Kriga med 100 soldater nästa månad

Robot
Kriga med 100 soldater nästa månad

Project Reality-skaparnas nya actionspel släpps lagom till jul.


Medlem
Kriga med 100 soldater nästa månad

Sitter och väntar på min invite! Vill ha!

Medlem

Äntligen ett nytt tactical shooter. PR var det bästa till Battlefield tycker jag.
Ska bli väldigt intressant att testa detta.


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

Vad kan man säga, det är otroligt roligt.
Dock är det "fattigt" i att det bara är Inf ännu, och inte riktigt upp med att du kan lira 100 man på en server. 50-60 funkar bra efter det så orkar inte server delen med riktigt ännu.

Men om man gilar PR är det givet att gå över på det här!

Medlem

Om jag minns rätt, så backade jag det här spelet på kickstarter. ska kolla.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Medlem

sitter å typ inte gör något annat än lirar squad sedan tidig alpha, förutom lite fallout 4, var jag bara tvungen att klämma in, Squad är starkt rekommenderat av mig om ni vill ha taktisk fps med grupp samarbete.

Inaktiv
Skrivet av Natrium:

sitter å typ inte gör något annat än lirar squad sedan tidig alpha.

Samma här. Squad leader backer här.

Kan vara ett riktigt intensivt spel stundvis.

Geeks Gaming

Dom håller på att koda om en massa i spelet så det blir antagligen fordon till detta släppet. Men infanteri delen är skitbra

Medlem

Oj, detta har jag missat totalt. Ser intressant ut. (lost in space...) Kan jag joina och börja panga idag eller måste man vänta till 15 dec?

Medlem

Jag köper. Äntligen.

Om det finns någon seriös rolig klan/squad skicka pm så kan jag köra med er.

Hoppas dom lagt till bullet drop. Iaf inte varit någon på dom filmer jag sett dom spela en längre tid.

Tex Rödpunkt har varit dead on på 2-300meter

Medlem

Hur står sig detta gentemot Arma 3? Svårt att se något spel lyckas bättre än Arma 3 när det kommer till realism och hela upplevelsen.

På en skala mellan Battlefield 4 och Arma 3, vart befinner Squad sig?


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Geeks Gaming
Skrivet av Werzion:

Hur står sig detta gentemot Arma 3? Svårt att se något spel lyckas bättre än Arma 3 när det kommer till realism och hela upplevelsen.

Vart på skalan mellan Battlefield 4 och Arma 3, vart befinner Squad sig?

Arma är en milsim. Squad är ett realism fps.
Det är enbart pvp. Man bygger gena baser. Bättre motor. Bättre gunplay. Helt enkelt ett spel med realism. Kan säga squad har de bästa ljudet någonsin i ett spel.
Men den bästa är om man testar projekt reality vilket är gratis och tänker ny motor

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Werzion:

Hur står sig detta gentemot Arma 3? Svårt att se något spel lyckas bättre än Arma 3 när det kommer till realism och hela upplevelsen.

Vart på skalan mellan Battlefield 4 och Arma 3, vart befinner Squad sig?

Arma är en milsim. Squad är ett realism fps.
Det är enbart pvp. Man bygger gena baser. Bättre motor. Bättre gunplay. Helt enkelt ett spel med realism. Kan säga squad har de bästa ljudet någonsin i ett spel.
Men den bästa är om man testar projekt reality vilket är gratis och tänker ny motor

Är nog enda spelet hitils som iaf Verkar kunna mäta sig med Red orchestra 1/2 Rising storm, det gör mig glad, trodde ingen kunde göra liknande spel igen.

Medlem

Om jag fattat rätt så kan man köpa detta via deras hemsida och börja spela på en gång? (Pre purchase Squad $30.0)

Medlem

Ska kolla in detta. Är en PR veteran sen 2006 :D. Det är lite kusligt att spela ett sådant realistiskt spel som är gjorda utav riktiga veteraner som har varit ute i krig. PR är ett riktigt vuxet spel, ett nytt spel med Unreal 4 som motor kommer innebär att detta spelet kommer uppdateras som bara den, den slutgiltiga produkten kommer nog vara helt fantastiskt.

Medlem
Skrivet av Dunderhoken:

Om jag fattat rätt så kan man köpa detta via deras hemsida och börja spela på en gång? (Pre purchase Squad $30.0)

Vill du spela nu får du välja den som kostar 70 dollar. Köper du den för 30 dollar får en Steam key den 15:e Dec. (läs Closed early access på 70 dollar paketet)

Medlem

Har spelat sedan closed pre-alpha. Fantastiskt spel. Kan verkligen rekommendera det.

Medlem

Hoppas att fler människor kommer spela detta än som spelar PR just nu.

PR är, by far, den bästa skjutaren jag har spelat. Tyvärr när man kollar i server browsern nu för tiden så är det inte många som spelar (har dock inte tittat sen det blev stand alone)

Jag hoppashoppashoppas att många kommer lira detta! Jag kommer göra det, iaf

Medlem
Skrivet av Honken:

Hoppas att fler människor kommer spela detta än som spelar PR just nu.

PR är, by far, den bästa skjutaren jag har spelat. Tyvärr när man kollar i server browsern nu för tiden så är det inte många som spelar (har dock inte tittat sen det blev stand alone)

Jag hoppashoppashoppas att många kommer lira detta! Jag kommer göra det, iaf

Har blivit ett rejält uppsving sen dom släppte stand-alone, vilket är riktigt kul.

Är definitivt det mest tillfredsställande multiplayerspel jag någonsin spelat. Det är inte alltid det är kul och ofta får man genomlida många kartor med dåliga commanders och squads men när allt väl klaffar finns det ingenting som är så roligt. Inte ens moddat ARMA i sina bästa stunder.

Ser väldigt mycket fram emot Squad men är tveksam till att det kommer slå gamla hederliga PR.

Medlem

Jag avvaktar. Har alldeles för härliga minnen ifrån PR för att få dom förstörda om detta floppar ^^

Medlem

Har inte sett så mycket av spelet men skulle ni påstå att det är ungefär som Red Orchestra 2 i modern tid?

Inaktiv
Skrivet av svidishkaboj:

Har inte sett så mycket av spelet men skulle ni påstå att det är ungefär som Red Orchestra 2 i modern tid?

Ja, det kan man säga.
Ett modern time RO2 fast med större kartor och andra gamemodes (typ leta caches och förstöra dom).
Teamleaders kan placera ut fortifications och supplies, det är coolt.

Sen hoppas jag på bättre fordon än RO2 oxå, och att man ska kunna bära fallna soldater framöver.

Medlem
Skrivet av Turbodog:
Skrivet av svidishkaboj:

Har inte sett så mycket av spelet men skulle ni påstå att det är ungefär som Red Orchestra 2 i modern tid?

Ja, det kan man säga.
Ett modern time RO2 fast med större kartor och andra gamemodes (typ leta caches och förstöra dom).
Teamleaders kan placera ut fortifications och supplies, det är coolt.

Sen hoppas jag på bättre fordon än RO2 oxå, och att man ska kunna bära fallna soldater framöver.

Får nog bli ett köp och prova det då, tycker att RO2 är riktigt roligt med realism mod.

Medlem

Köpte en nyckel.

Hängde mellan detta och nya RAinbow six, men rainbow six fungerar inte ens i mp 5 dagar före release.

Squad kommer klart vara det bättre valet.

Får se om det håller närmast 390timmar som jag har i Red Orchestra 2 dock.

Medlem

Snart är det dags. Vi har ett spännande 2016 framför oss!

Mvh,
Squad dev

1
Skriv svar