Tentakel-aliens hotar världen i Xenoblade Chronicles X

Medlem
Tentakel-aliens hotar världen i Xenoblade Chronicles X

Jahopp. Då blev det ett köp av en Wii U ändå alltså.

RmK
Medlem

Dat trailer, har varit lite skeptisk till detta spel tidigare. Efter detta blir det nog en jul med Xenoblade ändå!

Medlem

Orkade titta tills tuttkvinnan i halvbikini kom fram.. *facepalm*
När ska dylika spel komma bort från gubbsjukan och börja skapa lite mer verklighetstrogna kläder och rustningar?
Finns gott om spel från 90-talet som gör så mycket rätt, och ändå fortsätter så många spelstudios än idag att göra så mycket fel ^^
Sen verkade storyn i sig vara lite "meh".

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Orkade titta tills tuttkvinnan i halvbikini kom fram.. *facepalm*
När ska dylika spel komma bort från gubbsjukan och börja skapa lite mer verklighetstrogna kläder och rustningar?
Finns gott om spel från 90-talet som gör så mycket rätt, och ändå fortsätter så många spelstudios än idag att göra så mycket fel ^^
Sen verkade storyn i sig vara lite "meh".

Tänkte likdant, haha, här kommer skrev-hjälten typ.

Varit lite sugen på detta, men tror inte det är för mig, verkar vara för mycket pill i menyer och siffror som hindrar upplevelsen. Ser episkt ut, men får lite för mycket Excel-känsla emellanåt hehe.

Tråkigt att det känns som mitt WiiU är ganska avklarat när Xenoblade verkar bli sista stora titeln på horisonten innan NX presenteras, endast Yoshi Woolly World som ska införskaffas, annars går PS4 mer varm och WiiU samlar damm. Zelda hoppas jag på att köra på NX vad det nu blir för något. WiiU har blivit min plattformsspelmaskin mer än något annat (och Netflix såklart hehe)

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Orkade titta tills tuttkvinnan i halvbikini kom fram.. *facepalm*.

Åh nej, tuttar och overkliga utstyrslar i spel. Det är verkligen hemskt.

Medlem
Skrivet av disinfect:
Skrivet av ForrestFox:

Orkade titta tills tuttkvinnan i halvbikini kom fram.. *facepalm*.

Åh nej, tuttar och overkliga utstyrslar i spel. Det är verkligen hemskt.

Är det ingen som tänker på barnen?

Medlem
Skrivet av Bl4ckh4wk:
Skrivet av disinfect:
Skrivet av ForrestFox:

Orkade titta tills tuttkvinnan i halvbikini kom fram.. *facepalm*.

Åh nej, tuttar och overkliga utstyrslar i spel. Det är verkligen hemskt.

Är det ingen som tänker på barnen?

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Orkade titta tills tuttkvinnan i halvbikini kom fram.. *facepalm*
När ska dylika spel komma bort från gubbsjukan och börja skapa lite mer verklighetstrogna kläder och rustningar?
Finns gott om spel från 90-talet som gör så mycket rätt, och ändå fortsätter så många spelstudios än idag att göra så mycket fel ^^
Sen verkade storyn i sig vara lite "meh".

Precis som med porr så är det valfritt att ta del av det. Om du tycker att storyn verkar "meh" så går du ju ändå inte miste om något, så varför ens orka bry sig?

Japan har en väldigt säregen kvinnosyn, så att man reagerar som du gör över att ännu ett japanskt spel präglas av lättklädda och sexiga damer är för mig ännu mer chockerande.

Om du vill ändra detta så borde du bege dig till Japan bidra till den japanska feministrörelsen i stället för att skriva på svenska sidor, och medans du gör det så ska jag njuta av det här grymma spelet.

Moderator | Testpilot

Allt ser tufft ut förutom striderna.

Lär nog bli ett köp iaf. Jag är en sucker för mecha serier och spel.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Om du tycker att storyn verkar "meh" så går du ju ändå inte miste om något, så varför ens orka bry sig?

Som du säger, jag kommer inte bry mig och avstår från köp.
Ha så kul med pillandet på tuttkvinnan ^^

Medlem
Skrivet av ForrestFox:
Skrivet av Bojkott:

Om du tycker att storyn verkar "meh" så går du ju ändå inte miste om något, så varför ens orka bry sig?

Som du säger, jag kommer inte bry mig och avstår från köp.
Ha så kul med pillandet på tuttkvinnan ^^

Pillrandet på tuttkvinnan? Om du endast funderar på att pillra på "tuttkvinnan" så är det nog du som inte har full kontroll på dig själv själv ska jag pillra på knapparna på kontrollern istället.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

1
Skriv svar