Färsk gameplay från Star Wars Battlefront

Medlem

Blir mindre och mindre intresserad ju mer jag ser av spelet. Alla dom bra kanske jobbar på Mirrors Edge? Det här ser riktigt tamt ur.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Terranzin:

Helt ärligt, vem spelar egentligen? Förstår inte varför man alltid innan releaser får kolla på kassa spelare som kör i slow-motion och verkar ha noll koll på vad spel är från första början.

Haha, det är ju jag. Med gamepad, det är coop mot AI, det är inte blodigt allvar. Relaxa.

Skrivet av HaxXt:

SIKTA LITE LÅNGSAMMARE, JAG HÄNGDE INTE MED

GAMEPAD.

Tycker lite synd om dig, ser ut som om du blev lite frustrerad kommentarerna.

Men jag förstår exakt hur du känner dig. Jag testade battlefront på ett dreamhack event för ett tag sen och då hade dom ps4 kontroll och ingen inverted look " är van vid det när jag använder kontroll" så jag vet exakt hur det känns. Kändes som han jag spelade med skulle haft det lättare utan mig då han skulle ha haft hela skärmen för sig själv.

Men dock är det något jag hatar med gameplay videos innan release då dom brukar köra med gamepads och det går så segt och ser ut som hur jag spelade som en 6 åring. Dock har jag hört att slm använder gamepad för det går långsammare och mer mjuka rörelwer än med tangentbord och mus.

Ps calle du borde hålla dig borta ifrån gamepads för allas egna bästq ; )

Medlem

Varför är det ingen som påpekar Psykot som försökte mörda den stackars Ewoken.

Medlem

Hur kommer det sig att ni valde eventet med sitt embargo när det är spelbart på EA access redan nu?

Redaktör
Skrivet av gundemannen:

Hur kommer det sig att ni valde eventet med sitt embargo när det är spelbart på EA access redan nu?

Därom funderar de lärde. Och vi. Det är märkligt.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Terranzin:

Helt ärligt, vem spelar egentligen? Förstår inte varför man alltid innan releaser får kolla på kassa spelare som kör i slow-motion och verkar ha noll koll på vad spel är från första början.

Haha, det är ju jag. Med gamepad, det är coop mot AI, det är inte blodigt allvar. Relaxa.

Skrivet av HaxXt:

SIKTA LITE LÅNGSAMMARE, JAG HÄNGDE INTE MED

GAMEPAD.

Att någon som ska vara en spelexpert suger så mycket i ett grundläggande fps är anmärkningsvärt.

Skribent

Jag är ju barnsligt sugen på detta, även om det säkert kommer vara lite simpelt. Flygstriderna var ju väldigt avskalade när jag testade på Gamescom. Men kul var det. Får se hur det håller i längden, förstås.

Medlem

Keep calm
and pewpew

Medlem

Alla gnäller för att det inte är som Battlefield/Battlefront II. Jag ser SWBF för vad det har och inte för vad det inte har.

Medlem
Skrivet av clappen:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Terranzin:

Helt ärligt, vem spelar egentligen? Förstår inte varför man alltid innan releaser får kolla på kassa spelare som kör i slow-motion och verkar ha noll koll på vad spel är från första början.

Haha, det är ju jag. Med gamepad, det är coop mot AI, det är inte blodigt allvar. Relaxa.

Skrivet av HaxXt:

SIKTA LITE LÅNGSAMMARE, JAG HÄNGDE INTE MED

GAMEPAD.

Att någon som ska vara en spelexpert suger så mycket i ett grundläggande fps är anmärkningsvärt.

Själv så tycker jag det bara är positivt att Calle suger på att spela fps med gamepad, det betyder att ifall det är upp till honom själv så skulle han aldrig röra ett fps ifall han inte får en mus och ett tangentbord till.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av clappen:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Terranzin:

Helt ärligt, vem spelar egentligen? Förstår inte varför man alltid innan releaser får kolla på kassa spelare som kör i slow-motion och verkar ha noll koll på vad spel är från första början.

Haha, det är ju jag. Med gamepad, det är coop mot AI, det är inte blodigt allvar. Relaxa.

Skrivet av HaxXt:

SIKTA LITE LÅNGSAMMARE, JAG HÄNGDE INTE MED

GAMEPAD.

Att någon som ska vara en spelexpert suger så mycket i ett grundläggande fps är anmärkningsvärt.

Jag utmanar dig härmed på Quake!


signatur
Ambassadör
Xbox

Ser ju ärligt talat inte speciellt kul ut.


signatur

Jump in.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av fatcamp:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Terranzin:

Helt ärligt, vem spelar egentligen? Förstår inte varför man alltid innan releaser får kolla på kassa spelare som kör i slow-motion och verkar ha noll koll på vad spel är från första början.

Haha, det är ju jag. Med gamepad, det är coop mot AI, det är inte blodigt allvar. Relaxa.

Skrivet av HaxXt:

SIKTA LITE LÅNGSAMMARE, JAG HÄNGDE INTE MED

GAMEPAD.

Tycker lite synd om dig, ser ut som om du blev lite frustrerad kommentarerna.

Men jag förstår exakt hur du känner dig. Jag testade battlefront på ett dreamhack event för ett tag sen och då hade dom ps4 kontroll och ingen inverted look " är van vid det när jag använder kontroll" så jag vet exakt hur det känns. Kändes som han jag spelade med skulle haft det lättare utan mig då han skulle ha haft hela skärmen för sig själv.

Men dock är det något jag hatar med gameplay videos innan release då dom brukar köra med gamepads och det går så segt och ser ut som hur jag spelade som en 6 åring. Dock har jag hört att slm använder gamepad för det går långsammare och mer mjuka rörelwer än med tangentbord och mus.

Ps calle du borde hålla dig borta ifrån gamepads för allas egna bästq ; )

Hehe. Ingen fara på taket. Tror vi drog igång kommentarer för mer än tio år sedan. Man blir lite luttrad


signatur
Medlem
Skrivet av SolidSnake:

FZ-gnäll*

12
Skriv svar