Nya profilsidan - problem?

Medlem
Nya profilsidan - problem?

Rawr,

Upptäckte precis att min MSN inte visas på min profilsida, har ställt in så att den endast ska visas för mig och mina vänner. Jag ser dock ICQ vilket jag inte ens använder. Någon bugg måntro?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Om du menar bilden som skall visa e-mailadressen så var det en bugg som fixades senare under dagen. Se nyhetstråden om det. Eller är det fler buggar av samma typ?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Det är inte det problemet du tänker på. Som sagt, min MSN-adress visas inte på min profilsida, däremot visas texten "ICQ" vilket är lite konstigt eftersom jag inte ens har skrivit in någon information för ICQ.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Ah, då hoppas vi på att W2k eller ngn annan i staff läser detta snart då. :\


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

nj
Medlem

Kan ju då tillägga att för mig står det MSN (där jag inte har någon uppgift ifylld), men min ICQ-info (som är ifylld) går inte att hitta på min profilsida.

Medlem

Annan bug är att raderade inlägg syns som mitt senaste inlägg i profilen.


signatur
Antikvitet

It has been fixed! Ursäkta att det dröjde.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

När man trycker på någons foruminlägg på profilsidan så kommer man direkt till inlägget som användarens gjort medan när man gör en sökning och klickar på en användares inlägg så kommer man till toppen av forumtråden..

Jag tycker att i båda fallen så borde man komma till inlägget direkt istället för att behöva scrolla ner och byta sidor på tråden.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

nj
Medlem
Skrivet av cribba:

När man trycker på någons foruminlägg på profilsidan så kommer man direkt till inlägget som användarens gjort medan när man gör en sökning och klickar på en användares inlägg så kommer man till toppen av forumtråden..

Jag tycker att i båda fallen så borde man komma till inlägget direkt istället för att behöva scrolla ner och byta sidor på tråden.

När du gör en forumsökning så kan du klicka på den fyrkantiga ikonen som finns efter tiden så tas du direkt till inlägget.

Medlem

sodeska, där ser man :]


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

1
Skriv svar