Bloodborne – Här avslöjas några av de nya vapnen och fienderna

Robot
Bloodborne – Här avslöjas några av de nya vapnen och fienderna

Expansionen The Old Hunters kommer lastad, med en fet gatling gun!


Medlem
Bloodborne – Här avslöjas några av de nya vapnen och fienderna

Dags för en PC-release!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Expansionen är bokad och klar. Nu är det bara att vänta!

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Dags för en PC-release!

Jo men visst, är det inte dags att sluta hoppas? Det kommer aldrig att hända tyvärr

Medlem

Ooooooh tänkte på detta igår faktiskt. Sugen på köra igång Bloodborne igen men tänkte lika bra vänta till expansionen!

Löning på onsdag så då blir det köp garanterat.

Saknar min Threaded Cane, coolaste vapnet och enda jag lärde mig verkligen älska i Bloodborne.

Medlem

"Healing Chruch"

Denna faction missade jag helt i Bloodborne, det är underbart hur många små detaljer man missar i detta spel!

Medlem

Jag önskar verkligen att detta hade släppts till PC, mycket synd, då jag förmodligen aldrig kommer köpa mig en PS4'a.

The Last Guardian och Bloodborne är dom två spel jag kommer på just nu som skulle få mig att köpa en PS4.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

SoL
Medlem
Skrivet av returpack:

Expansionen är bokad och klar. Nu är det bara att vänta!

Har du redan bokat? Jag har inte hittat de på psn. Kommer vi kunna spela de efter 12 inatt?

Medlem
Skrivet av SoL:
Skrivet av returpack:

Expansionen är bokad och klar. Nu är det bara att vänta!

Har du redan bokat? Jag har inte hittat de på psn. Kommer vi kunna spela de efter 12 inatt?

Vet. Det finns inte som related item till Bllodborne vilket är helt retarded. Jag fick söka på "old hunters" i PSN affären. Då kom det upp.

Medlem
Skrivet av fakka:
Skrivet av SoL:
Skrivet av returpack:

Expansionen är bokad och klar. Nu är det bara att vänta!

Har du redan bokat? Jag har inte hittat de på psn. Kommer vi kunna spela de efter 12 inatt?

Vet. Det finns inte som related item till Bllodborne vilket är helt retarded. Jag fick söka på "old hunters" i PSN affären. Då kom det upp.

Hittas enkelt under 'coming soon'

Medlem
Skrivet av SoL:
Skrivet av returpack:

Expansionen är bokad och klar. Nu är det bara att vänta!

Har du redan bokat? Jag har inte hittat de på psn. Kommer vi kunna spela de efter 12 inatt?

Jag har för mig att jag hade svårt att hitta det, så jag gick via datorn i stället. Där har det funnits i runt en månad, tror jag.
Jag har dock ingen koll på när man kan spela. Jag kommer inte röra det innan i morgon bitti i alla fall.

FM-guru
F.d. Sisyr

Bild 2... oväntat med protagonisten från Prototype i spelet!

Medlem

blivit nåt fel för mig. köpet registrerades inte men pengar drogs, köpte igen och kan inte ladda ner.
Har aldrig hänt nåt liknande för mig på psn. Givetvis händer det när det är nåt man verkligen ser fram emot.

SoL
Medlem
Skrivet av cordylus:

blivit nåt fel för mig. köpet registrerades inte men pengar drogs, köpte igen och kan inte ladda ner.
Har aldrig hänt nåt liknande för mig på psn. Givetvis händer det när det är nåt man verkligen ser fram emot.

Är du säker på att det inte redsn är nerladdat? Jag hade typ samma problem inatt, köpte spelet men såg sldrig att de laddades ner så jag troddde de blivit nåt fel. Men så såg jag att jag hade sakerna i Hunters dream för att komma åt expansionen o provade ändå o fan va snopen jag blev när jag kom åt de. Du kanske redan har de, prova

Medlem
Skrivet av SoL:
Skrivet av cordylus:

blivit nåt fel för mig. köpet registrerades inte men pengar drogs, köpte igen och kan inte ladda ner.
Har aldrig hänt nåt liknande för mig på psn. Givetvis händer det när det är nåt man verkligen ser fram emot.

Är du säker på att det inte redsn är nerladdat? Jag hade typ samma problem inatt, köpte spelet men såg sldrig att de laddades ner så jag troddde de blivit nåt fel. Men så såg jag att jag hade sakerna i Hunters dream för att komma åt expansionen o provade ändå o fan va snopen jag blev när jag kom åt de. Du kanske redan har de, prova

Ja precis, jag tror innehållet följde med den senaste patchen på runt 9gb så man köpte bara en nyckel (och ett tema ifall man förhandsbokade).

Har bara testat lite och det känns som att det nya stället är utmanande. Ska bli kul att dra igenom. Någon som hört rekommenderad level för expansionen?

1
Skriv svar