Varför ingen länk till bilderna?

Medlem
Varför ingen länk till bilderna?

Why o why finns det ingen länk till bildarkivet för ett spel på dess sida? Alltså t.ex. om man går in här och tittar så finns det ingen länk till bliderna, utan den måste man leta upp själv. Konstigt?

nj
Medlem

Antagligen för att det nuvarande bildarkivet är väldigt föråldrat och kommer att uppgraderas inom en framtid för att fungera bättre ihop med resten av sidan.

Antikvitet

Det är lite hemligt. Scchhh, säg inget till någon!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Jahaa. Är det på det viset.

Medlem

Gott kan jag abusea den här tråden istället. Undrar bara om jag är ensam om att vara lite småförvirrad när man kollar på bilder, oavsett hur många ggr man gjort det vid det här laget. Klickar alltid på den bild längst till vänster när det är mer än en bild länkad i en nyhet, sedan har man lärt sig att man måste trycka bakåt för att komma till de andra nya bilderna, tror jag hmm.. Så ser jag det, eftersom man är van vid vänster-höger (var ju ett tag sedan man var så pass inne i manga att det var tvärt om). Är detta något som kommer ändras i och med -hehe- den hemliga uppdateringen eller skulle man kunna önska sig att bilden länkade vidare till den bild man vill ha, lite mind read-mässigt


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

1
Skriv svar