Därför måste du vänta på nästa Red Dead Redemption

Robot
Därför måste du vänta på nästa Red Dead Redemption
Medlem
Därför måste du vänta på nästa Red Dead Redemption

Rockstars titlar är dom ända jag förboka (förutom fallout 4 då, där kunde jag inte hålla mig ), det säger ju en del om hur rätt han har i det han säger imho.

Medlem

Allt jag vill ha är Red Dead Redemption till PC!

Medlem

Kan ju släppa ett HD Red Dead till PC först!

enda dryga med rockstar är deras äckliga social club drm som man måste logga in på..

Medlem

Jepp. Håller med ovanstående. Red Dead till PC. Gärna en hd-version. Annars blir väl till en vända till på 360. Enda spelet på konsol jag spelat om.

Medlem

Hoppas på att Valve börjar tänka lite mer på att jobba på Half-Life 3 nu när dom kanske sett/hört hur bra Fallout 4 säljer t.ex.

Hörde att en av anledningarna varför dom inte fokuserat på det var för att dom tycker multiplayer spel säljer bättre eller nått sånt?

Medlem

nä nu köper ja en gammal konsol så ja får spela red dead igen va ju år å dar sedan man lira det. vilken konsoll har bäst version? ps3 eller xbox 360?

Medlem
Skrivet av Saurfange:

nä nu köper ja en gammal konsol så ja får spela red dead igen va ju år å dar sedan man lira det. vilken konsoll har bäst version? ps3 eller xbox 360?

Om jag inte minns fel så var xbox versionen bättre i dom grafiska jämförelserna.

Edit:


signatur
Medlem

Väntar fortfarande på första!

Medlem

Det är ju rätt och riktigt, och jag håller med fullt ut, men jag tror ändå creed och cod tjänar mer pengar på att mjölka. "Tröttnar på". Visst men hur länge har de inte hållit på ändå nu? Folk vill ju köpa jättedyra buggiga repetiions-spel i vilket fall. Är tanken att Red Dead ska hålla en hel livstid?

Kanske bryr man sig om sitt rykte som studio, det skulle vara en bra förklaring. Plus att det såklart tar tid att producera kvalitet.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Qrush:

Allt jag vill ha är Red Dead Redemption till PC!

Hade utan tvekan betalt nypris för en PC version av RDR.

Medlem

Är det sagt att 3e delen även den kommer heta redemption? Tänkte på artikel namnet, då ni faktiskt skrivit red dead enbart i artikeln

Medlem
Skrivet av odenia:

Kan ju släppa ett HD Red Dead till PC först!

Oh, du tänker på revolver då eller? Ja tack, en hd utgåva på red dead revolver tack

Redaktör
Skrivet av Smoo87:

Är det sagt att 3e delen även den kommer heta redemption? Tänkte på artikel namnet, då ni faktiskt skrivit red dead enbart i artikeln

Jag skrev dit Redemption också för att det ska kännas igen. Första hette ju Revolver, så om mönster ska följas heter nästa del nåt med Re, som Repulsion, Resurrection, Revär, Rengöringsmedel eller liknande.


signatur
FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Smoo87:

Är det sagt att 3e delen även den kommer heta redemption? Tänkte på artikel namnet, då ni faktiskt skrivit red dead enbart i artikeln

Jag skrev dit Redemption också för att det ska kännas igen. Första hette ju Revolver, så om mönster ska följas heter nästa del nåt med Re, som Repulsion, Resurrection, Revär, Rengöringsmedel eller liknande.

Red Dead Redaktion eller Red Dead Recensent kanske ni skulle lobba för!

Själv vill jag se Red Dead Recession, där man på Michael Douglas-manér får gå bärsärk efter en finanskrasch.

Redaktör
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Smoo87:

Är det sagt att 3e delen även den kommer heta redemption? Tänkte på artikel namnet, då ni faktiskt skrivit red dead enbart i artikeln

Jag skrev dit Redemption också för att det ska kännas igen. Första hette ju Revolver, så om mönster ska följas heter nästa del nåt med Re, som Repulsion, Resurrection, Revär, Rengöringsmedel eller liknande.

