Hitta alla samlarprylar i Fallout 4 med grymma sajten Fallout Tracker

Robot
Hitta alla samlarprylar i Fallout 4 med grymma sajten Fallout Tracker
Medlem
Skrivet av anon_178365:

Den roligaste delen av Fallout är att upptäcka allting själv, och världen är verkligen helt smockfylld med innehåll, tar aldrig slut!

Hittade t.ex. just ett easter egg med en speciell bar från en amerikansk tv serie som utspelade sig i boston, fantastiskt.

Håller med till fullo!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Skrivet av anon_178365:

Den roligaste delen av Fallout är att upptäcka allting själv, och världen är verkligen helt smockfylld med innehåll, tar aldrig slut!

Hittade t.ex. just ett easter egg med en speciell bar från en amerikansk tv serie som utspelade sig i boston, fantastiskt.

Visste alla vad du hette där?


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv
Skrivet av beersgarden:
Skrivet av pinalina:

Den roligaste delen av Fallout är att upptäcka allting själv, och världen är verkligen helt smockfylld med innehåll, tar aldrig slut!

Hittade t.ex. just ett easter egg med en speciell bar från en amerikansk tv serie som utspelade sig i boston, fantastiskt.

Visste alla vad du hette där?

Haha, jag gillar dig!

Medlem

Det roligaste fyndet som verkligen satt sig på mitt minne var när jag hittade en skelett, bredvid skeletet låg en brödrost med en skruvmejsel i! Det är sådana saker som gör Fallout världen så fantastiskt rolig att utforska enligt min åsikt.

Medlem
Skrivet av anon_178365:

Den roligaste delen av Fallout är att upptäcka allting själv, och världen är verkligen helt smockfylld med innehåll, tar aldrig slut!

Hittade t.ex. just ett easter egg med en speciell bar från en amerikansk tv serie som utspelade sig i boston, fantastiskt.

Är dock inte särskilt roligt när man hittat t ex alla magazines utom ett. Då är såna här trackers till nytta.

Medlem

Är bra att ha när jag har gjort ett uppdrag i något creepy/obehagligt ställe som jag inte vill tillbaks till, att snabbt söka om det finns något gott där nere/inne

1
Skriv svar