FZ:s Fallout 4-tävling avgjord!

Robot
FZ:s Fallout 4-tävling avgjord!

Fallout-prylar fyller snart fem vinnares brevlådor.

#fallout-4


Medlem
FZ:s Fallout 4-tävling avgjord!

Grattis till vinnarna

Inaktiv

Grattis till alla.

Medlem

Grattis , grattis.

Medlem

Grattis till vinnarna!

Medlem

Grattis, mycket nöje


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Grattis allesammans!

Tyckte det var roliga saker men är inte ledsen för det, då jag vann på IGN:

Medlem

Grattis. Jag försökte muta redaktionen med napoleonbakelser och snus men paketet kanske inte kom fram i tid.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Grattis. Jag försökte muta redaktionen med napoleonbakelser och snus men paketet kanske inte kom fram i tid.

Kanske beror på att du använde dig av PostNord, så allt som kommer fram om ca en vecka är en klump smördeg utblandat med snus


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Vilken oinspirerande vinstlista.
Grattis till er som vann, men var är alla som inte är vita män/pojkar i lagom ålder??

Redaktör
Skrivet av emmab:

Vilken oinspirerande vinstlista.
Grattis till er som vann, men var är alla som inte är vita män/pojkar i lagom ålder??

Nu har jag inte kollat ålder, kön, hudfärg, musiksmak, matpreferens, skostorlek, civilstånd, vikt, sjukdomshistorik, bostadsort, favoritbarnprogram eller något annat ovidkommande hos de som tävlar, men jag gissar att många unga män vunnit eftersom de utgör den absolut största gruppen av FZ-besökarna.


signatur
Medlem
Skrivet av emmab:

Vilken oinspirerande vinstlista.
Grattis till er som vann, men var är alla som inte är vita män/pojkar i lagom ålder??

Men herregud människa!! Ett lotteri bland de som svarat rätt är ett lotteri bland de som svarat rätt!!! Jag hoppas du tar med dina åsikter överallt, tex kön på ICA, så att den blir korrekt fördelad på kön, ålder, sexuell läggning, yrke, skostorlek, utbildningsnivå, etc, etc. Annars är kön inte jämställd!!!


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av emmab:

Vilken oinspirerande vinstlista.
Grattis till er som vann, men var är alla som inte är vita män/pojkar i lagom ålder??

Vilken oinspirerande ärta!

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av emmab:

Vilken oinspirerande vinstlista.
Grattis till er som vann, men var är alla som inte är vita män/pojkar i lagom ålder??

Nu har jag inte kollat ålder, kön, hudfärg, musiksmak, matpreferens, skostorlek, civilstånd, vikt, sjukdomshistorik, bostadsort, favoritbarnprogram eller något annat ovidkommande hos de som tävlar, men jag gissar att många unga män vunnit eftersom de utgör den absolut största gruppen av FZ-besökarna.

OT men vart kan man köpa denna t-shirt?

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Annars får den där gif-animationen mig att tänka på "När man spelar HearthStone och blir ägd av RNG!"


signatur

gorm streamar ibland!

1
Skriv svar