Räkna med Battlefront-uppföljare och fler Star Wars-spel

Medlem
Skrivet av krqkan:

För att vara "glorious master race" så är folk jävligt otrevliga.
Hade för mig att "gudar" va hyfsat snälla mot sitt folk....
Antar de står längst ner på totempålen ändå...

Att kalla folk för dumma i huvudet för ett jävla spel är ju sjukt...Kanske borde ta ett snack med shaqattacks moder, för hon kan ju inte gjort ett bra jobb med att uppfostra honom.

Skrivet av SolidSnake:
Skrivet av Alleez:
Skrivet av SolidSnake:
Skrivet av ShaqAttack:
Skrivet av Vercadi:

Fattar inte hur EA ens lyckats ha en sådan girig affärsplan som med Battlefront och folk ändå köper skiten.

Spelet har varit i utveckling i 2 år. Utan att gå in djupare i ämnet är säkert 50% återanvända animationer osv från battlefield.

Spelet kostar 600 kronor och är helt innehållslöst. Hade hellre sett spelet varit i utveckling 2 år till och sett ett riktigt makalöst spel.

Jag antar jag är en av de få som faktiskt röstar med plånboken. ses på piratbukten. vänta det finns inte ens singleplayer....

För att folk är dumma i huvudet?

För många handlar inte spelande om att vara moraliska väktare.
Värre hypokrati kan man dessutom leta efter, om folk verkligen vore så intresserade att ändra på EA så skulle vi se organiserade protest listor eller till och med demonstrationer utanför deras huvudkontor. Men i stället gör gamers samma sak som de gjort de senaste 10 åren, sitter på ett gaming forum och är skitnödiga och gnäller. Gissa vad inte ett enda skit kommer att hända.
Jag var för länge sen av samma typ slog mig på bröstet som en hardcore PC spelare som demoniserade EA vid varje chans som bjöds. I dag bryr jag mig inte. Jag försöker hålla spelintresset vid liv och ser jag nått som ser kul ut köper jag det. Är det KUL så är jag lycklig. Och det räcker. Inte ett enda kriterium till behöver uppfyllas.

Tror mer att vad som lockar de flesta spelare är för att det är star wars Tema, Battlefront som kommer ut nu är mediokert som bäst (Tycker jag). Ljud och Grafiska är Fantastiskt, men själva gameplayet är tråkigt nerdummat, känns mer som Call of duty's multiplayer än de gammla battlefronts eller Battlefield. Finns många mer saker man kan dra grype på men känns onödigt att dra ut på det....specielt på text.

Dom som köper spelet hoppas jag att dom kanske får ett par roliga dagar, men för mig blev det en stor besvikelse (Ja jag testade Betan slutade efter 1 timme)

Jag håller med om att smaken är som baken och alla är fria att tycka precis vad de vill om ett spel. Kul för dom som gillar det och tråkigt att vissa känner sig besvikna.
Men att kalla folk för "Dumma i huvet" som förgående talare gjorde är att passera en tydlig linje, det är att gå för långt.

Om du tycker att kalla folk för dumma i huvudet är helt sjukt så vet jag fan inte vad för naiv tillvaro du lever i. Folk är dumma i huvudet, deal with it. Vad som gör att man tycker vissa är dumma i huvudet är upp till en själv. Att varje år böja sig ner och tar den i röven av olika spelföretag som ger dig mindre och mindre content för mer pengar tycker jag är sjukt och dumt. Jag riktar inte detta till folk som köper Battlefront, nej nej, utan jag riktar detta till människor som hämmar utvecklingen i spelfranchise genom att jag ge utvecklarna mycket pengar för innehållsfattiga och nästan identiska spel, VARJE ÅR. Någon borde snarare ta ett snack med din morsa som har uppfostrat en otroligt känslig människa. Känsliga människor vinner inte i livet.

Medlem

Det man hört just nu från vänner mm mer så verkar det inte bli ett köp. Just för tillfället blir det att vänta.

12
Skriv svar