Dragon Age-patch släpps idag

Robot
Inaktiv
Dragon Age-patch släpps idag

Oj det var inte lite saker.

Medlem

75% av den texten var ju "Known issues".


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Äntligen. Har väntat på denna patchen i en evighet. Glad att de släpper den nu och inte samtidigt med krysslådan och lekstationen för det hade varit att skjuta sig själva i foten.

Nu kanske man faktiskt kan spela DA:O och awakening. 1.03 patchen var ju värre än rutten sill.

Medlem

signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Aw, kan de inte släppa patchen på alla plattformar samtidigt

Medlem

Tufft!

Jag tycker det är lika bra att de släpper patchen när den är klar istället för när både Microsoft och Sony segat färdigt...

Inaktiv

det där med att dexterity inte adderats till daggers tidigare är ju lite pinsamt... inte konstigt min rogue gör så sjukt dåligt med skada i jämförelse med andra klasser jag haft.

Medlem

Hade de väntat med att släppa PC patchen tills MS och Sony hade fått tummen ur röven så tror jag att många hade sagt tack och adjö.

Nu var de ju inte så dumma så de gjorde det utan släppte PC patchen när den var klar.

Avstängd

synd att man lirat igenom båda spelen, förstår inte riktigt poängen med att köra igenom detta spel två gånger.

Det där var inte en liten lista, konstigt att spelet funkar överhuvudtaget.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Bra.. Ignorera det faktum att all gear man samlar på sig blir oanvändbar pga en bugg i ett senare uppdrag. Fixa en massa onödig skit istället!

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det där var inte en liten lista, konstigt att spelet funkar överhuvudtaget.

Inte konstigt alls. :\


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

"synd att man lirat igenom båda spelen, förstår inte riktigt poängen med att köra igenom detta spel två gånger. "

Då spelet blir annorlunda beroende på vilken karaktär du väljer samt att det kan sluta på flera olika sätt gör att det lätt kan spelas igenom 3 gånger.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Helt otroligt att de inte fixat buggen i Arl of Denerim’s Estate. Inte ofta som man ser så många trådar där folk frågar hur man fixar det.
Buggen i sig kanske är jobbig att fixa men enligt popuppen man får när man tar på sig förklädnaden ska man kunna snacka med samma npc och ta av den, men det dialog alternativet orkade dom visst inte implementera... en workaround som nog många skulle se som acceptable.
Nej istället skriver dom en halvkilometer patchnot som ursäkt.

Säg som det är att dom råkade anställa en extra gubbe att skriva patchnötter istället för nån som kan koda lite.

1
Skriv svar