Fuska i Fallout 4 - bli odödlig, få alla vapen och hoppa superhögt

Robot
Fuska i Fallout 4 - bli odödlig, få alla vapen och hoppa superhögt
Medlem
Fuska i Fallout 4 - bli odödlig, få alla vapen och hoppa superhögt

samma fusk sedan oblivion tiden, har dött en hel del gånger i fallout 4 nu men jag väljer att ladda om och sedan pröva mig en ny väg att gå, stötte på en deathclaw som slet mig itu på en gång vilket jag bara garvade åt

Medlem

vissa av dem är kul å leka bara runt. Spara spelet först å sen ut å leka, men i sånt fall end game eller sent i spelet


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

player.showinventory om du vill hitta item codesen för sakerna du har på dig.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av rmpyro:

player.showinventory om du vill hitta item codesen för sakerna du har på dig.

Kanon tack=)

Medlem

om det är samma som skyrim så kan man söka item ids i consolen med help

help "item name string"

Medlem

Alltså, *hur* är detta en nyhet? Som tidigare kommentarer sagt så har samma kommandon funnits i alla iterationer av motorn.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Just gona leave this one here.. The one and only modification I needed

För att öka max bärförmåga:
player.modav carryweight (amount)
/* exempel: player.modav carryweight 500 */

Medlem

Är det bara jag som aldrig använder fusk?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Är det bara jag som aldrig använder fusk?

Jag gör aldrig det heller, vill mycket hellre lära mig spelen och de svåra delarna jag inte kommer över.
Känslan är oslagbar när det jobbiga är avklarat, medan fusk bara får spelaren att tröttna på spelet inom 10 minuter.
Så var det i varje fall för mig som äckelunge.

tnn
Medlem

Console-knappen funkar inte för mig. Vill minnas att jag hade samma problem när Skyrim kom men att jag löste det på något sätt vilket jag sedan glömt bort.
Är det någon som löst samma problem lite mer nyligen?

Medlem
Skrivet av tnn:

Console-knappen funkar inte för mig. Vill minnas att jag hade samma problem när Skyrim kom men att jag löste det på något sätt vilket jag sedan glömt bort.
Är det någon som löst samma problem lite mer nyligen?

Testa Ö-tangenten.

Medlem

Vad bra, då kan man kanske ändra på FOV till något högre igen.

Medlem

Kör givetvis med en jäkla massa caps så man slipper allt trist grind.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Slashgibber:

Alltså, *hur* är detta en nyhet? Som tidigare kommentarer sagt så har samma kommandon funnits i alla iterationer av motorn.

Beacause reasons. Som att inte alla besitter dina exceptionella kunskaper i creation engines kommandon. We salute you!


signatur
Medlem

Fuska i Fallout 4 - förstör hela spelet!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Slashgibber:

Alltså, *hur* är detta en nyhet? Som tidigare kommentarer sagt så har samma kommandon funnits i alla iterationer av motorn.

Beacause reasons. Som att inte alla besitter dina exceptionella kunskaper i creation engines kommandon. We salute you!

Jag tvivlar starkt på att FZs läsarbas är så svagsinta att dom inte vet att man kan fuska i spel. Jag applåderar ert förakt för era läsare.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

tnn
Medlem

Är ju livsviktigt även för folk som inte vill fuska. Bethesdas spel tenderar ju att vara allt annat än buggfria och det är inte sällan man finner sig själv fastklämd mellan en vägg och en... vad som helst.
Att kunna stänga av collision osv har nog räddat de flesta av oss någon gång.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Är det bara jag som aldrig använder fusk?

Det kan ha hänt att det dykt upp en vänlig manager i en rik klubb som har haft närmast perverst intresse för mina B-lagsspelare i Football Manager

Men jag skulle aldrig fuska i ett MP-spel eller ens köpa guld i ett MMO.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av NaxoS:

Fuska i Fallout 4 - förstör hela spelet!

hmm jag som trodde en upplevelse av singleplayer var olika för alla, hur kan ett spel förstöras om du inte blir drabbad av vad andra gör?

Medlem

Noclip eller tlc, är ju ovärderligt i betsheda spel, men måste säga att jag blir bara mer och mer nöjd med F4 ju mer jag spelar^^

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Slashgibber:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Slashgibber:

Alltså, *hur* är detta en nyhet? Som tidigare kommentarer sagt så har samma kommandon funnits i alla iterationer av motorn.

Beacause reasons. Som att inte alla besitter dina exceptionella kunskaper i creation engines kommandon. We salute you!

Jag tvivlar starkt på att FZs läsarbas är så svagsinta att dom inte vet att man kan fuska i spel. Jag applåderar ert förakt för era läsare.

