Sortera spel efter betyg i sin/andras spelsamling

Medlem
Sortera spel efter betyg i sin/andras spelsamling

Hittade ingen tråd om det här. Personligen tycker jag att det är relativt angeläget med en sån här funktion. Jag vill kunna se vilka spel som jag har gett högst betyg, vilka jag har gett lägst och de mitt emellan. Jag vill även se samma sak på andra medlemmar.

Vad tycker ni?

Medlem

Ursäkta dubbelposten... men det är ju nästan en nödvändig funktion!

Och inte särskilt svårt att fixa heller.

Inaktiv
Medlem

Öhm... nån på fz-redaktionen som ens har läst det här? Det är bra mycket lättare (och viktigare) att fixa än alla onödiga grejer som har fixats på sistone. :/

Jag måste kolla och jämföra mina spelbetyg. Helst igår. Och det blir 450 gånger lättare om man kan sortera sina spel efter betyg. Och så är det kul att se sin egen och andras topplista eftersom 4-i-topp är för lite.

Redaktör

Vi kikar på att göra om spelsamlingssidan. Vet dock inte när det blir klart eller exakt vilket innehåll den kommer få.


signatur
Medlem

Kommer inte innebära reset av innehållet hoppas jag? :S


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Idag sorterade jag mina spel i spelhyllan efter betyg - och det hade varit betydligt lättare om jag hade kunnat få hjälp av min spelsida här på fz.

Medlem

Ni har fixat en massa grejer som är svårare att fixa men inte lika nödvändiga.

Kommer det här någonsin bli aktuellt?

Antikvitet

Ja, men allting har sin tid. Vi kan inte ordna allt på samma gång och det som du tycker är viktigast är det inte säkert att alla andra hade satt längst upp på önskelistan.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

tycker inte det är så viktigt men skulle vara en kul funktion, fast bara om det är valfritt

Medlem
Skrivet av John:

Ja, men allting har sin tid. Vi kan inte ordna allt på samma gång och det som du tycker är viktigast är det inte säkert att alla andra hade satt längst upp på önskelistan.

Okej, tack. Det finns alltså på er "att-göra"-lista? ^^

65% av de som har röstat tycker dock att det är relativt viktigt eller mycket viktigt.

1
Skriv svar