Du kan snart testa Rainbow Six: Siege i öppen beta

Robot
Du kan snart testa Rainbow Six: Siege i öppen beta

Alla får testa Ubisofts taktiska shooter innan den släpps.

#rainbow-six-siege-2, #just-cause-3


Releasehästryttare
Du kan snart testa Rainbow Six: Siege i öppen beta

No! Becase fuck ubisofts drm ..

Medlem

Lagom till DreamHack Winter 2015

ELF
Medlem
Skrivet av Devan:

No! Becase fuck ubisofts drm ..

Vänta va? Det är multiplayer om du inte visste det.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:
Skrivet av Devan:

No! Becase fuck ubisofts drm ..

Vänta va? Det är multiplayer om du inte visste det.

Och MP-spel har inte drm?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Devan:

No! Becase fuck ubisofts drm ..

Lol, välkommen till 2000-talet.

Förstår mig inte på folk som undviker ett spel de möjligtvis är intresserade av bara för att det är drm?

Medlem

Ser mycket fram emot detta spelet. Hoppas på lite mer taktiskt klassisk Rainbow Six som Ravenshield!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Ser mycket fram emot detta spelet. Hoppas på lite mer taktiskt klassisk Rainbow Six som Ravenshield!

Detta är inte i närheten av klassiska Rainbow six...mer likt CoD. Kul, men hoppas du på ravenshield så blir du besviken.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Releasehästryttare
Skrivet av Glore:
Skrivet av Devan:

No! Becase fuck ubisofts drm ..

Lol, välkommen till 2000-talet.

Förstår mig inte på folk som undviker ett spel de möjligtvis är intresserade av bara för att det är drm?

För att ubishits system funkar inte 50% av tiden ..

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av Glore:
Skrivet av Devan:

No! Becase fuck ubisofts drm ..

Lol, välkommen till 2000-talet.

Förstår mig inte på folk som undviker ett spel de möjligtvis är intresserade av bara för att det är drm?

För att ubishits system funkar inte 50% av tiden ..

50%, verkligen? Du kanske tänker på att för 5 år sedan så krävdes det konstant internetuppkoppling (det kravet försvann 2010 förutom för ett par enstaka spel som tex the crew) i ubisoft spel för att de skulle fungera och att man med en ddos-attack gjorde spelen ospelbara för alla?

Jag och ingen jag känner har någonsin haft problem med uplay och dess drm för att kunna spela våra spel, känns som att detta är handhavande fel och inte ubisofts fel...Haters gonna hate.

Medlem
Skrivet av Glore:
Skrivet av Devan:
Skrivet av Glore:
Skrivet av Devan:

No! Becase fuck ubisofts drm ..

Lol, välkommen till 2000-talet.

Förstår mig inte på folk som undviker ett spel de möjligtvis är intresserade av bara för att det är drm?

För att ubishits system funkar inte 50% av tiden ..

50%, verkligen? Du kanske tänker på att för 5 år sedan så krävdes det konstant internetuppkoppling (det kravet försvann 2010 förutom för ett par enstaka spel som tex the crew) i ubisoft spel för att de skulle fungera och att man med en ddos-attack gjorde spelen ospelbara för alla?

Jag och ingen jag känner har någonsin haft problem med uplay och dess drm för att kunna spela våra spel, känns som att detta är handhavande fel och inte ubisofts fel...Haters gonna hate.

Hade problem med silent Hunter 3 pga starforce, funkade inte i 64-bitars-system, med det var länge sen såklart. Ni får gissa vad lösningen blev.

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Remus:

Ser mycket fram emot detta spelet. Hoppas på lite mer taktiskt klassisk Rainbow Six som Ravenshield!

Detta är inte i närheten av klassiska Rainbow six...mer likt CoD. Kul, men hoppas du på ravenshield så blir du besviken.

CoD? Det var det jag var rädd för tidigare, men efter att ha spelat det så är det så långt ifrån CoD/BF man bara kan komma.

Är du helt säker på att du testade R6 och faktiskt inte satt och körde BLOPS3 betan?

