket utrymme för att dekomprimera alla filer vid launch. Så se till att ha lite extra utrymme så ni inte sitter där och måste ladda hem spelet igen på launch day!

Tackar!

Inaktiv

VARNING För er som beställt på SPELBUTIKEN!!
Avbeställde spelet precis (Code via email)
Dom har ändrat release från 10:e till 11:e....
jävla spelbutiken, parfymen säljer tydligen för bra
Köper på Steam imorgon och aktiverar med Australien-Vpn

Ps: för er med "code via email" skynda med avbeställningen, så fort koden skickas till er är ni förmodligen screwed

Inaktiv

Pps: steam är hårda när det gäller vpn och du vill fuska till dig ett bättre pris i ett annat land. Har letat och letat, inte en enda ban för tidig aktivering, lugn nu gubbar

Medlem

02:00 imorgon natt kommer det vara tillgängligt. Varit exakt den tiden för alla AAA spel sista tiden. Så ladda med kaffe och snacks

Medlem
Skrivet av alecla:

02:00 imorgon natt kommer det vara tillgängligt. Varit exakt den tiden för alla AAA spel sista tiden. Så ladda med kaffe och snacks

Är vi del av en större region med två timmars förskjutning? Isåfall

Medlem
Skrivet av waeress:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av WulffX03:
Skrivet av Fitniss:

Jag kommer spela kl 12 imorgon på pc thihihi

Ett varningens finger; Steam kan banna, eller straffa, ditt konto om dom upptäcker att du kör VPN för att kunna spela ett spel i förtid. Och dom stänger ner konton rätt friskt vad jag har läst om på nätet pga. VPN-användning.

VPN är emot Steams regler, men du får bara använda VPN inom ditt egna land. Men du får inte sätta den i Australien för att kunna spela i nåt annat land.

Skulle fan aldrig våga använda VPN i Steam, dom är rätt hårda med det

han syftar på klockan 00.00 vilken tydligen vad jag läst är tiden då det ska öppnas upp för alla så varför skulle han bli bannad?

Nej, det släpps först i Nya Zeeland eftersom Bethesda släpper enligt lokal tid i olika regioner och inte samma tid globalt. Klockan 12.00 imorgon Svensk tid släpps det i Nya Zeeland, med vpn kan man alltså spela det då. Hen har dessutom redan svarat ja på frågan om det är med vpn.

tror knappast dom kommer banna någon, själv kommer jag spela så fort jag ser att det går att lira. Skulle det vara före två på natten så är det inte mitt bekymmer utan jag kommer göra som alla andra normala människor som ser fram emot något och har riktigt svårt att tro att valve kommer banna någon

Medlem
Skrivet av Boomer:

Väntar spänt på att höra Fragzones intryck innan jag ens tänker tanken av att köpa det! #VågaVägraHypen

Du köpte Operation Flashpoint: Dragon Rising va?

Medlem

Köpte via Greenman Gaming. 20% off vouchers för både spelet och season pass finns. De började skicka ut steam koderna redan i förrgår.

Med tanke på fallout 3 mätt mot New Vegas så har jag inte så stora förväntningar. Men jag lägger hellre tiden på Fallout 4 än Starcraft eller Tomb Raider.

Medlem

Jag tror på en 3/5


signatur

<Djupt i din buk med mina knivar>

Medlem
Skrivet av WulffX03:
Skrivet av Fitniss:

Jag kommer spela kl 12 imorgon på pc thihihi

Ett varningens finger; Steam kan banna, eller straffa, ditt konto om dom upptäcker att du kör VPN för att kunna spela ett spel i förtid. Och dom stänger ner konton rätt friskt vad jag har läst om på nätet pga. VPN-användning.

VPN är emot Steams regler, men du får bara använda VPN inom ditt egna land. Men du får inte sätta den i Australien för att kunna spela i nåt annat land.

Skulle fan aldrig våga använda VPN i Steam, dom är rätt hårda med det

Vad jag har läst så är det väldigt många som har gjort så här på många spel på steam för att komma åt det tidigare, och nästan aldrig är det någon som blivit bannad pga av det. Däremot är det stor chans att man blir bannad om man använder vpn för att köpa det billigare från en annan region på steam, men inte bara för att låsa upp spelet ett par timmar tidigare. Ja, det är emot deras regler, men valve hade gjort stora förluster om de bannade alla tusentals som kommer låsa upp tidigare idag. Det här är heller inte första gången ett stort spel släpps på steam där man kan använda vpn.

MEG
Medlem

Vilket antiklimax om Fallout 4 skulle få 2/5, då jag tror alla förväntar sig 4/5 eller 5/5


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av Kilrah:
Skrivet av wormseal:

Har köpt på spelbutiken igen kod än.

Har slutat handla på spelbutiken efter att jag fick vänta i fem dagar på mitt förbokade Gta 5....

Jag köpte också på spelbutiken och fick min kod idag runt lunch så inget att klaga på från mig

Medlem

http://wccftech.com/fallout-4-reports-severe-performance-issu...

Meanwhile on the Playstation 4, fps drops och väldigt dåligt flyt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

omg så nära nu

Medlem

In before "tempot i spelet är lågt och spelet lider av sandbox-problemet att det blir för mycket grind och att kompanjonerna inte lämnar några bestående intryck" 4/5


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

12
Skriv svar