Star Wars: Battlefront

Medlem

Pluspoäng för det inkluderande gameplay-klippet som demonstrerar hur även pensionärer kan spela!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av redruM:

Har Dice åtgärdat alla krascher som deras spelmotor orsakar? Skulle inte tro det.

Har spelat det nonstop hela dagen, inte kraschat en enda gång.

Okej då har de kanske löst directx-kraschen.


signatur

Burn in the light.

Medlem
Skrivet av redruM:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av redruM:

Har Dice åtgärdat alla krascher som deras spelmotor orsakar? Skulle inte tro det.

Har spelat det nonstop hela dagen, inte kraschat en enda gång.

Okej då har de kanske löst directx-kraschen.

Har runt 900 timmarr i bf4 och inte en crash sista 700 timmarna.. Dx crash har jag aldrig haft.. Är det ett problem hos nvidia ?? .

Spelade både Alpha och Beta på battlefront utan problem. lika stabilt som bf4

Medlem

Kollade lite andra recensioner och verkar som att det finns rätt få vapen samt att man inte kan customisera dem. Sånt har man ju vant sig vid av Dice så det känns ju lite tråkigt. Och bara 4 banor? Fan jag hade hoppats mer på detta

Medlem

Är det bara jag som tyckte att walker assault inte var så "obalanserat". Enda dåliga var spawn punkterna. Jag menar att ett star wars spel som detta ej bör vara 50/50 matcher, rebellerna ska vara i stort underläge på kartan i betan.

Redan nått lvl 19 (pc). Rätt go blandning av maps och game-modes. inte stött på några allvarligare problem efter 14 timmars spelande. Ser fram emot allt dlc!

Medlem

Star wars battlefront? More like star wars battle...Don't... Hahaha.... Nej men seriöst jag har inte tänkt köpa.

Medlem

Synd bara att DICE kör vidare med Temuera Morrison som Boba Fett och inte orginalet Jason Wingreen, men det kanske är Disney som hotat med stryk.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Njaee var mitt första intryck när jag spelade den öppna betan. Sjukt besviken på att det inte finns någon riktig singleplayer-kampanj, utan bara deathmatch och olika varianter av capture the flag rakt igenom.

Medlem

Har riktigt kul med spelet, grafiken är ur denna världen.
Ljuden är fantastiska likaså.
Det här spelet får så otroligt mkt hat över nätet, mest från idioter som vill att spelet ska vara exakt som Battlefront 2.
Totalt rädda för förändring, usch.
Spelet är grymt, köp det!

Medlem

Tänkte köpa spelet, men efter en noggrannare titt så påminner det mig bara om varför jag slutade spela battlefield efter 2an, helt enkelt för intensivt och trångt, och man gör likadant hela tiden, jag tror jag har vuxit ifrån Battlefield :/, synd att dom inte kunde variera lite mer.

Medlem

När får vi se del 2 av recensionen?

Redaktör
Skrivet av Lars-69:

När får vi se del 2 av recensionen?

T minus 35 minutes!


signatur
12
Skriv svar