FZ:s stora Arozzi Torretta-tävling avgjord!

Robot
FZ:s stora Arozzi Torretta-tävling avgjord!

En finfin gamingstol värd 2500 kronor har hittat sin ägare.

#arozzi, #halo-5


Medlem
FZ:s stora Arozzi Torretta-tävling avgjord!

Grattis


signatur

I drank what?

Medlem

Grattis, men den var ju inte jätte fyndig

no pain, no gain

Medlem

Varför ser gaming-stolar ut som racing-stolar för bilar? Trillar folk ofta av sin kontorsstol när de spelar?

Medlem
Skrivet av djevulsk:

Grattis, men den var ju inte jätte fyndig

no pain, no gain

Och ändå tänkte varken du eller jag på att skriva det i våra bidrag.

Stort grattis till vinnaren!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av djevulsk:

Grattis, men den var ju inte jätte fyndig

no pain, no gain

Och ändå tänkte varken du eller jag på att skriva det i våra bidrag.

Stort grattis till vinnaren!

haha true, jag körde på:

Arozzi - Got your back on the edge of gaming.

Medlem

Hallå allesammans!

Vill bara passa på att tacka för alla bidrag, det var riktigt svårt att välja ut en vinnare för det var riktigt hög kvalité på era slogans!

Till alla er som inte vann, följ oss på Facebook för framtida tävlingar

Medlem

Skulle varit kul att veta hur många som deltog .

Redaktör
Skrivet av Dunderhoken:

Skulle varit kul att veta hur många som deltog .

Vi redovisar aldrig det, tyvärr.


signatur
Medlem
Skrivet av djevulsk:

Grattis, men den var ju inte jätte fyndig

no pain, no gain

Haha, bitter?

Var ju själv säker på att vinna, men men.

Tor
Medlem

Shit vad gött! Tack för alla grattis och goda saltiga tårar i kommentarsfältet

Medlem
Skrivet av Tor:

Shit vad gött! Tack för alla grattis och goda saltiga tårar i kommentarsfältet

Grattis! Inte fel att vara ny på en sida och vinna ett schyst pris

Medlem

Stort Grattis till vinnaren

Här är mitt bidrag.

Holy crap! it's a Arrozi gaming chair.

(Milda makter! det är en Arrozi spelstol)


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Grattis!

Vet inte om det var den bästa, då jag inte tycker den var så värst nyskapande. Men i ärlighetens namn så var den iaf bättre än min:

"För att vinna krävs rätt inställning. Både mentalt och på stolen - Arozzi ger dig möjligheten för båda! Sitt bekvämt för att bara behöva fokusera på det som är på skärmen."


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

jag skrev "maximum cola taste and no sugar" vann ingen stol men har fått ett cease and desist brev från pepsi. Ett nästan lika fint pris.

Medlem

Måste säga att jag tyckte min: "Arozzi. Throne of Games" var bättre.

Medlem

Btw. Avis är man (snyft...). Varit medlem i över 11 år och inte vunnit något. Har dock inte ställt upp med bidrag till alla tävlingar. Använder en köksstol nu, Har inte råd med något annat. Sjukskriven (ryggen) sedan 3 år tillbaka och utförsäkrad. Men men, gladast är nog räven. (bästa bidrag vinner så är det ju...)

Medlem
Skrivet av Leffe76:
Skrivet av djevulsk:

Grattis, men den var ju inte jätte fyndig

no pain, no gain

Haha, bitter?

Var ju själv säker på att vinna, men men.

haha faktiskt inte Men tyckte min hade en bättre innebörd Men väl rätt normalt att folk tycker sina egna idéer är bäst , iaf oftast, får väl köpa mig en DX Racer istället ;D

Medlem
Skrivet av Dunderhoken:

Btw. Avis är man (snyft...). Varit medlem i över 11 år och inte vunnit något. Har dock inte ställt upp med bidrag till alla tävlingar. Använder en köksstol nu, Har inte råd med något annat. Sjukskriven (ryggen) sedan 3 år tillbaka och utförsäkrad. Men men, gladast är nog räven. (bästa bidrag vinner så är det ju...)

Whiners vinner aldrig

Medlem
Skrivet av Eight08:
Skrivet av Dunderhoken:

Btw. Avis är man (snyft...). Varit medlem i över 11 år och inte vunnit något. Har dock inte ställt upp med bidrag till alla tävlingar. Använder en köksstol nu, Har inte råd med något annat. Sjukskriven (ryggen) sedan 3 år tillbaka och utförsäkrad. Men men, gladast är nog räven. (bästa bidrag vinner så är det ju...)

Whiners vinner aldrig

Hoppas du skämtar. Annars önskar jag att du hamnar i min sits så att säga.

Medlem

Grattis till vinnaren. Min idé till en slogan med dålig engelska var: Arozzi - Here to stay, here to play.

