Söker någon som ska till Dreamhack

Medlem
Söker någon som ska till Dreamhack

Tjo alla!

Likt förra gången söker jag någon som ska till Dreamhack och som skulle kunna göra mig en björntjänst

ASUS ROG delar ut tröjor igen, och skulle gärna ersätta mig gamla, nu något slitna.

Så om någon har vägarna förbi deras hörna och känner sig lite bussig skulle jag bli väldans glad!

Betalar såklart frakten om du inte råkar bo nära mig. Annan ersättning kan kanske diskuteras, men förvänta er inte att bli rika, annat än på en kopp kaffe eller liknande.

Skicka ett PM pm du känner dig på humör för att hjälpa till! Tack


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Heh, lite konstig fråga kanske, men om du skall till Dreamhack, kan du inte plocka upp en själv då?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Heh, lite konstig fråga kanske, men om du skall till Dreamhack, kan du inte plocka upp en själv då?

Nu tror jag att du läste hans inlägg lite väl snabbt.

Medlem

Jepp det gjorde han. Jag ska inte till DH och vill därför ha hjälp.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Tror inte du vill att någon skall göra dig en björntjänst. Du kommer nog att framkalla ett och annat skratt om du skulle be om det i framtiden.

Medlem

That's the joke.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av returpack:
Skrivet av Hipshot:

Heh, lite konstig fråga kanske, men om du skall till Dreamhack, kan du inte plocka upp en själv då?

Nu tror jag att du läste hans inlägg lite väl snabbt.

Verkligen, var väl måndagstrött!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Stag:

That's the joke.

Haha, då har jag helt och hållet missat poängen. Du får gärna förklara skämtet för en fåne som mig.

Avstängd
Skrivet av Thomas:
Skrivet av Stag:

That's the joke.

Haha, då har jag helt och hållet missat poängen. Du får gärna förklara skämtet för en fåne som mig.

Kanske att man inte vill anstränga sig/någon annan/betala för att få en reklamtröja.


signatur

Det här är när diskussionen går: Och då gjorde han det här. Nej det gjorde han inte.

1
Skriv svar