Vinn den unika hjälten Cho'Gall i Heroes of the Storm

Robot
Vinn den unika hjälten Cho'Gall i Heroes of the Storm

25 koder till den vansinnigt starka hjälten ligger i prispotten.

#heroes-of-the-storm


Medlem
Vinn den unika hjälten Cho'Gall i Heroes of the Storm

Låste upp honom igår. Om någon som inte vinner här vill låsa upp honom så kan jag hjälpa till (man låser upp Cho-Gall genom att spela 2 rundor med någon som har honom upplåst)

Medlem

Alltså... Den sista frågan är lite av en kuggfråga, då han har 9 ögon i cataclysm, men 3 i draenor.


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem
Skrivet av torylva:

Alltså... Den sista frågan är lite av en kuggfråga, då han har 9 ögon i cataclysm, men 3 i draenor.

Hoppas FZ räknar som jag

Medlem

En 50/50 där då

Medlem
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av trancenote:
Skrivet av torylva:

Alltså... Den sista frågan är lite av en kuggfråga, då han har 9 ögon i cataclysm, men 3 i draenor.

Hoppas FZ räknar som jag

Haha, åfan. Får stryka den frågan.


signatur
Medlem

Annars kan ni ju alltid hoppa in i general chat och vinna två matcher med en av de många som letar efter folk utan cho'gall

Medlem

Ett par tips för alla som vill spöa Cho'Gall. Just nu när det finns en Cho'Gall i båda lagen i nästan varje match i QM, så är Brightwing mycket bättre än tidigare. Spamma Polymorph på motståndarens Cho'Gall och Pixie Dust på din egen Cho'Gall. Och Rewind lv 20 gör att man kan förhindra Cho'Gall att dominera late game.

Hjältar med Giant Killer är också perfekta att spela för tillfället. Som Raynor till exempel. Kharazim är grym också med sin 7-sided-strike, eftersom den också är baserad på procent av motståndarens hit points.

Och kom ihåg: Försök aldrig slåss mot honom 1v1! Det slutar sällan lyckligt.

Medlem

Lycka till! Något bra kom utav den där jäkla Blizzcon-biljetten åtminstone! Haha.

Medlem

Sat en bra del av Gårdagen och hjälpte folk få cho'gall om det är folk här som vill ha han lägg till mig i DeXZoR#2834 Så ordnar vi en Cho'gall till dig med vi körde 2-4 minuter runder för folk i går och vi hjälpte 19-20 glada folk att få Cho'gall


signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

All human beings are born free and equal in dignety and rights. And conscience and should act towards one another in a sprit of brothrhood

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av trancenote:
Skrivet av torylva:

Alltså... Den sista frågan är lite av en kuggfråga, då han har 9 ögon i cataclysm, men 3 i draenor.

Fortfarande samma fråga uppe...

Hoppas FZ räknar som jag

Haha, åfan. Får stryka den frågan.

Medlem

Jag kan hjälpa till att låsa upp Cho'gall, om någon skulle vilja.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Cho'gall till alla.
Har han även jag. och för att få hånom behöver man spela 2 matcher med en som har Cho'gall.
Så är det nån som vill ha han så kan vi fixa det.

Medlem

Har fan inte lyckats hitta någon som velat spela så jag får gubben, så jag nu jäflar håller vi tummarna och ta en mugg glögg till.

Medlem

Hur kan det vara fel att det unika med cho'gall är att man spelar 2 personer på 1 hjälte? det ÄR ju det som är det unika

Medlem

Tänkte också på det.

CTI
Medlem
Skrivet av raxogox:

Hur kan det vara fel att det unika med cho'gall är att man spelar 2 personer på 1 hjälte? det ÄR ju det som är det unika

Håller med 100%.


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

1
Skriv svar