Jag tvivlar starkt på att du har större förståelse för vår läsarbas än någon som jobbat med sajten i 15 år. Jag applåderar din höga häst och ger den en sockerbit.


signatur
Medlem

Jag stämmer in i (den småskaliga) kören som ifrågasätter nyhetsvärdet i det här, ska ni börja lägga upp fuskguider för alla spelsläpp framöver eller gäller det bara de utgivare som annonserar hos er? Jag vet att ni vill förtjäna annonspengarna men det måste finnas lättare sätt att få mer klick till era Fallout 4-relaterade ämen.

Sen hade jag inte varit lika spydig mot folk vars klick genererar min lön men iofs har jag ju inte skött en spelsida i 15 år så vad vet jag..

Medlem

Att fuska i Fallout är verkligen att förstöra spelet, skulle isåfall vara efter att man spelat ut spelet.

Annars tycker jag det är ett bra initiativ att lägga upp fusk och guider på FZ, ni får gärna lägga upp till fler spel framöver för det måste väll inte bara vara "nyheter" som läggs upp på FZ?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Pirazy:

Jag stämmer in i (den småskaliga) kören som ifrågasätter nyhetsvärdet i det här, ska ni börja lägga upp fuskguider för alla spelsläpp framöver eller gäller det bara de utgivare som annonserar hos er? Jag vet att ni vill förtjäna annonspengarna men det måste finnas lättare sätt att få mer klick till era Fallout 4-relaterade ämen.

Sen hade jag inte varit lika spydig mot folk vars klick genererar min lön men iofs har jag ju inte skött en spelsida i 15 år så vad vet jag..

Jag gillar din passivt aggresiva hint om att vi skulle skriva om Fallout för att Bethesda har valt att annonsera hos oss. Vi skriver om det vi tror våra läsare kan uppskatta, oavsett vad vår säljare kammat hem för kampanj. Och uppenbarligen var många intresserade av att läsa om fusk till ett aktuellt spel.

Tittar du tillbaka till till exempel Witcher 3-släppet skrev vi lika mycket då, och det är väl den enda releasen som kan mäta sig på samma skala som Fallout 4. Du baserar också ditt argument på att annonsaffären skulle vara baserad på klick på Fallout 4-ämnen, vilket är direkt fel. En annons säljs in, säljarna lovar en viss mängd visningar och om någon klickar på annonsen (inte nyheter kring spelet i fråga) blir statistiknissarna glada och får argument för framtida försäljning. Det är bara fulsajter som kör klickbaserade annonserkampanjer.

Vi hade faktiskt en gång i tiden en fuskdatabas men den försvann någon gång i början av 2000-talet. Det kanske är läge att återuppliva den.


signatur
Medlem

Härligt att de finns kvar, jag kör alltid runda två i God Mode efter att ha klarat Fallout och Elder Scrolls spel en gång för att i lugn och ro kunna utforska allt bättre.

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Alltså, *hur* är detta en nyhet? Som tidigare kommentarer sagt så har samma kommandon funnits i alla iterationer av motorn.

Hmm.. tänk om.. du bara.. GAV FAN i att klicka på den här artikeln då?


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Pirazy:

Jag stämmer in i (den småskaliga) kören som ifrågasätter nyhetsvärdet i det här, ska ni börja lägga upp fuskguider för alla spelsläpp framöver eller gäller det bara de utgivare som annonserar hos er? Jag vet att ni vill förtjäna annonspengarna men det måste finnas lättare sätt att få mer klick till era Fallout 4-relaterade ämen.

Sen hade jag inte varit lika spydig mot folk vars klick genererar min lön men iofs har jag ju inte skött en spelsida i 15 år så vad vet jag..

F4 må var bra eller dåligt, men det är ett av de största spelen i år oavsett och således vill de allra flesta läsa nyheter om spelet. Passar inte nyheten (tex jag gillar tex inte CoD och tänker inte läsa recensionen) så är det bara att hoppa över den.

Sen om du tycker att många tidningar/siter inte vågar ge F4 det betyg det kanske förtjänar (av ngn anledning, tex sponsring etc), så är det en annan sak.

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Alltså, *hur* är detta en nyhet? Som tidigare kommentarer sagt så har samma kommandon funnits i alla iterationer av motorn.

Jag hade ingen aning om detta. Uppskattar nyheten.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

själv spelar man survival och är lvl 21 och har dött totalt 5 gånger helnöjd, något som är jävligt drygt är hur jävla bulletsponge fienderna är och ammo kompenseras inte direkt

12
Skriv svar