Valve släpper Alien Swarm fritt

Robot
Medlem
Valve släpper Alien Swarm fritt

Valve sa precis:

Alla ni andra utvecklare är skräp, efter nästan 3 års gratis updates till TF2 så släpper vi nu ett helt gratis spel för att vi är så mycket bättre än er andra.

Medlem

Najs, minns att jag spelade det som fan nar det slapptes till ut2k4 eller 3 eller vad det var. Gott mos.


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem

Valve <3 , så jävla nice!

Medlem
Skrivet av Mikzarn:

Valve sa precis:

Alla ni andra utvecklare är skräp, efter nästan 3 års gratis updates till TF2 så släpper vi nu ett helt gratis spel för att vi är så mycket bättre än er andra.

Ta åt sig eller? Din attack makes no sense enligt mig.


signatur

Hjälp mig bränna Boiling Point skivor... Snälla

Medlem
Skrivet av Mikzarn:

Valve sa precis:

Alla ni andra utvecklare är skräp, efter nästan 3 års gratis updates till TF2 så släpper vi nu ett helt gratis spel för att vi är så mycket bättre än er andra.

Vart fick du det ifrån?

Medlem

Gratis är gott

Skrivet av Turtle_droid:

Gratis är gott

Mycket gott ^^


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Inaktiv

Ser väldigt roligt ut att spela i co-op!

Medlem
Medlem

Är det här vad det blev av Alien Swarm - Infested eller håller de fortfarande på med det? Var väldigt längesen jag hörde nåt om det.

Edit: Nevermind...

Medlem

Available: 19 July 2010
This game will unlock in approximately 3 hours

Medlem

Bästa coop-upplevelsen någonsin.

Medlem

Underbart Valve !

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Depure:
Skrivet av Mikzarn:

Valve sa precis:

Alla ni andra utvecklare är skräp, efter nästan 3 års gratis updates till TF2 så släpper vi nu ett helt gratis spel för att vi är så mycket bättre än er andra.

Ta åt sig eller? Din attack makes no sense enligt mig.

Vad snackar du om? I mina ögon är det rätt självklart att Mikzarn uppskattar Valves tilltag men ogillar att "alla" andra utvecklare släpper DLC:s och dylikt som kostar pengar.

Medlem
Skrivet av Depure:
Skrivet av Mikzarn:

Valve sa precis:

Alla ni andra utvecklare är skräp, efter nästan 3 års gratis updates till TF2 så släpper vi nu ett helt gratis spel för att vi är så mycket bättre än er andra.

Ta åt sig eller? Din attack makes no sense enligt mig.

Vänta... Attack?
Det är ju uppenbarligen en hyllning till valve.

Vym
Medlem

Underbara nyheter, har spelat den tidigare modifikationen otroligt mycket sedan den släpptes.

Det finns numera en steam grupp för alla svenskar som är intresserade av att spela Alien Swarm tillsammans. http://steamcommunity.com/groups/alienswarmswe och en IRC kanal #alienswarm.se @ QuakeNet. Allt för att underlätta möjligheten att spela med andra svenskar.

Medlem

asså 4p coop är de mångo, det som var najs med gamla var att alla kunde lira på våra smålan där vi är 8 personer.
Varför är alla coop bara för 4personer, tror de inte man har mer än 3 vänner ????


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Ctrl:

asså 4p coop är de mångo, det som var najs med gamla var att alla kunde lira på våra smålan där vi är 8 personer.
Varför är alla coop bara för 4personer, tror de inte man har mer än 3 vänner ????

Fler personer har tre vänner att spela med samtidigt.

Ser OK ut, men trevligare om man har lite back-story...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Ctrl:

asså 4p coop är de mångo, det som var najs med gamla var att alla kunde lira på våra smålan där vi är 8 personer.
Varför är alla coop bara för 4personer, tror de inte man har mer än 3 vänner ????

För att med mer än 4 så blir det crazy village mob och inte så mycket coop.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Ser OK ut, men trevligare om man har lite back-story...

Sånt kostar pengar.

Inaktiv

This game will unlock in approximately 1 hour

Jag väntar!

Medlem
Skrivet av Ctrl:

asså 4p coop är de mångo, det som var najs med gamla var att alla kunde lira på våra smålan där vi är 8 personer.
Varför är alla coop bara för 4personer, tror de inte man har mer än 3 vänner ????

Ja för automatiskt blir ju spel bättre ju mer spelare man har... eller inte. Spelet är anpassat för 4st och så blire.

Lättare att dra ihop fyra pers också.

Medlem

Frisk fläkt i dagens konsoll... "betala-för-alla-små-DLC"-tider.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Gött mos, gratis är alltid gott! Skulle också gärna se mera coop spel som stödjer mer än 4 spelare, när vi lanar är vi oftast runt 5-8 personer som spelar och då är det surt om någon inte får vara med.

Medlem
Skrivet av showerguy:

This game will unlock in approximately 1 hour

Jag väntar!

Bleh, nu ändrade dom till "This game will unlock in approximately 3 hours"

Medlem

märkte också det precis... Lite jobbigt, men värt väntan tror jag

Inaktiv
Skrivet av Tjofras:
Skrivet av showerguy:

This game will unlock in approximately 1 hour

Jag väntar!

Bleh, nu ändrade dom till "This game will unlock in approximately 3 hours"

Såg precis! Försening som vanligt! Men tre timmar kan man vänta! Får lira lite Team Fortress 2 så länge.

Medlem

Nu står det tre timmar för mig

123
Skriv svar