Assassin's Creed-Jade ska göra open world-spel – åt EA

Robot
Assassin's Creed-Jade ska göra open world-spel – åt EA

Arbetar även med hemligt Star Wars-titel.

#nyhetstips


Medlem
Assassin's Creed-Jade ska göra open world-spel – åt EA

var är källan?

Medlem

vem fan bryr sig ?

Medlem

Håller tummarna på att dom gör ett spel som liknar det gamla Star Wars: Bounty Hunter


signatur

Game long and prosper

Medlem

Open world Star Wars? Kan bli intressant.

Skrivet av Oneone:

vem fan bryr sig ?

Ja fy, spelrelaterade nyheter på en nyhetssida för spel.

Medlem

Väntar fortfarande på den första kommentaren på b-ruden...

Gen
Medlem
Skrivet av Aggur:

Väntar fortfarande på den första kommentaren på b-ruden...

Fan va snygg hon är.

Done.

Medlem
Skrivet av Oneone:

vem fan bryr sig ?

Jag bryr mig, och uppenbarligen andra också. Otroligt onödigt inlägg för övrigt.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Oneone:

vem fan bryr sig ?

Känns om det handlade om första posten som frågade efter källa på detta! Men jag kan ha fel!

Ett open World Star Wars hade varit sjukt fett, enda problemet är att det är EA bakom...

Medlem

Sweet, aldrig fel med mer open world^^

Medlem

Hon är en dröm. Gamer och otroligt vacker. Skulle ge mitt vänstra ben för henne. Behöver mina armar för mus och kontrollbord.

Medlem

jobbat med watch dogs, hade inte ens velat ha det på mitt cv xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Bryr mig nog inte så mycket om det där... vill helst att Visceral ska göra Dead Space 4... eller att deras Star Wars-spel är typ Stormtrooper Zombies eller något.

Medlem

Mer open-world?! Vad har min fritid gjort för ont?

Medlem

All heder åt Jade men i mina ögon är Patrice Désilets Assassins Creed's huvudsakliga upphovsperson.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Assassins Creed och Watch Dogs har något gemensamt och det är att spelen blir jävligt enformiga efter ett tag.

Hoppas det inte smittar av sig till hennes nästa projekt för det finns inget värre än ett open world spel som är enformigt (tex Watch Dogs).


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Medlem
Skrivet av Aggur:

Väntar fortfarande på den första kommentaren på b-ruden...

Dom har börjat droppa in nu.

Mer on topic: ska bli riktigt intressant att se vilken sorts Star Wars spel det blir. Har knappt spelat just dom spelen själv iof, men ett Star Wars spel i Uncharted-stuket vore riktigt trevligt tror jag.

Bara det inte blir ett mobilspel med betalspärrar så.... (fått sänkt ribba för vad som är besvikelser känner jag)

Medlem

Om det är hon som ligger bakom spelen så kan jag lova det blir köp direkt! Grrr


signatur

The King is Back

Medlem

Kul att se att hennes utseende är viktigare än hennes meriter inom branschen.

Skrivet av Ricomaniac:

Hon är en dröm. Gamer och otroligt vacker. Skulle ge mitt vänstra ben för henne. Behöver mina armar för mus och kontrollbord.

Varför inte hitta nån annan gamerkvinna som bor närmare och låter dig behålla benet? Världen är full av nördiga kvinnor

1
Skriv svar