Guitar Hero 2 forum?

Medlem
Guitar Hero 2 forum?

Halloj!

Skulle jätte gärna vilja ha en Guitar Hero 2 forum! Snart släpps spelet och det kommer bli mycket populärt och många kommer att behöva hjälp och tips. Därför skulle det vara bra med en Guitar Hero 2 forum. Någon som håller med?

Tack på förhand!
/ Walt


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

W2k
Medlem

Jag tycker också att det vore coolt med ett forum för Guitar Hero. Dock borde det ju inbegripa såväl första som andra Guitar Hero, samt även PC-spinoffs som Frets on Fire, Freetar Hero och liknande.

Sist men inte minst, vadå "snart släpps spelet?" GH2 har varit ute i evigheter. Bara inte till Xbox360.


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem
Skrivet av W2k:

Jag tycker också att det vore coolt med ett forum för Guitar Hero. Dock borde det ju inbegripa såväl första som andra Guitar Hero, samt även PC-spinoffs som Frets on Fire, Freetar Hero och liknande.

Sist men inte minst, vadå "snart släpps spelet?" GH2 har varit ute i evigheter. Bara inte till Xbox360.

Menar förstås till Xbox 360 Men jag hoppas på att det dyker upp ett nytt forum då..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Varför inte dom dära andra spelen Eye Toy spelen och vaf*n heter dom igen.. jaja "sång" spelen


signatur

My way is better than yours :D

Inaktiv

Guitar Hero II har varit ute ett bra tag utan att generera något större antal trådar vad jag sett, så vad vore poängen?

Vila i frid

Tyvärr så håller jag med KazikluBey för tillfället, intresset är inte tillräckligt stort ännu.

Blir det fler/många trådar om spelet/spelen så kommer vi självklart öppna en ny forumdel.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Räknas inte dom spelen som "sällskaps spel" kanske? även om det nu går att köra själv såklart.

Medlem
Skrivet av the_maxx:

Tyvärr så håller jag med KazikluBey för tillfället, intresset är inte tillräckligt stort ännu.

Blir det fler/många trådar om spelet/spelen så kommer vi självklart öppna en ny forumdel.

Okej, då får vi se vad som händer efter att spelet har släppts till 360


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Spel forum, här kan ni snacka guitarr hero: http://www.ruffy.se/forum/viewforum.php?f=14

Jee
Medlem

Eller så gör ni ett forum för alla sånna här spel.
T.ex. Frets on Fire, Guitar Hero, Dance Dance Revolution, StepMania, o.s.v.

För det är väll samma genre?


signatur

Eller inte?

Medlem

Nu när FZ.se har en ordentlig speldatabas, med ordentliga spelsidor, så kanske det vore en god idé att varje spel som läggs in i databasen automatiskt får ett eget diskussionsforum.

De mest aktiva forumen kan visas automatiskt tillsammans med de generalla i forumindexet, för att sedan döljas när aktiviteten avtagit tillräckligt, för att ersättsas av mer heta spelforum.

Jee
Medlem

Personligen föredrar jag det som det är nu. Lite segt att kolla igenom flera forum.


signatur

Eller inte?

Medlem

ja. känns ju lite onödigt att ha sektioner med bara en eller ett par trådar *host* little gamers *host*


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Vad man däremot skulle kunna göra är att kunna koppla trådar till spel när man skapar en tråd, så visas det i spelinfon under foruminlägg.

Så slipper man att ha ett forum för varje spel.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Jo, det stämmer nog det. Dessutom, FZ har nog inte tillräckligt med besökare för att det skulle fungera med ett forum för varje spel.

1
Skriv svar