Nytt Valkyria Chronicles till PS4

Flakmonkey
Nytt Valkyria Chronicles till PS4

Läste precis att Sega arbetar på en ny del i deras underskattade (sett till försäljning inte betyg) Valkyria Chronicles-serie som ska släppas till Playstation 4. Nu ska man ju inte ropa hej förrän man är över bäcken men håller det samma nivå som den första delen till Playstation 3 (de andra två har jag inte spelat) så har PS4-ägare något härligt att se fram emot. Som om det inte vore nog kommer de även släppa en "remastrad" version av originalet. Nu kan man såklart gnälla över "remastrade" spel men görs det ordentligt för titlar som många missat så tycker iaf jag att det är helt okej.

Definitivt två spel jag ser fram emot.

Källa

#blogg

Medlem
Nytt Valkyria Chronicles till PS4

Jag tyckte det var helt okej med en remaster på tlou fast kanske inte så många missat den.

Medlem

Spelen till psp var riktigt dåliga, story:n var typisk dålig anime high school bullshit. Snacka om att man blev besviken när det begav sig.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Spelen till psp var riktigt dåliga, story:n var typisk dålig anime high school bullshit. Snacka om att man blev besviken när det begav sig.

Usch vad hemskt det spelet var. Spelmekaniskt bra men att ta sig igenom den hemska storyn gick bara inte. Synd att 3an aldrig översattes och släpptes utanför japan. Kommer nog köpa remastern när det släpps.

Medlem

Tyckte det på ps3 var intressant, men usch vad jag inte gillade hur storyn presenterades genom den där boken, om dom fixar till det så kan det nya bli riktigt bra!

1
Skriv svar