Medlem
Sökning

Skaffa ett nytt söksystem eller jag vet inte riktigt vad jag ska säga men, det söksätet som finns nu är ju det sämsta som finns i alla kategorier. Varför inte göra som alla andra forum på hela internet och ha en knapp i hörnet som öppnar en liten ruta där man skriver in det man vill söka på?

För jag vet att det ska finnas cirka en miljard trådar om folk som söker efter coop spel. Men efter en halvtimmes sökande hittar jag inte ett piss.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

sök med google och

site:www.fz.se

så hittar du nog vad du söker


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

kanske borde sagt att det var forum sökningen jag syfta på.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

ja, men den är ju lika värdelös som den är på alla andra forum, bara google, altavista mm som har resurserna att göra en vettig sökfunktion verkar det som


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

nj
Medlem

Vill man precisera sig till enbart forumet så går det ju att använda site:www.fz.se/forum.

Medlem

Alltså jag vet faktiskt inte vad ni pratar om vadå site: ?!??


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

nj
Medlem
Skrivet av SoniC:

Alltså jag vet faktiskt inte vad ni pratar om vadå site: ?!??

I sökfältet på google så skriver du först site:www.fz.se (eller site:www.fz.se/forum) och sedan det du vill söka efter och sedan söker du så får du bara träffar från den adress du skrivit.

Medlem
Skrivet av nj:
Skrivet av SoniC:

Alltså jag vet faktiskt inte vad ni pratar om vadå site: ?!??

I sökfältet på google så skriver du först site:www.fz.se (eller site:www.fz.se/forum) och sedan det du vill söka efter och sedan söker du så får du bara träffar från den adress du skrivit.

Fränt!


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

1
Skriv svar