EA Sports UFC 2 är officiellt!

Robot
Medlem
EA Sports UFC 2 är officiellt!

Om inte UFC hinner gå i KK innan dess spelet släpps. Kanske bara hos de inbitna fansen där jag hänger som det går utför med UFC hypen.
Hoppas iaf spelet blir bra. Fightingspel är alltid välkommet. Fd finns det ju flera UFC spel sedan tidigare så knepigt att detta skulle vara 2an.

Medlem
Skrivet av MRZnr1:

Om inte UFC hinner gå i KK innan dess spelet släpps. Kanske bara hos de inbitna fansen där jag hänger som det går utför med UFC hypen.
Hoppas iaf spelet blir bra. Fightingspel är alltid välkommet. Fd finns det ju flera UFC spel sedan tidigare så knepigt att detta skulle vara 2an.

KK kommer det ju inte gå i.. Men hela Reebok grejen och hur dom behandlar alla förutom en handfull superstjärnor.. Håller på och går utför! Det har .. som med allt annat här i världen kommit till den punkten när allt bara handlar om pengar. Tråkigt bara att det drabbar sporten där riskerna är högre än någon annanstans och människor knappt har råd att betala hyran trots att dom slåss i "högsta divisionen"

Men ett nytt spel är skoj såklart Hoppas dom fixar kontrollerna lite.. har haft riktigt roliga fighter mot polare i soffan!

Medlem

Jaha så cirkusen UFC håller på att gå i KK?
Det var länge sen jag var fan av ufc men dlm har gjort en del misstag i mina ögon.
Ska man vara en organisation som inte lossas om att det finns andra organisationer så måste man bygga upp hype och pusha rätt fighters och sitt brand.
Det gjorde man rätt förr och är anledningen till varför det blev så populärt.
Japanska Pride FC var också otroligt duktiga på det.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Jaha så cirkusen UFC håller på att gå i KK?
Det var länge sen jag var fan av ufc men dlm har gjort en del misstag i mina ögon.
Ska man vara en organisation som inte lossas om att det finns andra organisationer så måste man bygga upp hype och pusha rätt fighters och sitt brand.
Det gjorde man rätt förr och är anledningen till varför det blev så populärt.
Japanska Pride FC var också otroligt duktiga på det.

Största problemet är dealen med Reebok. Vilket gör att inga fighters förutom vissa champions och några "fan favorites" får ha andra sponsorer längre.. Folk går från 150-200K för en fight.. till 10-20K i Reebokpengar. Dom har tappat en hel del stora namn redan och fler o fler börjar komma ut från skuggorna och säga sitt.

Jyu
Medlem

And zero fucks were given.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Jaha så cirkusen UFC håller på att gå i KK?
Det var länge sen jag var fan av ufc men dlm har gjort en del misstag i mina ögon.
Ska man vara en organisation som inte lossas om att det finns andra organisationer så måste man bygga upp hype och pusha rätt fighters och sitt brand.
Det gjorde man rätt förr och är anledningen till varför det blev så populärt.
Japanska Pride FC var också otroligt duktiga på det.

Nej, UFC har ingen dålig ekonomi. Risken som finns är att fighters lämnar pga reebook-avtalet och då lär det gå åt pipan. Men rent ekonomiskt så är dem inte illa ute, tvärtom. Rena spekulationer från människorna ovan.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Jaha så cirkusen UFC håller på att gå i KK?
Det var länge sen jag var fan av ufc men dlm har gjort en del misstag i mina ögon.
Ska man vara en organisation som inte lossas om att det finns andra organisationer så måste man bygga upp hype och pusha rätt fighters och sitt brand.
Det gjorde man rätt förr och är anledningen till varför det blev så populärt.
Japanska Pride FC var också otroligt duktiga på det.

Nej, deras ekomomi är bra. Men för mig som fd stort UFC fan så går det utför. Idioterna har ju monopol på sporten. Dana är en pajas som inte borde vara ansiktet utåt.

Medlem
Skrivet av MRZnr1:
Skrivet av Molotov:

Jaha så cirkusen UFC håller på att gå i KK?
Det var länge sen jag var fan av ufc men dlm har gjort en del misstag i mina ögon.
Ska man vara en organisation som inte lossas om att det finns andra organisationer så måste man bygga upp hype och pusha rätt fighters och sitt brand.
Det gjorde man rätt förr och är anledningen till varför det blev så populärt.
Japanska Pride FC var också otroligt duktiga på det.

Nej, deras ekomomi är bra. Men för mig som fd stort UFC fan så går det utför. Idioterna har ju monopol på sporten. Dana är en pajas som inte borde vara ansiktet utåt.

Va ett fan av fighters istället för en organisation. Jag skiter fullständigt i om det står UFC, Bellator eller Glory. Jag vill se bra fighter/fighters.

1
Skriv svar