Studie: Pc-spelare bäst i sängen

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av GREY-task:

Konsolspelarna är bättre i soffan.

Haha!


signatur
Medlem

Okej, vad gör Origin där? Inte okej... inte okej....


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av Ichinin:
Skrivet av PcKaffe:

Vi som spelar på nästan samtliga maskiner då? Vi måste få sexkraft från alla maskiner och därav bli bäst i sängen, eller?

+1 -1 = 0

Fast konsolspelarna var ju inte negativa. Om du ska göra matte av det så blir det väl snarare 1 + 0.75 eller något.

Dom har kanske lite mer vett än "äkta" spelare men då dom spelar på en konsol också visar att npgot är inte helt okej! /s

Men jag tror detta beror på att vi kan multitaska, spela på ena skärmen sen ha pr0n på andra pch då lär vi oss hur man kör i kanelsnäckan utan något hjälpmedel, jag tror det är därför! /s

Nä men jag tror detta kanske handlar mer om att europeiska är störew inom pc spelande än usa. I usa är konsol spelande så stort och amerikaner är inte dom smartare medand vi svenskar som är stora inom på spelande är smartare eumh ; )

Medlem

PC spelare, bäst i sängen med sig själva

Medlem

Det hela handlar om precision, man vill inte fumla med styrdonen. Reduce mouselag ska vara off, även mus acceleration ska i möjliga mån stängas av. Sen är det bara att köra på, spelar ingen roll om man spelar snabbt eller långsamt, bara man uppnåt optimal kontroll över utrustningen till hands.


signatur

thank you, come again

Medlem

Visste inte att gamers kunde få brudar.

Medlem

Deras stackars partners är nog så svältfödda på sex så att dom upplever det mycket bättre än vad det egentligen är. Jag menar, finns ju inte en chans att hinna ligga så mycket när det ska spelas online och sitta på forum och skrika om hur överlägset pc är


signatur

Cause i need to watch things die

12
Skriv svar