Warhammer: Vermintide får både gratis och betalt DLC

Robot
Warhammer: Vermintide får både gratis och betalt DLC

Nya spelformer och konsolreleasedatum avslöjade.

#warhammer-end-times-vermintide, #fatshark, #left-4-dead


Medlem
Warhammer: Vermintide får både gratis och betalt DLC

Härligt. Känns lite fattigt som det är just nu.


signatur

Rawr

Medlem

Behöver mer skills till karaktärerna och nya fiender, trött på råttorna

Det verkar rätt fräckt faktiskt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

men vad innehåller DLC som kostar och hur mycket?

Medlem

Det enda som varit ett frågetecken för mig är bristen på variation bland fienderna. Hur kul är det i längden att bara pajja råttor? (Inte för att det är mer variation i spel med människor i, men där brukar det iaf vara lite mer vapen.)


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av dafuq:

Behöver mer skills till karaktärerna och nya fiender, trött på råttorna

Skrivet av conthox:

Det enda som varit ett frågetecken för mig är bristen på variation bland fienderna. Hur kul är det i längden att bara pajja råttor? (Inte för att det är mer variation i spel med människor i, men där brukar det iaf vara lite mer vapen.)

Så ni har skaffat ett spel som går ut på att slåss mot Skaven, till och med NAMNET skvallrar om att det enbart handlar om Skaven. Sen klagar ni på att du bara slåss mot Skaven?


signatur

I drank what?

Medlem

Skulle gärna se att de fixade de enorma problem med instabilitet som spelet har också. Jag och två kompisar köpte spelet. Vi sitter alla tre på nya datorer och spelet flyter på hur bra som helst på högsta inställningar, MEN ingen av oss kan ens slutföra en bana innan vi får blåskärm, med olika sorters felmeddelande. Något vi aldrig får annars. Ganska osannolikt att det är något annat än spelets fel då.

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av dafuq:

Behöver mer skills till karaktärerna och nya fiender, trött på råttorna

Skrivet av conthox:

Det enda som varit ett frågetecken för mig är bristen på variation bland fienderna. Hur kul är det i längden att bara pajja råttor? (Inte för att det är mer variation i spel med människor i, men där brukar det iaf vara lite mer vapen.)

Så ni har skaffat ett spel som går ut på att slåss mot Skaven, till och med NAMNET skvallrar om att det enbart handlar om Skaven. Sen klagar ni på att du bara slåss mot Skaven?

För det första så har jag inte skaffat spelet, utan bristen på variation är en av anledningarna till att jag väntat med det. För det andra, varför skulle det bara vara Skaven bara för att dom är huvudfienden? Kan ju vara allierade till Skaven, eller andra som inte har allians till någon och slåss mot alla.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av dafuq:

Behöver mer skills till karaktärerna och nya fiender, trött på råttorna

Skrivet av conthox:

Det enda som varit ett frågetecken för mig är bristen på variation bland fienderna. Hur kul är det i längden att bara pajja råttor? (Inte för att det är mer variation i spel med människor i, men där brukar det iaf vara lite mer vapen.)

Så ni har skaffat ett spel som går ut på att slåss mot Skaven, till och med NAMNET skvallrar om att det enbart handlar om Skaven. Sen klagar ni på att du bara slåss mot Skaven?

För det första så har jag inte skaffat spelet, utan bristen på variation är en av anledningarna till att jag väntat med det. För det andra, varför skulle det bara vara Skaven bara för att dom är huvudfienden? Kan ju vara allierade till Skaven, eller andra som inte har allians till någon och slåss mot alla.

Det finns ju många ganska olika typer av skaven.
Som svar på din fråga om varför: För att det är vad Fatshark ville.
Jag vill dock minnas att utvecklarna har sagt att de planerar att expandera med andra motståndare så småningom.

Medlem

Ge mig PvP (typ Left4Dead) så blir jag nöjd
De där jävla råttorna fuskar så förbannat, vill hellre spela med easy ai men med motspelare som styr special-råttorna

Medlem
Skrivet av Ahris:

Det finns ju många ganska olika typer av skaven.
Som svar på din fråga om varför: För att det är vad Fatshark ville.
Jag vill dock minnas att utvecklarna har sagt att de planerar att expandera med andra motståndare så småningom.

Vanligtsvis så är "för att vi ville det" inte tillräckligt bra anledning, men om det nu är så att dom planerat fler fiender i expansioner/DLC så förklarar det både upplägget och det billigare priset på spelet. Dock tror jag att en del väntar på tilläggen, istället för att köpa med en gång.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Hoppas innerligt på att dubbla undertiteln (End Times - Vermintide) skvallrar om en potentiell uppföljare med andra fiender.

Efter drygt 30 timmar spelade med polare har det övergått till en grind-fest utan dess like, ska bli väldigt intressant att se hur de piffar upp loot-systemet.

Medlem

Betalt DLC? Gött, då slipper man betala.

NuZ
Testpilot
Skrivet av Tomtampong:

Betalt DLC? Gött, då slipper man betala.

Haha såg typon nu


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

1
Skriv svar