Färsk gameplay från Star Wars Battlefront

Robot
Färsk gameplay från Star Wars Battlefront

Tio minuter rymdkrigande direkt från recensionsevent i Stockholm.

#star-wars-battlefront, #electronic-arts


Inaktiv
Färsk gameplay från Star Wars Battlefront

Extra life. Verkligen? For realz yo.

Medlem

Vad är det där för "efterblivet" aim när de spelar dessa gameplays? Reaktionstiden och spelförståelsen är ju som 90 åriga nisse på ålderdomshem ska testa spela för första gången


signatur

The King is Back

Medlem
Skrivet av FortuN:

Vad är det där för "efterblivet" aim när de spelar dessa gameplays? Reaktionstiden och spelförståelsen är ju som 90 åriga nisse på ålderdomshem ska testa spela för första gången

Snacka inte skit om nisse

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av FortuN:

Vad är det där för "efterblivet" aim när de spelar dessa gameplays? Reaktionstiden och spelförståelsen är ju som 90 åriga nisse på ålderdomshem ska testa spela för första gången

Haha, tack du. Det är med gamepad, man försöker orientera sig första gången man spelar läget/banan.


signatur
Exx
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av FortuN:

Vad är det där för "efterblivet" aim när de spelar dessa gameplays? Reaktionstiden och spelförståelsen är ju som 90 åriga nisse på ålderdomshem ska testa spela för första gången

Haha, tack du. Det är med gamepad, man försöker orientera sig första gången man spelar läget/banan.

Är ingen expert, men jag tror du precis blev SHREKT.

Medlem
Medlem

SIKTA LITE LÅNGSAMMARE, JAG HÄNGDE INTE MED

Medlem

ojoj det här ser inte bra ut, AI som tittar bort, framerate drop, ointressant level design... Var inte speciellt intresserad av det efter betan men nu är jag absolut säker på att inte köpa det.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Terranzin:

Helt ärligt, vem spelar egentligen? Förstår inte varför man alltid innan releaser får kolla på kassa spelare som kör i slow-motion och verkar ha noll koll på vad spel är från första början.

Haha, det är ju jag. Med gamepad, det är coop mot AI, det är inte blodigt allvar. Relaxa.

Skrivet av HaxXt:

SIKTA LITE LÅNGSAMMARE, JAG HÄNGDE INTE MED

GAMEPAD.


signatur
Inaktiv

Jag är redo för ett kriget i en galax lång långt bort!

Medlem

Leave Calle alone!

Medlem
Skrivet av BucketofDoom:

ojoj det här ser inte bra ut, AI som tittar bort, framerate drop, ointressant level design... Var inte speciellt intresserad av det efter betan men nu är jag absolut säker på att inte köpa det.

Bättre att vänta ett år på alla spel efter att de har släppts.

Medlem

Ser för lätt och larvigt ut... Kort och gott TRIST...
Kan inte spela ett spel bara för att klippformationerna är snyggt gjorda....

Fortsätter spela Arma några år till...

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Terranzin:

Helt ärligt, vem spelar egentligen? Förstår inte varför man alltid innan releaser får kolla på kassa spelare som kör i slow-motion och verkar ha noll koll på vad spel är från första början.

Haha, det är ju jag. Med gamepad, det är coop mot AI, det är inte blodigt allvar. Relaxa.

Skrivet av HaxXt:

SIKTA LITE LÅNGSAMMARE, JAG HÄNGDE INTE MED

GAMEPAD.

Medlem
Skrivet av Moonbus:

Ser för lätt och larvigt ut... Kort och gott TRIST...
Kan inte spela ett spel bara för att klippformationerna är snyggt gjorda....

Fortsätter spela Arma några år till...

Arma är ju ett helt annat typ av spel, men knappast något att skryta om ändå.. Arma är ett av de buggigaste spelen som gjorts med en av de sämsta nätkoderna som skådats, trots den "lilla" update den tillslut fick i och med Arma3. Tar bort bra mycket av inlevelsen när man ska orka med dessa klonkiga GUI, alla buggar.

Med det sagt så hyllar jag inte Battlefront, det är tragiskt ner dummat och kunde åtminstone varit på battlefield nivå.

Medlem

Haha, inte van vid gamepad ser jag! Kvittar mig fullständigt dock - är inte ute efter att kolla på hur du styr.
Blir nog inte att jag köper spelet på release trots allt - men inte pågrund av att jag tycker det är dåligt eller så, enbart brist på stålar. Har råd med antingen Overwatch eller detta - väljer Overwatch.