Medlem
Skrivet av Dunderhoken:
Skrivet av Eight08:
Skrivet av Dunderhoken:

Btw. Avis är man (snyft...). Varit medlem i över 11 år och inte vunnit något. Har dock inte ställt upp med bidrag till alla tävlingar. Använder en köksstol nu, Har inte råd med något annat. Sjukskriven (ryggen) sedan 3 år tillbaka och utförsäkrad. Men men, gladast är nog räven. (bästa bidrag vinner så är det ju...)

Whiners vinner aldrig

Hoppas du skämtar. Annars önskar jag att du hamnar i min sits så att säga.

Jag tror faktiskt du kan ansöka om att få hem en ergonomisk stol som är anpassad för ditt ryggproblem och skulle hjälpa den, samt få rehab övningar för att hjälpa samt förebygga att inte hamna i samma problem igen, och inte skall du sitta på en helt oergonomisk köksstol hemma, låter inte vettigt alls.

Medlem

Glad att jag inte vann, mitt bidrag var så dåligt


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Medlem

skrev.. "Ska're va stol ska're va Arozzi"


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem
Skrivet av Dunderhoken:
Skrivet av Eight08:
Skrivet av Dunderhoken:

Btw. Avis är man (snyft...). Varit medlem i över 11 år och inte vunnit något. Har dock inte ställt upp med bidrag till alla tävlingar. Använder en köksstol nu, Har inte råd med något annat. Sjukskriven (ryggen) sedan 3 år tillbaka och utförsäkrad. Men men, gladast är nog räven. (bästa bidrag vinner så är det ju...)

Whiners vinner aldrig

Hoppas du skämtar. Annars önskar jag att du hamnar i min sits så att säga.

Nej, din sits verkar ju inget vidare. Krya på dig.

Medlem

Grattis, kort, enkelt, slagkraftigt

mitt bidrag var (och kanske lite för lång)
Arozzi - When you want the best support in your team to cover your back

Medlem
Skrivet av djevulsk:
Skrivet av Dunderhoken:
Skrivet av Eight08:
Skrivet av Dunderhoken:

Btw. Avis är man (snyft...). Varit medlem i över 11 år och inte vunnit något. Har dock inte ställt upp med bidrag till alla tävlingar. Använder en köksstol nu, Har inte råd med något annat. Sjukskriven (ryggen) sedan 3 år tillbaka och utförsäkrad. Men men, gladast är nog räven. (bästa bidrag vinner så är det ju...)

Whiners vinner aldrig

Hoppas du skämtar. Annars önskar jag att du hamnar i min sits så att säga.

Jag tror faktiskt du kan ansöka om att få hem en ergonomisk stol som är anpassad för ditt ryggproblem och skulle hjälpa den, samt få rehab övningar för att hjälpa samt förebygga att inte hamna i samma problem igen, och inte skall du sitta på en helt oergonomisk köksstol hemma, låter inte vettigt alls.

Rehab har jag haft sedan 3 år. Få en ergonomisk stol från kommun eller landsting, väldigt tveksam... Ryggproblemen (stramar och gör ont ner i benen också) jag har är arbetsrelaterade. Jag var dum nog att jag slet slut på ryggen av 13 års stress och bärande på byggvarumaterial. Huvet dumt får kroppen liiiiida.

Mitt problem sitter i ländryggen. Jag har dubbelsidigt diskbråck som tränger ihop tårkanalen(nervkanalen). Inget som läkare vill operera pga av risken med alla nerver som går ner i benen. Ortopeden vill alltså ej operera än förens diskbråcket lagt sig...

Medlem

Mitt bidrag var "Every gamer needs a throne."

Medlem
Skrivet av Dunderhoken:
Skrivet av Eight08:
Skrivet av Dunderhoken:

Btw. Avis är man (snyft...). Varit medlem i över 11 år och inte vunnit något. Har dock inte ställt upp med bidrag till alla tävlingar. Använder en köksstol nu, Har inte råd med något annat. Sjukskriven (ryggen) sedan 3 år tillbaka och utförsäkrad. Men men, gladast är nog räven. (bästa bidrag vinner så är det ju...)

Whiners vinner aldrig

Hoppas du skämtar. Annars önskar jag att du hamnar i min sits så att säga.

Självklart skämtade jag. Krya på dig!

Medlem

Stort grattis! Bra slogan!

Kort och koncist med gaming anknytning samt flera associationer.

Bra jobbat och njut av vinsten


signatur

Nördliv.se - Spel, tillbehör och andra nördrelaterade saker! Och så klart även vår gaming/underhållningspodcast Nördliv! Lyssna gärna!

https://open.spotify.com/show/0SHttBQqoGyW4EHpx5aMWD?si=531c1...
https://itunes.apple.com/se/podcast/nordliv%21/id937178661/
https://www.nordlivpodcast.se/

12
Skriv svar