Ljuspistolsaction från nya Time Crisis

Robot
Medlem
Ljuspistolsaction från nya Time Crisis

bara jag som blir smått illamående bara av att se detta ? xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Tror detta håller i max 10 minuter

Medlem

Klassisk rail-shooter. Kul i arkadhallen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

bara jag som blir smått illamående bara av att se detta ? xD

Nej det är du inte ensam om.

mxz
Medlem

Säg det intensiva arkad-railshooter som betraktare inte blir illamående av? Som spelare är man så inne i det, men att titta på är nog inte någon höjdare för någon.

Med två GunCon3 är det ganska kul hemma också inte bara arkadhallen, men de går ju inte att köpa löst i Sverige så det är nog få som har två här.

Lite kul att det kommer fler spel som stöder GunCon3, hitintills har det bara varit Time Crisis 4, även om jag inte tror att det blir lika många spel som de som stödde motsvarande kontroll på PS2:an.

Deadstorm Pirates spelade jag i Japan för någon vecka sedan i arkadhallen, och det var rätt kul. Tror säkert att jag skulle ha roligt med detta spel mer än de 10 minuter som hitintill satsats i tråden.

Medlem

Fan va värdelöst, hade det inte vart bättre om dom satsat på ett nytt BEACHHEAD
Det var ju iaf roligt som fan

Det där var riktigt creepy...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vill inte ha sikte på skärmen när jag spelar rail-shooters, men dagarna då kontrollen hade bra nog precision att sikta med är väll förbi. Trist.

Medlem

Det där piratskräpet såg ju helt värdelöst ut, den andra delen... Meh?

Time Crisis 3 var riktigt coolt. Men helt oslagbart är ju Dual Guns i Time Crisis 2.. Så sjukt grymt! <3 Visste ärligt talat inte att Time Crisis 4 fanns på PS3, helt missat..

Skrivet av atiko:

Vill inte ha sikte på skärmen när jag spelar rail-shooters, men dagarna då kontrollen hade bra nog precision att sikta med är väll förbi. Trist.

Det var inte så på andra delen, så jag gissar att de lirade med gamepads på första delen, eller bara... Hade på hjälpmedel el dyl?

1
Skriv svar