Mr Handy kan uttala tre namn med "fuck" i och 921 andra i Fallout 4

Robot
Mr Handy kan uttala tre namn med "fuck" i och 921 andra i Fallout 4
Medlem
Mr Handy kan uttala tre namn med "fuck" i och 921 andra i Fallout 4

Kul med såna här små detaljer som gör att spelet känns så mycket personligare. Bör även tilläggas att Codsworth kan skilja efternamn från förnamn också. Jag döpte t.ex. min karaktär till John Miller (ingen direkt baktanke till det) och blir kallad Mr. Miller vilket gör att man inte blir tvingad att "bara" välja förnamn eller efternamn.

Medlem

Kanske att man måste heta Max Rockatansky då

Redaktör

Han envisas med att kalla min 'Tom Ass' vid förnamn. Fräckheten!


signatur
gnu
Medlem

hade ingen aning om detta, blev rätt förvånad när han sa mitt namn i spelet

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av gnu:

hade ingen aning om detta, blev rätt förvånad när han sa mitt namn i spelet

Haha. Cool!


signatur
Medlem

Men varken Bart eller Bort.

Medlem

Gordon Freeman kör jag med. Har hittat ett järnrör och klarat mig rätt så bra. Det får duga tills jag finner en kofot.

Medlem

Med tanke på hur vanligt namnet "Betty" var under 50-talet antog jag att det namnet skulle finnas med, men icke! Däremot finns Batty..


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Jag har inte hört den fan säga Helge Hängpung en enda gång!

Medlem

Synd att Skye/Sky fanns med

Medlem

Första gången jag får höra mitt namn i ett spel, någonsin. När Codsworth sa det 15-20 minuter in i spelet så var det enda jag kunde tänka var "Game of the year" haha!

Inaktiv

Kul att Carl inte finns med men Nourmohammadi finns. Fallout 4 får 1/5

Medlem

Kan man ändra namn i efterhand?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Hymer:

Kan man ändra namn i efterhand?

Man kan gå in i consolen på "ö" sen skriva in "ShowSPECIALMenu" för att få upp ditt namn och dina stats. Du kan ändra namn där. Det kan leda till konstigheter så det görs på egen risk! Jag har dock inte märkt några problem efteråt.

Medlem
Skrivet av Hymer:

Kan man ändra namn i efterhand?

Undrar jag med. Jag heter Kaufman i andranamn in real life, och tänkte "visst fan måste det namnet finnas i spelet, vanligt namn i USA ju". Men nej ser jag nu.Dom har stavat det "Kaufmann".

Medlem
Skrivet av Odee:
Skrivet av Hymer:

Kan man ändra namn i efterhand?

Man kan gå in i consolen på "ö" sen skriva in "ShowSPECIALMenu" för att få upp ditt namn och dina stats. Du kan ändra namn där. Det kan leda till konstigheter så det görs på egen risk! Jag har dock inte märkt några problem efteråt.

Åh! Nice

Medlem

Och ändå missa dom totalt "Wolf", nästan imponerande om man inte varit så besviken på spelet redan.

Medlem

Skulle verkligen vilja ändra mitt namn så man får ta del av det här!, hoppas dom fixar så man kan, om det inte redan går? Kör konsoll, så behöver en oficiell funktion!

Medlem

Mr Orgasmo? Men ingen Choda Boy..


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Ingen Adolf Hitler alternativ.......


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Kaufman:
Skrivet av Hymer:

Kan man ändra namn i efterhand?

Undrar jag med. Jag heter Kaufman i andranamn in real life, och tänkte "visst fan måste det namnet finnas i spelet, vanligt namn i USA ju". Men nej ser jag nu.Dom har stavat det "Kaufmann".

Kaufmann är den tyska/österrikiska stavn

Skrivet av Kaufman:
Skrivet av Hymer:

Kan man ändra namn i efterhand?

Undrar jag med. Jag heter Kaufman i andranamn in real life, och tänkte "visst fan måste det namnet finnas i spelet, vanligt namn i USA ju". Men nej ser jag nu.Dom har stavat det "Kaufmann".

Kaufmann är den tyska/österrikiska stavningen.


signatur

I drank what?

Medlem

Helt klart Randall Flagg!

Medlem

Vafan! Varför är inte wermlandsulv med för?! 1/5 i betyg.!


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Awww.. Crissa finns inte med.. Får byta Fallloutnamn då..

Medlem

Mitt namn finns aldrig med haha oväntat, så jävla ovanligt namn är fan inte Linus finns fan aldrig i spel eller film tror how i met your mother bartendern Linus är enda gången jag har varit i kontakt med det namnet i film/spelvärlden

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Kaufman:
Skrivet av Hymer:

Kan man ändra namn i efterhand?

Undrar jag med. Jag heter Kaufman i andranamn in real life, och tänkte "visst fan måste det namnet finnas i spelet, vanligt namn i USA ju". Men nej ser jag nu.Dom har stavat det "Kaufmann".

Kaufmann är den tyska/österrikiska stavn

Skrivet av Kaufman:
Skrivet av Hymer:

Kan man ändra namn i efterhand?

Undrar jag med. Jag heter Kaufman i andranamn in real life, och tänkte "visst fan måste det namnet finnas i spelet, vanligt namn i USA ju". Men nej ser jag nu.Dom har stavat det "Kaufmann".

Kaufmann är den tyska/österrikiska stavningen.

Jaså ja det stämmer kanske,men isåfall desto konstigare att dom har tagit med den stavningen och inte den mer vanliga varianten.

1
Skriv svar