Guild Wars 2 får sin allra första Raid

Robot
Guild Wars 2 får sin allra första Raid

Mörka hemligheter och hemsk magi i Spirit Vale.


Medlem
Guild Wars 2 får sin allra första Raid

utan en riktig holy trinity? eller har jag missat något?

Medlem
Skrivet av Dralle:

utan en riktig holy trinity? eller har jag missat något?

Dom har dock börjat på lite mot dom svängarna känns det som. Den nya elite specen för Rangers; Druid, är så gott som en healer. Sen så nära en tank man kan komma är väl en Guardian med Soldier stats eller nåt dylikt. DPS kan du nog själv räkna fram om du spelar GW själv.

Men sen för att gå till Raidsen, så är dom nog inte designad så att en eller två ska stå och tanka medans nån healer healar dom, och DPS bara står och slår. Utan var och en får stå lite för att dom själv ska överleva (dodgea), och dra sitt strå till stacken för att bossen ska dö.

Medlem

Ska bli kul, har alltid kört casual i gw2 men haft stort begär till lite svårare pve content. Så nu blir det att faktiskt läsa på lite om sin klass.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Kommer med största sannolikhet inte raida i gw2, fett utbränd på det sen ett par år tillbaka (i Wow)

Medlem

Nice, måste nå 80 i main game först!

Medlem
Skrivet av alftagrabben:
Skrivet av Dralle:

utan en riktig holy trinity? eller har jag missat något?

Dom har dock börjat på lite mot dom svängarna känns det som. Den nya elite specen för Rangers; Druid, är så gott som en healer. Sen så nära en tank man kan komma är väl en Guardian med Soldier stats eller nåt dylikt. DPS kan du nog själv räkna fram om du spelar GW själv.

Men sen för att gå till Raidsen, så är dom nog inte designad så att en eller två ska stå och tanka medans nån healer healar dom, och DPS bara står och slår. Utan var och en får stå lite för att dom själv ska överleva (dodgea), och dra sitt strå till stacken för att bossen ska dö.

Ah! Nu vet jag vad som kommer hända med min Ranger! Woop woop, denna artikel med din kommentar gav mig suget tillbaka!

1
Skriv svar