Heroes of the Storm-hjälten Cho’Gall är tuff som en raidboss och styrs av två spelare

Robot
Heroes of the Storm-hjälten Cho’Gall är tuff som en raidboss och styrs av två spelare
Medlem
Heroes of the Storm-hjälten Cho’Gall är tuff som en raidboss och styrs av två spelare

Älskar konceptet, kul att de tänker utanför boxen. Kommer definitivt att pröva honom när han kommer ut om jag kan övertyga någon av mina polare att spela med mig.

Såg nu att man måste hitta någon som har honom för att få spela och där med låsa upp honom, det var ju lagom irriterande då jag inte känner någon som har varit på blizzcon och det till större delen lär vara amerikaner som har tillgång till heron.

Medlem

gillar hur blizzard gjort detta spel, dock uppskattar jag inte vissa spelare som tror detta lir är som dota eller lol så dom sitter och håller lanes och whinar på oss som faktiskt är överallt och försöker ta ut motståndarna och turretsen, samt försöker göra dom olika sakerna beroende på bana som kan spawna saker eller dylikt

Inaktiv

Har redan lirat ett par matcher med folk för att sprida vidare Cho'gall Rätt skoj hjälte, föredrar dock att lira som Gall. Det är rätt smidigt att lira även om man bara använder chatten för att prata.

Medlem
Skrivet av purjo:

Såg nu att man måste hitta någon som har honom för att få spela och där med låsa upp honom, det var ju lagom irriterande då jag inte känner någon som har varit på blizzcon och det till större delen lär vara amerikaner som har tillgång till heron.

Vi med Virtual Tickets fick också honom. Så det ska nog inte vara helt omöjligt att hitta någon att lira 2 games med.

Medlem

Kul om den man spelar med lämnar matchen.

Medlem
Skrivet av Remilia:

Kul om den man spelar med lämnar matchen.

Har knappt varit med om att folk lämnar matcher i HotS, och isåfall är det DCs så de kommer tillbaka hyffsat snabbt.
I vilket fall som så tar en bot över när folk lämnar, så helt lost är det ju inte

Kan ju nämnas att jag endast spelade ranked när jag lira, vet inte hur det är med ragequits i Quick Match.

Medlem

Roligt att det tog 11 år innan aprilskämtet blev verklighet! Vem hade trott det??

http://us.blizzard.com/en-us/games/april-fools/archive-2.html...

Medlem

Innovativt tycker jag. Dock är spelet jävligt dåligt.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Bästa moba spelet. Kommer från en som har runt 800-1000 timmar på Dota 2. Och LoL säkert 400-500.

Ge mig bara Imperius, Malthael, Baal, Mephisto så blir jag ännu mer nöjd.

Har skrivit det förut och gör det igen. Förvänta er en PRIME EVIL DIABLO skin komma inom en snar framtid. Samma röst som i Diablo 3 och allt sådant. Precis som med Infested Tychus kommer det vara en Legendary skin.

Vänta ni bara.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skägg.
10 Chambers

Vi fick precis 25 koder av Blizz, stay tuned för tävling!


signatur
Medlem

Han fungerar inte i Quick match såvida du inte har ett party, så i så fall är det ju en du vet vem det är (eller iaf deras b-tag) som lämnar spelet om det skulle vara så.

Det är mitt favorit-moba också. Det är mycket bättre än de andra på att släppa in spelare utan att det blir en uppsjö av chat-gift i -varje- match, än så länge iaf.

Medlem

För de som vill låsa upp Cho'Gall kan jag rekommendera att hoppa in i /join Chogall som chatt inne i spelet. Det tog mig ~1 minut att hitta någon som ville hjälpa mig att låsa upp honom, och just nu är det fler Cho'Galls som letar spelare än tvärtom.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Innovativt tycker jag. Dock är spelet jävligt dåligt.

det är din egen åsikt det, men dom som spelar det flitigt tror jag inte håller med dig och jag som spelar det ibland håller inte med dig heller.

Medlem
Skrivet av zliddret:

gillar hur blizzard gjort detta spel, dock uppskattar jag inte vissa spelare som tror detta lir är som dota eller lol så dom sitter och håller lanes och whinar på oss som faktiskt är överallt och försöker ta ut motståndarna och turretsen, samt försöker göra dom olika sakerna beroende på bana som kan spawna saker eller dylikt

Visst finns det en del av det här, men tycker problemet snarare är större åt andra hållet. Tidiga kills i dota är mycket mer värda en i HotS. På tok för många i HotS som springer runt och letar kills, om du missar 2-3 waves så hjälper det inte om du får 1 kill.

Medlem
Skrivet av AHTF:
Skrivet av zliddret:

gillar hur blizzard gjort detta spel, dock uppskattar jag inte vissa spelare som tror detta lir är som dota eller lol så dom sitter och håller lanes och whinar på oss som faktiskt är överallt och försöker ta ut motståndarna och turretsen, samt försöker göra dom olika sakerna beroende på bana som kan spawna saker eller dylikt

Visst finns det en del av det här, men tycker problemet snarare är större åt andra hållet. Tidiga kills i dota är mycket mer värda en i HotS. På tok för många i HotS som springer runt och letar kills, om du missar 2-3 waves så hjälper det inte om du får 1 kill.

Den senaste patchen förlängde väl respawn-tiden under de tidigare levlarna så att det ska löna sig mer att jaga kills i början?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av AHTF:
Skrivet av zliddret:

gillar hur blizzard gjort detta spel, dock uppskattar jag inte vissa spelare som tror detta lir är som dota eller lol så dom sitter och håller lanes och whinar på oss som faktiskt är överallt och försöker ta ut motståndarna och turretsen, samt försöker göra dom olika sakerna beroende på bana som kan spawna saker eller dylikt

Visst finns det en del av det här, men tycker problemet snarare är större åt andra hållet. Tidiga kills i dota är mycket mer värda en i HotS. På tok för många i HotS som springer runt och letar kills, om du missar 2-3 waves så hjälper det inte om du får 1 kill.

Den senaste patchen förlängde väl respawn-tiden under de tidigare levlarna så att det ska löna sig mer att jaga kills i början?

Har du förstås helt rätt i, jag som skriver och tänker på hur det var innan. Good catch Fortfarande är det farligt att lämna waves i jakt på kills, men om man lyckas nu så får man en fördel i alla fall.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Innovativt tycker jag. Dock är spelet jävligt dåligt.

Att du inte gillar det gör det inte till ett dåligt spel.

Medlem

Dåligt att inte länka till patchnotes också.

Medlem

Dom som har problem med att fixa Chogall kan hoppa in i chat-kanalen Chogall och leta upp någon.
/join Chogall
Har själv spridit Chogall till några personer i den kanalen.

Medlem

Hahaha, ser så jäkla OP ut Kan tänka mig hur brutalt jobbigt det kommer bli att möta 2 duktiga spelare i den klossen!

1
Skriv svar