Medlem
Skrivet av Deli:
Skrivet av Propy:
Skrivet av Remus:

Ser mycket fram emot detta spelet. Hoppas på lite mer taktiskt klassisk Rainbow Six som Ravenshield!

Detta är inte i närheten av klassiska Rainbow six...mer likt CoD. Kul, men hoppas du på ravenshield så blir du besviken.

CoD? Det var det jag var rädd för tidigare, men efter att ha spelat det så är det så långt ifrån CoD/BF man bara kan komma.

Är du helt säker på att du testade R6 och faktiskt inte satt och körde BLOPS3 betan?

Högt tempo och minimalt med taktik och planering? Låter inte som R6 enligt mig. Även om det inte är CoD rakt av så måste du hålla med om att det inte är R6 heller.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Geeks Gaming
Skrivet av Devan:
Skrivet av Glore:
Skrivet av Devan:

No! Becase fuck ubisofts drm ..

Lol, välkommen till 2000-talet.

Förstår mig inte på folk som undviker ett spel de möjligtvis är intresserade av bara för att det är drm?

För att ubishits system funkar inte 50% av tiden ..

Kan säga har mer problem med steam än vad jag har haft med uplay. Många gånger man ska spela något online som har steam integrerats men de går inte connecta för steam ligger nere. Och inte tala om hur många gånger man får "No steam logon" och andra saker.

Medlem
Skrivet av Glore:

Jag och ingen jag känner har någonsin haft problem med uplay och dess drm för att kunna spela våra spel, känns som att detta är handhavande fel och inte ubisofts fel...Haters gonna hate.

Utan att ta någons sida i diskussionen vill jag bara påpeka att alla du känner är inte på långa vägar ett tillförlitligt statistiskt underlag för att dra några som helst slutsatser om saken.

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Deli:
Skrivet av Propy:
Skrivet av Remus:

Ser mycket fram emot detta spelet. Hoppas på lite mer taktiskt klassisk Rainbow Six som Ravenshield!

Detta är inte i närheten av klassiska Rainbow six...mer likt CoD. Kul, men hoppas du på ravenshield så blir du besviken.

CoD? Det var det jag var rädd för tidigare, men efter att ha spelat det så är det så långt ifrån CoD/BF man bara kan komma.

Är du helt säker på att du testade R6 och faktiskt inte satt och körde BLOPS3 betan?

Högt tempo och minimalt med taktik och planering? Låter inte som R6 enligt mig. Även om det inte är CoD rakt av så måste du hålla med om att det inte är R6 heller.

Ja det har absolut sina brister men sen känns det även som att det har en rätt hög inlärningskurva i jämförelse med andra liknande spel, märkte att det var rätt mycket run n' gun under betan vilket iofs inte är så konstigt när det var begränsad tid att lära sig och det var säkerligen en majoritet av spelare som inte alls är intresserad av någon taktisk shooter som satt och spelade.

Tror det kommer bli hyffsat stor skillnad när spelet är släppt och dom som är genuint intresserad av den här typen av spel får sätta sig in och lära sig taktiker, och dom som egentligen vill spela CoD lär bli less på att dö hela tiden och nog lämna spelet ifred ganska fort när dom inte kan hantera det!

Men jag saknar absolut att ha flera mindre squads som i dom gamla R6 där tycker jag dom gjort en gigantisk tabbe med 5vs5

Inaktiv

Ett av årets bästa spel, ser verkligen fram emot det

Medlem
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av Glore:

Jag och ingen jag känner har någonsin haft problem med uplay och dess drm för att kunna spela våra spel, känns som att detta är handhavande fel och inte ubisofts fel...Haters gonna hate.

Utan att ta någons sida i diskussionen vill jag bara påpeka att alla du känner är inte på långa vägar ett tillförlitligt statistiskt underlag för att dra några som helst slutsatser om saken.

Självklart är det så men det går ju åt andra hållet också ;). Tyvärr finns alltid dem som bara provar i 5min och så fungerar det inte just då och då är det tydligen skit för all framtid.

Detta spel glänser som mest när man spelar 5st tillsammans, tyvärr blir det insta-win när man möter 5 randoms just för att dem inte spelar som ett lag. Kanske det kommer bättre matchmaking för pre-mades?

1
Skriv svar