F is for Family - Ny serie på Netflix!

Medlem
F is for Family - Ny serie på Netflix!

Såg precis en trailer för en ny animerad serie på Netflix. Den heter F is for Family och huvudrollens röst lånas ut av ingen mindre än Bill Burr, en av mina topp 5-favoritkomiker genom tiderna. Jag håller tummarna för att det här blir bra, och efter Netflix succésatsning BoJack Horseman lutar det åt ännu en skön, tecknad serie att plöja genom på en helg.

Vad tror ni om det här?

Serien har premiär den 18 december och alla avsnitt finns tillgängliga direkt.

#blogg


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Inaktiv
F is for Family - Ny serie på Netflix!

Verkar kunna vara något men återstår att se innan jag kan avgöra om jag kommer gilla den eller inte. Tack för tipset Gillade verkligen BoJack Horseman dock!

Medlem

Anser mej själv sett otroligt mycket film, kände ju igen namnet Bill Burr (hur kan man inte lägga det namnet på minnet?).
Kollade genom hans filmlista på imdb, och har faktiskt inte sett någonting alls med honom. Men kanske är främst stand-up han är känd för.

Tack för tipset i alla fall.

Medlem
Skrivet av Leffe76:

Anser mej själv sett otroligt mycket film, kände ju igen namnet Bill Burr (hur kan man inte lägga det namnet på minnet?).
Kollade genom hans filmlista på imdb, och har faktiskt inte sett någonting alls med honom. Men kanske är främst stand-up han är känd för.

Tack för tipset i alla fall.

Det stämmer. Han hade en rätt underhållande biroll i Breaking Bad, men utöver det har jag bara sett honom i standup-komedi.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

1
Skriv svar