S: Assassins Creed Syndicate helt nytt PC/Tom clancy's rainbow six siege PC nytt

Inaktiv
S: Assassins Creed Syndicate helt nytt PC/Tom clancy's rainbow six siege PC nytt

Hej

Har köpt ett GeForce gtx grafikkort och fick detta spel som present.

Vid vunnen auktion skickas koden direkt till er, efter att ni överfört pengar. Just pga att det inte finns någon case eller cd till spelet så säljer jag den för 125kr billigare än det billigaste priset online. Finns för minst 400kr online.

OBS denna kod ger mig också möjlighet att även välja tom clancy's rainbow six siege, så ifall ni vill ha det skriv nedan

Detta är den nyaste assassins Creed och har release den 19e november

Tar emot swish och banköverföring eller att vi träffas. Bor i stockholms trakterna

Kontaktuppgifter utöver denna sajt är:
Kik: samiskii
Telefonnr: 0728361773

Mvh
Sam

Nedräkning till grinig-FZ-veteran-på-17-år-som-anser-att-sälja-nått-för-pengar-som-man-fått-gratis-är-sniket kommer kommentera...

Är sugen på AssCreed men väntar efter Unity fiaskot


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Nedräkning till grinig-FZ-veteran-på-17-år-som-anser-att-sälja-nått-för-pengar-som-man-fått-gratis-är-sniket kommer kommentera...

Är sugen på AssCreed men väntar efter Unity fiaskot

Saken är den att jag inte fått det gratis )

Medlem
Skrivet av anon_265733:

Hej

Har köpt ett GeForce gtx grafikkort och fick detta spel som present.

Vid vunnen auktion skickas koden direkt till er, efter att ni överfört pengar. Just pga att det inte finns någon case eller cd till spelet så säljer jag den för 125kr billigare än det billigaste priset online. Finns för minst 400kr online.

OBS denna kod ger mig också möjlighet att även välja tom clancy's rainbow six siege, så ifall ni vill ha det skriv nedan

Detta är den nyaste assassins Creed och har release den 19e november

Tar emot swish och banköverföring eller att vi träffas. Bor i stockholms trakterna

Kontaktuppgifter utöver denna sajt är:
Kik: samiskii
Telefonnr: 0728361773

Mvh
Sam

Jag är intresserad av rainbow six siege men sitter på jobbet just nu

Medlem

Jag är också intresserad men av AC Förstår inte alls varför man ska se det som om du fått det, du har ju köpt ett grafikkort.

Inaktiv

[quote=Vercadi]

Skrivet av anon_265733:

Hej
Tar emot swish och banköverföring.
Telefonnr: 0728361773

Smsa mig eller ring så fixar vi det har två kopior av vardera spel.

Jag är intresserad av rainbow six siege men sitter på jobbet just nu

Inaktiv
Skrivet av boneless:

Jag är också intresserad men av AC Förstår inte alls varför man ska se det som om du fått det, du har ju köpt ett grafikkort.

Ring eller smsa mig )

Skrivet av anon_265733:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Nedräkning till grinig-FZ-veteran-på-17-år-som-anser-att-sälja-nått-för-pengar-som-man-fått-gratis-är-sniket kommer kommentera...

Är sugen på AssCreed men väntar efter Unity fiaskot

Saken är den att jag inte fått det gratis )

Nejdå jag förstår det men stör mig bara på visst folk som brukar kommentera dessa trådar


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar