Kritik på FZ's framsida

Medlem
Kritik på FZ's framsida

Jag skriver detta meddelande som en reflektion på FZs förstasida (www.fz.se). Jag måste säga att med tiden har den vässats till och blivit riktigt jäkla bra. Jag gillar er lösning på uppdelning av konsoller/pc/mm. samt en summering av de mest aktiva trådarna, med riktigt snygga ikoner för att representera varje del. Bloggarna, och serierna tillför intressant innehåll, och gör att det blir en interaktiv och intressant upplevelse att bege sig till FZ.

Jag var mycket kritisk efter bytet, och det verkar som om ni tagit åt er av min (och andras) kritik och gjort något som nu sätter FZ i topplistan på den nyhetssida jag vill besöka när jag letar efter något spelrelaterat.

Jag tycker att ni skall låta lite mer av utrymmet för era bloggar hamna längre upp, kanske en bild på en av era blog-skrivare och en liten summering för att locka läsarna dit. Låt gästkrönikörer komma in och skriva tankar och propsa för lite alternativt inflytande som är relaterat till vad FZ sysslar med.

FZ är dessutom riktigt snabb att läsa in, och visuellt attraktiv. Faktum är att förutom att jag har vissa problem med några av era recensenter idag så är FZ ett självklart val för den svenska spelintresserade surfaren idag. Det är ett gott betyg, för jag är av naturen jävligt kritisk till allt och alla.:heart:

Kort och gott: Jag är jävligt nöjd med det ni har presterat FZ. Jag hoppas att allt jobb som lagts ner på omvandlingen premierats med feta lönecheckar. För det är ni värda!


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Vila i frid

Tack så mycket för de vänliga orden och kritiken.

Det är meddelanden som detta som gör allt värt det.

Så igen, tack.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Inaktiv

Tack, alltid skönt att höra att ni gillar det vi gör.


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

Tycker bloggarna ligger fint där de ligger. Tack för en toppsajt!

Medlem

Kom just på en idé som jag tror har framförts förut men here i go: Skulle det inte vara möjligt att ta bort reklamen igenom en liten avgift som man betalar till er?

Nu kom det en till: Skulle det inte gå att kunna få välja vart olika rutor ska vara osv? Även kunna ta bort sånt man inte använder?

Tack på förhand.

1
Skriv svar