Ramsay är fortsatt läskig i sista trailern för Telltales Game of Thrones

Robot
Ramsay är fortsatt läskig i sista trailern för Telltales Game of Thrones
Medlem
Ramsay är fortsatt läskig i sista trailern för Telltales Game of Thrones

Äntligen!


signatur

- PiDuT

FM-guru
F.d. Sisyr

Gillar? Självklart. Grym karaktär. Att han är ett jävla as och att man kommer njuta om det går åt helvete för honom är en annan femma!

Tycker skådisen gör ett utmärkt jobb i spelet också, till skillnad från de andra deltagarna från tv-serien.

EDIT: Angående spelet så hoppas jag verkligen att våra val faktiskt har inverkan på storyns upplösning den här gången. Börjar bli lite väl genomskinligt nu med alla Telltale-spel där valen bara utger sig för att ändra annat än detaljer.

Medlem

Blev oerhört, OERHÖRT, besviken på sista episoden. Precis som vanligt så spelar ens val i princip ingen som helst roll. Alls.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Den här serien var utan tvekan den absolut värsta telltale serien hitintills. Spelet har i sin helhet 3 till 4 scener som håller en standard liknande det vi såg i Tales from the Borderlands, över 6 fullständiga avsnitt.

Skrivet av marsson90:

Blev oerhört, OERHÖRT, besviken på sista episoden. Precis som vanligt så spelar ens val i princip ingen som helst roll. Alls.

Det är inte bara det att ens val inte spelar någon roll i slutändan; valen du gör har ingen påverkan mellan episoderna öht - och gör du "fel" val så startar bara scenen om tills du gör rätt val. Det finns inga som helst konsekvenser för dina handlingar i spelet, klicka bara på "..." i 10timmar då utkomsten är densamma.

Förvisso, man kan njuta av storyn vilket är de facto varför man köper ett telltale spel från första början. Men det är väldigt svårt när alla karaktärer som inte du kontrollerar skyddas av en extremt uppenbar "plot armor" fram tills de sista avsnitten. Sen ska man inte gå in på logiken eller trovärdigheten som "dina" karaktärer agerar utefter - det finns nämligen ingen.

Nog med det i alla fall, kan inte rekommendera det här spelet till någon varelse som baserar sina val på rationellt logiskt tänkande.

Vidare hoppas jag att det inte finns någon därute som ångrar köpet lika mycket som jag, röstskådespelarna var bra dock.

Medlem

Äckligaste karaktären i ett universum någonsin, jag går och längtar efter karma ska slå igen mot honom, varje gång jag ser honom vill jag, som vanligtsvis är en fridfull människa ge honom en enorm whopping

Inaktiv

Så sista delen har släppts ? Har inte brytt mig att kolla för det tar ju evigheter mellan avsnitten.

Medlem
Citat:

Idag släpptes den sjunde sjätte och sista episoden

... så där ja, fixat

Ska bli skoj med lite GoT igen!

1
Skriv svar