Vinn samlarutgåvan av Starcraft 2: Legacy of the Void!

Robot
Vinn samlarutgåvan av Starcraft 2: Legacy of the Void!

Krydda din RTS-tillvaro med Starcraft 2-avslutningen och en t-shirt.

#starcraft, #blizzard, #starcraft-ii-legacy-of-the-void


Medlem
Vinn samlarutgåvan av Starcraft 2: Legacy of the Void!

Satt precis och funderade på att införskaffa spelet när den här tävlingen dök upp! Håller tummarna.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Schysst tävling o/

Medlem

Riktigt trevlig tävling, tror dock att jag hoppar över dena gång.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av conthox:

Riktigt trevlig tävling, tror dock att jag hoppar över dena gång.

Ädelt!


signatur
Medlem

OMG om man inte vinner denna så kommer jag gråta mig till sängs typ

Medlem

Fråga 3 är dåligt formulerad, ni frågar om synonymen till den svenska översättningen på undertiteln, inte vilket svenskt ord det engelska för tankarna till (eftersom inget av orden passar på den beskrivningen).

håller med kebbe lite men bara använda uteslut så fattar man

hoppas jag vinner nått vinner ju aldrig annars


signatur

New life, New hope

Medlem

Bara hålla tummarna. For aiur.

Medlem

Den 3:e frågan var allt klurig... Hoppas på och vinna något! En dag kanske...

FOR the horde!!


signatur

New life, New hope

Medlem

Hört att kampanjen ska vara riktigt bra. Skulle ju vara nice. Synd att jag är så jävla dålig på RTS i multiplayer bara ^^

Medlem
Skrivet av kebbe:

Fråga 3 är dåligt formulerad, ni frågar om synonymen till den svenska översättningen på undertiteln, inte vilket svenskt ord det engelska för tankarna till (eftersom inget av orden passar på den beskrivningen).

Jag hatar denna typ av frågor, då jag aldrig förstår vad de menar.

Medlem

Jag hoppas nästan på en remake av ettan, så man kan spela hela storyn

Gnällkuk
Skrivet av kebbe:

Fråga 3 är dåligt formulerad, ni frågar om synonymen till den svenska översättningen på undertiteln, inte vilket svenskt ord det engelska för tankarna till (eftersom inget av orden passar på den beskrivningen).

Håller med, fattar nada av den frågan så fick chansa. Även med din förklaring så tycker jag det är ungefär lika oklart.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

hum. Tyckte inte den frågan var direkt konstig alls.

Medlem

Skulle behöva vinna denna, för många bra spel som släpps just nu, har inte råd att köpa alla!

Medlem

Jag är med i tävlingar ibland men jag vinner aldrig! Eftersom dom har en jury så tror jag dom inte lottar ut till dom med rätt svar utom dom kör på ålder, kön ev engagemang på fz. Eftersom jag är sjukt gammal så tror dom jag har pengar så vinnaren kommer bli nån tonåring istället.... Men det gör inget jag är lika glad för det! (Nästan) Men jag undrar ändå lite exakt hur juryn väljer vinnare?

Redaktör
Skrivet av Cedmoy:

Jag är med i tävlingar ibland men jag vinner aldrig! Eftersom dom har en jury så tror jag dom inte lottar ut till dom med rätt svar utom dom kör på ålder, kön ev engagemang på fz. Eftersom jag är sjukt gammal så tror dom jag har pengar så vinnaren kommer bli nån tonåring istället.... Men det gör inget jag är lika glad för det! (Nästan) Men jag undrar ändå lite exakt hur juryn väljer vinnare?

Vi berättar inte hur vinnarna utses, av det enkla skälet att vi vill slippa diskussioner om huruvida det är rättvist eller inte. Men jag kan säga att ålder och kön spelar lika mycket roll som hur ofta man klipper tånaglarna.

Det är bara att nöta på, till slut vinner man. Enkel statistisk logik.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Cedmoy:

Jag är med i tävlingar ibland men jag vinner aldrig! Eftersom dom har en jury så tror jag dom inte lottar ut till dom med rätt svar utom dom kör på ålder, kön ev engagemang på fz. Eftersom jag är sjukt gammal så tror dom jag har pengar så vinnaren kommer bli nån tonåring istället.... Men det gör inget jag är lika glad för det! (Nästan) Men jag undrar ändå lite exakt hur juryn väljer vinnare?

Vi berättar inte hur vinnarna utses, av det enkla skälet att vi vill slippa diskussioner om huruvida det är rättvist eller inte. Men jag kan säga att ålder och kön spelar lika mycket roll som hur ofta man klipper tånaglarna.

Det är bara att nöta på, till slut vinner man. Enkel statistisk logik.

Shit! Har ni koll på mina tånaglar! .... well ok jag köper det.... Å håller tummarna!!! (Vad det bara jag som lipade av hänförelse i slutet på Heart of the swarm? Hoppas man får möta queen of blades igen!)

Medlem
Skrivet av Ghan:

Hört att kampanjen ska vara riktigt bra. Skulle ju vara nice. Synd att jag är så jävla dålig på RTS i multiplayer bara ^^

Nej det gör inget! Jag har typ aldrig kört multiplayer, testade en gång, men man måste ju träna sjukt mkt å fixa tusen kortkommandon som ett rinnande vatten om man ska ha nån chans.... Det blir finger-schack... inte fel för dom som gillar det, men jag behöver inlevelse å motivation för att göra nåt dvs en story, å den är dum-cool-fantastisk!.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Cedmoy:

Jag är med i tävlingar ibland men jag vinner aldrig! Eftersom dom har en jury så tror jag dom inte lottar ut till dom med rätt svar utom dom kör på ålder, kön ev engagemang på fz. Eftersom jag är sjukt gammal så tror dom jag har pengar så vinnaren kommer bli nån tonåring istället.... Men det gör inget jag är lika glad för det! (Nästan) Men jag undrar ändå lite exakt hur juryn väljer vinnare?

Vi berättar inte hur vinnarna utses, av det enkla skälet att vi vill slippa diskussioner om huruvida det är rättvist eller inte. Men jag kan säga att ålder och kön spelar lika mycket roll som hur ofta man klipper tånaglarna.

Det är bara att nöta på, till slut vinner man. Enkel statistisk logik.

Ungefär en gång i veckan ;P Har jag vunnit nu?

Medlem

`O_O° !!! Årets bästa tävling!!
FZ ftw!.. Som vanligt.. ^^


signatur

I was the turkey aaall alooooong!......

Medlem

Men F**********N!!!!!!
Hade jag inte suttit å ammat hade jag skrikit rakt ut!
Läste för snabbt på sista frågan!
>__<
:..(
K L A N T I G T !


signatur

I was the turkey aaall alooooong!......

Medlem

Hah! Där ser man, hade aldrig hört talas om varken "Insurrection" eller "Retribution", var tvungen att "duckducka" efter StarCraft-expansions. Kanske ska ta och damma av de gamla SC-skivorna och försöka få tag på "Retribution"

Medlem

När kommer vinnarna meddelas? Eller detta vet man inte?


signatur

"Time to kick ass and chew bubblegum, and I'm all out of gum" - Duke Nukem

Medlem

När delas priserna ut för denna tävlingen egentligen????
Håller tummarna så hårt att de blöder nu ju.

Medlem

Ha tålamod den som väntar på ngt du vet

Redaktör

Vi meddelar vinnarna så snart tid finnes!


signatur
Medlem

Fy va najs! Min första vinst här på fz! Superglad

12
Skriv svar