World of Warcraft 11 år, Blizzard ger dig presenter

Robot
World of Warcraft 11 år, Blizzard ger dig presenter

Världens fortfarande största betal-MMO har bara fyra år kvar till moped.

#world-of-warcraft, #blizzard, #world-of-warcraft-legion


Medlem
World of Warcraft 11 år, Blizzard ger dig presenter

Men att det kan ta sån tid att skapa ett litet expansions pack


signatur

Meep!

Medlem

Har det inte stått "on or before 21 sep" hela tiden och att det fortfarande är tänkt att släppas i sommar?
Anledningen till att dom satt ett datum är att dom är tvungna för att få börja sälja förbokningar?
Eller är jag helt ute och cyklar?

Medlem

Undrar hur låga prenumerationssiffrorna blir innan expansionen landar. Tio månader till (i värsta fall) av Draenor känns ju lite sådär.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Fast detta stämmer väl ändå inte?

Legion har ett "release on or before" datum, precis som alla(?) expansioner tidigare har fått, och som varje gång har varit en till två månader efter det faktiska släppet.

Blir inte förvånad ifall vi får se Legion tidigt i augusti.

Ex: WoD hade ett "on or before" datum satt till 20 december, trots detta var releasen 13 november.

Redaktör
Skrivet av Lepr:

Har det inte stått "on or before 21 sep" hela tiden och att det fortfarande är tänkt att släppas i sommar?
Anledningen till att dom satt ett datum är att dom är tvungna för att få börja sälja förbokningar?
Eller är jag helt ute och cyklar?

Skrivet av Zalcore:

Fast detta stämmer väl ändå inte?

Legion har ett "release on or before" datum, precis som alla(?) expansioner tidigare har fått, och som varje gång har varit en till två månader efter det faktiska släppet.

Blir inte förvånad ifall vi får se Legion tidigt i augusti.

Ex: WoD hade ett "on or before" datum satt till 20 december, trots detta var releasen 13 november.

Ah! My bad, jag styr om nyheten.

Edit: Tadaa!


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Lepr:

Har det inte stått "on or before 21 sep" hela tiden och att det fortfarande är tänkt att släppas i sommar?
Anledningen till att dom satt ett datum är att dom är tvungna för att få börja sälja förbokningar?
Eller är jag helt ute och cyklar?

Skrivet av Zalcore:

Fast detta stämmer väl ändå inte?

Legion har ett "release on or before" datum, precis som alla(?) expansioner tidigare har fått, och som varje gång har varit en till två månader efter det faktiska släppet.

Blir inte förvånad ifall vi får se Legion tidigt i augusti.

Ex: WoD hade ett "on or before" datum satt till 20 december, trots detta var releasen 13 november.

Ah! My bad, jag styr om nyheten.

Edit: Tadaa!

Ytterst skickligt gjort.
Like magic!

Medlem

Såhär skulle nya warcraft filmen se ut! Som blizzards cinematic trailers! 100% CGI istället för att blanda

Medlem

Va lite orolig för sena släppet som spekuleras ang legion.
Så frågade en på gamestop va de trodde och fick en ganska bra spekulation av dem. De tror att legion släpps i mars och förklaringen de hade va att Blizzard brukar släppa Starcraft i mars och wow i november / december. Men efter som de släppte starcraft nu så tror de att de har bytt releaser mellan WoW och starcraft.

Hoppas så mycket att den spekulationen blir rätt för att vänta till september på nästa expansion är för länge.

Medlem
Skrivet av chewiie88:

Va lite orolig för sena släppet som spekuleras ang legion.
Så frågade en på gamestop va de trodde och fick en ganska bra spekulation av dem. De tror att legion släpps i mars och förklaringen de hade va att Blizzard brukar släppa Starcraft i mars och wow i november / december. Men efter som de släppte starcraft nu så tror de att de har bytt releaser mellan WoW och starcraft.

Hoppas så mycket att den spekulationen blir rätt för att vänta till september på nästa expansion är för länge.

Du ska nog inte lyssna allt för mycket på jönsarna på Gamestop.

StarCraft: Mars 1998
StarCraft - Insurrection: Juli 1998
StarCraft - Retribution: November 1998
StarCraft - BroodWar: November 1999

StarCraft II: Juli 2010
StarCraft II - Heart of the Swarm: Mars 2013
StarCraft II - Legacy of the Void: November 2015

Jag skulle knappast påstå att "Blizzard brukar släppa Starcraft i mars".

Medlem

Vilken klåpare som helst kunde räknat ut redan innan dom släppte något slags datum att expansionen skulle timas in lagom till film-releasen. Jävla mycket gratisreklam där. Filmen släpps 10:e juni, skulle gissa att expansionen dimper ner någon vecka efter eller så.

1
Skriv svar