Medlem

Chilla grabbar. Gamepad är en pain in the ass när man kör FPS. Skulle rekommendera att köra 3rd person istället.


signatur

R00T B33R F0R L1F3

Inaktiv
Medlem
Skrivet av FortuN:

Vad är det där för "efterblivet" aim när de spelar dessa gameplays? Reaktionstiden och spelförståelsen är ju som 90 åriga nisse på ålderdomshem ska testa spela för första gången

Om inte 30 fps med kraftiga frame drops avslöjade det så är ju det långsamma siktet en tydlig hint om att det spelas på konsol.

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Moonbus:

Ser för lätt och larvigt ut... Kort och gott TRIST...
Kan inte spela ett spel bara för att klippformationerna är snyggt gjorda....

Fortsätter spela Arma några år till...

Arma är ju ett helt annat typ av spel, men knappast något att skryta om ändå.. Arma är ett av de buggigaste spelen som gjorts med en av de sämsta nätkoderna som skådats, trots den "lilla" update den tillslut fick i och med Arma3. Tar bort bra mycket av inlevelsen när man ska orka med dessa klonkiga GUI, alla buggar.

Med det sagt så hyllar jag inte Battlefront, det är tragiskt ner dummat och kunde åtminstone varit på battlefield nivå.

Ja det är off-topic att prata Arma men kan väl föda detta lite till då när jag ändå är igång. Tycker ryktet om Armas buggighet är ruggigt överdrivet. De enda gånger nån bug förstör saker är väl när man börjar "sväva" på balkonger och klippor samt när AI-gubbarna kör fast vid nån stolpe. Jag står LÄTT ut med detta då upplevelsen i övrigt är så mycket mer rik och komplex än vilket spel som helst. Det är helheten som gör det; att Arma tillåter så mycket att hända; helt upp till uppdragskonstruktören som tex mig själv; jag gör uppdrag.... Det jävligaste med Arma är väl att det är så djupt som man gör det för det innebär att det blir sjukt beroendeframkallande... Det är inte ett spel som man spelar ett tag å så är det klart sen; mer en livsstil...

Inaktiv

Varför sitta och titta på den här tråkiga filmen när man med EA Access kan sitta och spela spelet nu.

Medlem

FZ betyg: 3/5


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det står att man kan ladda ner spelet redan nu om man har EA ACCESS och då kan man spela i tio timmar. Vet ni om det är en timer som startar eller är det faktiskt speltid som gäller?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Åh herrejävlar vad stelt det såg ut.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Imorgon tror jag det skulle släppas Battlefront recensioner.

Gissar på runt 7/10. 8/10 och man är förblindat fan av Star Wars.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Remus:

Imorgon tror jag det skulle släppas Battlefront recensioner.

Gissar på runt 7/10. 8/10 och man är förblindat fan av Star Wars.

Tisdag kommer recensionerna.


signatur
Is
Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Det står att man kan ladda ner spelet redan nu om man har EA ACCESS och då kan man spela i tio timmar. Vet ni om det är en timer som startar eller är det faktiskt speltid som gäller?

Det är en timer som startar när du startar spelet och stänger av när du stänger spelet. Så har man xboxen på standby när man stänger av så ligger spelet på också och tiden tickar. Så viktigt att stänga av spelet om man ska göra ngt annat också,typ netflix/twich eller något.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av FortuN:

Vad är det där för "efterblivet" aim när de spelar dessa gameplays? Reaktionstiden och spelförståelsen är ju som 90 åriga nisse på ålderdomshem ska testa spela för första gången

Haha, tack du. Det är med gamepad, man försöker orientera sig första gången man spelar läget/banan.

Haha oj ursäkta Trodde det var deras egna gameplay film då det gick så sakta och har stört mig på det länge när det ser ut som om att "de gör till sig" i filmerna (eller om de som spelar kanske är rätt dåliga:)). Men där kanske vi har en anledning till varför det såg ut så, tror de flesta här fick uppfattningen av att det var Dice egna rulle då det liknande rätt mycket haha


signatur

The King is Back

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av FortuN:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av FortuN:

Vad är det där för "efterblivet" aim när de spelar dessa gameplays? Reaktionstiden och spelförståelsen är ju som 90 åriga nisse på ålderdomshem ska testa spela för första gången

Haha, tack du. Det är med gamepad, man försöker orientera sig första gången man spelar läget/banan.

Haha oj ursäkta Trodde det var deras egna gameplay film då det gick så sakta och har stört mig på det länge när det ser ut som om att "de gör till sig" i filmerna (eller om de som spelar kanske är rätt dåliga:)). Men där kanske vi har en anledning till varför det såg ut så, tror de flesta här fick uppfattningen av att det var Dice egna rulle då det liknande rätt mycket haha

Håller med om att de "officiella" filmerna ör väldigt artificiella


signatur
12
Skriv svar