Red Dead Redaktion eller Red Dead Recensent kanske ni skulle lobba för!

Själv vill jag se Red Dead Recession, där man på Michael Douglas-manér får gå bärsärk efter en finanskrasch.

"Red Dead till Redaktören först" röstar jag för!


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Smoo87:

Är det sagt att 3e delen även den kommer heta redemption? Tänkte på artikel namnet, då ni faktiskt skrivit red dead enbart i artikeln

Jag skrev dit Redemption också för att det ska kännas igen. Första hette ju Revolver, så om mönster ska följas heter nästa del nåt med Re, som Repulsion, Resurrection, Revär, Rengöringsmedel eller liknande.

Red Dead Redaktion eller Red Dead Recensent kanske ni skulle lobba för!

Själv vill jag se Red Dead Recession, där man på Michael Douglas-manér får gå bärsärk efter en finanskrasch.

"Red Dead till Redaktören först" röstar jag för!

meh, Red Dead Rengöringsmedel va ju bäst ju!

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Smoo87:

Är det sagt att 3e delen även den kommer heta redemption? Tänkte på artikel namnet, då ni faktiskt skrivit red dead enbart i artikeln

Jag skrev dit Redemption också för att det ska kännas igen. Första hette ju Revolver, så om mönster ska följas heter nästa del nåt med Re, som Repulsion, Resurrection, Revär, Rengöringsmedel eller liknande.

Gör en poll och så får folk rösta och sen så vet alla på FZ vad vi pratar om iafa. Jag röstar på rengöringsmedel.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Smoo87:

Är det sagt att 3e delen även den kommer heta redemption? Tänkte på artikel namnet, då ni faktiskt skrivit red dead enbart i artikeln

Jag skrev dit Redemption också för att det ska kännas igen. Första hette ju Revolver, så om mönster ska följas heter nästa del nåt med Re, som Repulsion, Resurrection, Revär, Rengöringsmedel eller liknande.

Jag röstar för rengöringsmedel

Medlem
Skrivet av Davwve:
Skrivet av Saurfange:

nä nu köper ja en gammal konsol så ja får spela red dead igen va ju år å dar sedan man lira det. vilken konsoll har bäst version? ps3 eller xbox 360?

Om jag inte minns fel så var xbox versionen bättre i dom grafiska jämförelserna.

Edit:

https://www.youtube.com/embed/3fPHNm7QOgU

Jo, ps3-versionen var inte ens i HD.
ps3 version sub-HD 1152×640.
x360 1280x720p 2xAA.

Så typ samma argument som är för den nuvarande generationen, fast med Xbox 360 i framkant. Samma upplösning användes utav GTA IV på de båda formaten med.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av eessah:

Väntar fortfarande på första!

Red Dead Revolver på PS2?

Medlem

Jag har spelat ut Red Dead Redemption 4ggr :D, 1 gång per år kan man säga, och skulle nog tröttnat på en PC version även om jag vill ha en :D. En två skulle sitta bättre.

Medlem

Frågan är vad det är för ärkeidioter i "marknaden" som har så otroligt dålig koll på vad som krävs i form av tid för att göra ett högkvalitativt spel att de efterlyser årliga releaser. Det är i princip som att fråga "Varför gör ni inte sämre spel?".

Min gissning är att det är samma typ av folk som köper Fifa och Call of Duty varje år när det släpps med minimala förändringar från föregående år.

Medlem

"These things, they take time".


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Citat:

– Marknaden frågar 'Varför släpper ni inte era titlar årligen?',

Say whaaaat?!1
Snarare säger marknaden "Varför släpps årliga spel? Det är ju ingen märkbar skillnad mot förra året."

CoD 11 är precis likadant som CoD 42, känns snarare som en uppdatering som borde kosta 10Euro.

Tror starkt på att många av oss skulle faila ett blindtest.
Några även om de testat båda spel ifråga

Medlem

Vill ha ett nytt rock star tabletennis nu!

Medlem
Skrivet av Leffe76:

Vill ha ett nytt rock star tabletennis nu!

Med en episk story och stöd för VR!

1
Skriv svar