FALLOUT 4

Medlem
FALLOUT 4

Så imorgon är det FO4-day, då ska min Pipboy Edition hämtas ut.
Har längtat så himla mycket nu, tur man haft BO3 att spela så länge. Annars hade jag nog dött av tristess, eller iallafall haft det väldigt segt.

Har läst lite recensioner, på FZ och 10 andra sidor. Det verkar vara ett topp spel i all sin prakt. Förutom en del som tycker att grafiken inte håller.

Visst det är 2015 och vi har vant oss vid spel så som The Order 1886, Witcher 3 och så vidare. För mig är grafiken en viktig bit i ett spel, men det är inte allt.

Som jag skrivit så många gånger innan och som jag försöker få andra att förstå.
Att grafiken kan vara den vackraste och mest realistiska man någonsin sett.
Men om inte gameplayet är bra eller storyn inte bidrar med något. Då har du en kall teknik demo som ger inget, mer än att visa vad datorn/ konsolen klarar av.
Så jag tar gärna en hyfsad grafik med bra story och gameplay varje dag.
För mig har de spel som haft en bra story och gameplay, varit de som blivit mina favoriter. Så som Gears of War, Last of us, Borderlands 2 och Fallout spelen, bara som exempel.

Sedan verkar det som recensenten på FZ inte gillade vapen delen i spelet. Har läst 11 recensioner och verkar som att han är den enda som tycker så. Så verkar vara väldigt individuellt, så jag får se hur jag känner.
Jag hade inga problem i New Vegas, medans jag hade lite problem i Fallout 3. Så ska bli spännande att se vad jag tycker om det imorgon.
Hörde att de tog in en ifrån Bungie som jobbade med vapen delen i Destiny. Så de borde ju iallafall ha förbättrat en hel del när det kommer till just den biten. Men det visar sig imorgon.

Tur att man är ledig till fredag!

#blogg

Testpilot
FALLOUT 4

En del har det bra

Jag får vänta till helgen innan jag kan ta tag i spelet ordentligt , får tillbringa resten av veckan med att hitta fixar och tweaks för de buggar och features som garanterat finns.

Medlem

Har väntat så länge på detta spel och nu är dagen här!
Nu fattas bara att spelbutiken skickat mitt ex annars blir det svordomar och bojkott.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Har väntat så länge på detta spel och nu är dagen här!
Nu fattas bara att spelbutiken skickat mitt ex annars blir det svordomar och bojkott.

Spelbutiken brukar vara väldigt tidiga med å skicka ut^^ håller tummarna!

Medlem

Spelade lite i natt och här kommer ett tips om ni spelar på PC. Spara innan ni använder någon terminal i spelet, för det finns en bugg som gör att man fastnar och inte kommer loss och enda lösningen är att ladda.

Annars så gillar jag spelet och känner att crafting systemet kommer sno all min tid...

Skägg.
10 Chambers

De snackade också om att ID hjälpt dem med vapenhanteringen och det ska bli intressant att känna lite på det på pc, men den är inte särskilt tight på konsol.


signatur
1
Skriv svar