Köp alla tidigare Fallout-spelen för 175 kronor

Robot
Köp alla tidigare Fallout-spelen för 175 kronor

Räknat i speltimmar per krona är det vansinnigt billigt.


Köp alla tidigare Fallout-spelen för 175 kronor

Har redan allt, men tack för tipset


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hiskeligt prisvärt. Synd att man redan har trean och NV. Vet inte hur många timmar man vigt åt dem.

Medlem

Borde verkligen testa de två första spelen, men känner mig lite bortskämd med det som bethesda bidragit till serien.

Kan 'voucha' för att sidan är okej. Har handlat från bundle stars utan problem än så länge.

FM-guru
F.d. Sisyr

Har redan alla. :<

Skrivet av lobotomized:

Borde verkligen testa de två första spelen, men känner mig lite bortskämd med det som bethesda bidragit till serien.

Kan &#039;voucha&#039; för att sidan är okej. Har handlat från bundle stars utan problem än så länge.

Bortskämd? De två första liren sopar banan med 3 och NV! Inte tekniskt sett förstås, men för mig som föredrar turbaserade strider är gameplay mycket bättre, och story ska vi inte tala om...

Tactics är däremot ingen höjdare i sammanhanget, om än fullt spelbart.

Inaktiv
Skrivet av lobotomized:

Borde verkligen testa de två första spelen, men känner mig lite bortskämd med det som bethesda bidragit till serien.

Kan &#039;voucha&#039; för att sidan är okej. Har handlat från bundle stars utan problem än så länge.

Ja, idag kan jag inte spela spel utan gamebreaking bugs och glitchar, tack bethesda, innan 20 fps visste jag inte vad lagg var för något.

Medlem

Tack för er input.

Tänker nog mest på den "tekniska" biten. Har länge tyckt om bethesdas spel och själva formatet i sig, från daggerfall till skyrim och de nya fallout-spelen. Brukar överlag inte lockas så mycket av spel med isometrisk vy, men förstår att jag har missat många bra spel därigenom.

Medlem

Dollar? Ni menar väl Euro?
Står 20.39€ för mig, vilket blir runt 190kr.

Medlem
Skrivet av vampyrer_suger:
Skrivet av lobotomized:

Borde verkligen testa de två första spelen, men känner mig lite bortskämd med det som bethesda bidragit till serien.

Kan &amp;#039;voucha&amp;#039; för att sidan är okej. Har handlat från bundle stars utan problem än så länge.

Ja, idag kan jag inte spela spel utan gamebreaking bugs och glitchar, tack bethesda, innan 20 fps visste jag inte vad lagg var för något.

Dags att uppgradera från din Pentium MMX och GeForce 3 Ti200 kanske?

Medlem
Skrivet av lobotomized:

Tack för er input.

Tänker nog mest på den "tekniska" biten. Har länge tyckt om bethesdas spel och själva formatet i sig, från daggerfall till skyrim och de nya fallout-spelen. Brukar överlag inte lockas så mycket av spel med isometrisk vy, men förstår att jag har missat många bra spel därigenom.

Om man gillar RPG så är det få spel så ens kommer i närheten av de med isometrisk vy. Baldur´s Gate, Icewind Dale, Neverwinter Nights, Planescape Torment (varning dock för mycket text) för att bara nämna några.

Medlem

Inte alla, ser inte Fallout 4 där.

Medlem

Ha ha jag har alla tom spelet som var skit till ps2 men den sålde jag när jag var klar med det. Tactics var inget för mej så jag körde bara några timmar in. Har den kvar på skiva men jag tror aldrig att jag kör den något mer.

Medlem
Skrivet av unoR:

Inte alla, ser inte Fallout 4 där.

Dålig läsförmåga?

Medlem
Skrivet av Scream112:
Skrivet av unoR:

Inte alla, ser inte Fallout 4 där.

Dålig läsförmåga?

Ja, det har jag. Varför hoppar du på mig? Internetmobbare?

Medlem
Skrivet av unoR:
Skrivet av Scream112:
Skrivet av unoR:

Inte alla, ser inte Fallout 4 där.

Dålig läsförmåga?

Ja, det har jag. Varför hoppar du på mig? Internetmobbare?

Man behöver inte vara internetmobbare för att påpeka korkade saker. Det står klart och tydligt alla utom fallout 4, om du bemödat dig att läsa texten.

Medlem
Skrivet av Eight08:
Skrivet av unoR:
Skrivet av Scream112:
Skrivet av unoR:

Inte alla, ser inte Fallout 4 där.

Dålig läsförmåga?

Ja, det har jag. Varför hoppar du på mig? Internetmobbare?

Man behöver inte vara internetmobbare för att påpeka korkade saker. Det står klart och tydligt alla utom fallout 4, om du bemödat dig att läsa texten.

Var mer ett taskigt påstående en ett påpeka. Jag har lässvårigheter. Något mer ni vill trycka ner mig på?

Medlem
Skrivet av unoR:
Skrivet av Eight08:
Skrivet av unoR:
Skrivet av Scream112:
Skrivet av unoR:

Inte alla, ser inte Fallout 4 där.

Dålig läsförmåga?

Ja, det har jag. Varför hoppar du på mig? Internetmobbare?

Man behöver inte vara internetmobbare för att påpeka korkade saker. Det står klart och tydligt alla utom fallout 4, om du bemödat dig att läsa texten.

Var mer ett taskigt påstående en ett påpeka. Jag har lässvårigheter. Något mer ni vill trycka ner mig på?

Men herregud. Sluta vara så kränkt. Du lade en kommentar och vi svarade.

Medlem

Undrar hur många gånger jag köpt fallout 2... Har fortfarande kvar originalmanualen till mac-utgåvan.

1
Skriv svar