Cuphead är som att spela en tecknad film från 30-talet – se 11 minuter gameplay

Robot
Cuphead är som att spela en tecknad film från 30-talet – se 11 minuter gameplay
Medlem
Cuphead är som att spela en tecknad film från 30-talet – se 11 minuter gameplay

Sanslöst läcker design!

Medlem

Vill ha


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Verkar som att de gjort det svårt för att dra ut på speltiden, designen är otrolig med spelet ser ju verkligen inte roligt ut alls.

Medlem

Kommer lätt köpa det


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Han som spelar är ju SÄMST

Medlem

Själva spelandet ser tyvärr inte ut att leva upp till den fantastiska designen.

Medlem

Jorå, spelet i sig är både skitsnyggt och ser utmanande ut men Jävlar vad kassa spelarna var.

Medlem

Snyggt!


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

FM-guru
F.d. Sisyr

Satan i gatan vad snyggt.

Medlem

Unikt! Men ser nästan lite ut som någon LSD-trip.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av kebbe:

Verkar som att de gjort det svårt för att dra ut på speltiden, designen är otrolig med spelet ser ju verkligen inte roligt ut alls.

Mm grejjen med den här typen av äldre animation är att den inte bara är otroligt tidskrävande men också otroligt svår. För varje sekund av animation måste du rita ungefär 12 originalbilder från grunden. En animation av ett hopp kan antagligen ta upp till en månad för en talangfull animatör att måla. Att en liten studio med begränsad budget skulle få problem att producera ett helt spel med den stilen är föga förvånande.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av kebbe:

Verkar som att de gjort det svårt för att dra ut på speltiden, designen är otrolig med spelet ser ju verkligen inte roligt ut alls.

Mm grejjen med den här typen av äldre animation är att den inte bara är otroligt tidskrävande men också otroligt svår. För varje sekund av animation måste du rita ungefär 12 originalbilder från grunden. En animation av ett hopp kan antagligen ta upp till en månad för en talangfull animatör att måla. Att en liten studio med begränsad budget skulle få problem att producera ett helt spel med den stilen är föga förvånande.

Sluta snacka strunt. Det är 24 bilder per sekund (det du tänker på är claymation, där man oftast tar två bilder mellan varje justering), och en skaplig animatör kan göra minst en sekund (24 bilder) film per DAG, om han gör ALLT helt från grunden, från sketch till färglagd färdig figur, utan datorhjälp.

På en dator går det naturligtvis mycket snabbare.

varför slutade disney rita såhär? den fula skiten dom gör idag är ointressant

Medlem

Kul :-). Ger mig lite vibbar från en bana i "mickey mouse magic castle" eller vad det heter

Medlem

Work of art!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av LVX156:

Sluta snacka strunt. Det är 24 bilder per sekund (det du tänker på är claymation, där man oftast tar två bilder mellan varje justering), och en skaplig animatör kan göra minst en sekund (24 bilder) film per DAG, om han gör ALLT helt från grunden, från sketch till färglagd färdig figur, utan datorhjälp.

På en dator går det naturligtvis mycket snabbare.

I stand corrected.


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar